Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

ABS - 306


komaros

Recommended Posts

zdravim pezotaky, potreboval bych mensi radu :( mam 306 s ABS Bosch, kdyz jedu a prudce zabrzdim citim male vybrace v brzdovem pedalu a slysim takovy zvuk(jak sbijecka) to znamena ze mi to abs asi funguje, ALE kdyz sem vcera chtel zpomalit pred retarderem, zablokovala se kola a jel sem jak na sanich Tak se tedy ptam proc mi tady to ABS nefungovalo?? poradte pr

osim

[Editován dne 20/1/04 komaros]

[Editován dne 25/2/04 komaros]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to fakt nevím, mám se svou 306 úplně jinou zkušenost - dojížděl jsem po tom ledu ke křižovatce rychlostí už tak 20-25, zkoušel jsem opatrně brzdit, ale i při sebelehčím dotyku na brzdový pedál ABS řvalo jak pominuté, ?ukalo do pedálu a auto pokračovalo naprosto stejnou rychlostí... Ještě že po hlavní nic nejelo... Ve svých předchozích autech jsem nikdy ABS neměl, takže vůbec nevím, jestli je to v pořádku. Je?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli je to v pořádku nevim, ale normální to rozhodně je. Když je na silnici led nebo uježděný sníh nebo hromada sra*ek tak ani \"nemá cenu šlapat na brzdu\", skoro to nebrzdí. Faktem je, že mi v malých rychlostech abs nespíná a je to lepší. Když jsem měl escorta, tak tam to bralo i když jsem jel krokem a auto se na ledu nebo břečce skoro nedalo zastavit (na zimních gumách 50%).

[Editován dne 21/1/04 DAN2]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To co se Ti stalo, je pravděpodobně správné. Jak už se někdo zmiňoval, při určité minimální rychosti se ABS deaktivuje. Tato deaktivační rychlost je tím nižší, čím více \"zubů\" má rotační část snímače. Vzhledem k tomu, že se Ti pravděpodobně zablokovala všechna kola, tak ABS neměl co vyhodnocovat ( rozdíl ot. jednotlivých kol), tak nereagoval. ABS se také deaktivuje např. . u vozů se snímačem polohy natočení volantu, pokud rozdíl ot. odpovídá poloměru projížděné zatáčky. U novějších aut se také pracuje s informací ze snimačů podélného a příčného zrychlení a z rychlostí vozu. Kvalita funkce ABS roste s počtem impulsů připadajících na jednu otáčku kola.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jo, díky. Takže v těchhle případech bude asi jistější při jízdě z kopečka na sněhu zas přejít ke klasice 3-3-bez, jak nás před 20 lety učili v autoškole na škůdkách 105-kách (zařadit trojku, ruční brzdu na 3 zuby, bez plynu) Jo, vot ?échnika :D:D:D:D

[Editován dne 22/1/04 Garfield]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...