Sign in to follow this  
Followers 0
trollik

zavzdusnovani VSTRIK CERPADLA 405TD

30 posts in this topic

Otcovi se zavzdusnuje cerpadlo.Kdyz po cca 12h startuje.Tak nez v primarnim okruhu obnovi sloupec nafty tak to kasle.Uz mu to v servisu odhalili,ze to je tim.Ale neopravili.Muze to bejt uplna blbost a v servisu mu to sezere dost penez.Nemate s tim nekdo zkusenost,co by to mohlo delat?M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hadice? Ventilek na filtru? Mel jsem podobny problemy a vsechno na to melo vliv az to definitivne vyresila repase cerpadla a mam klid.

Doporucuju vymenit co nejvic hadic pujde - metr hadice stoji okolo triceti korun. Jak ztvrdnou, tak muze okolo spoju nasavat vzduch. Pak zkotrolovat takovou tu pumpicku na nadobce palivoveho filtru, jestli to nedela ona. Poutahovat vsechny spoje. Kdyz bude vsechno tohle negativni, tak uz jenom ta repase.

[Editován dne 20/1/04 Petr605]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tlaky vstriku merili a davaji OK.Ale asi to bude ve vedeni paliva,pred cerp,nikde nafta nerosi,tak nevim.Pry mozna i ten balonek na rucni nacepovani.Jeste ho zlobi cidlo vody v nafte.Stale sviti.A pritom filt menim po 15000,-km.Azadna voda u cidla neni.M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak se to chová? Po nastartování to chvilku běží OK, a pak to chvíli kašle a vynechává? A ani ruční napumpování předem nepomůže?

To vůbec nemusí být čerpadlem. Zkus úplnou banalitku - po takovémhle studeném startu připojit kusem drátu + na žhavky - aby žhavily i při běžícím motoru, tak půl minuty. Pokud to bude vynechávat i při tomhle žhavení svíček, je to skutečně v čerpadle. Pokud to vynechávat nebude, máš moc malý předvstřik (nebo, pokud je to nový model, nefunguje dožhavování).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zhaveni kontrolovali v servisu.Pry vse OK i rele.Zhavicky byli meneny pred 8000km za nejaky cesky,ale podle testu a doporuceni uzivatele(UFO),ktery mu je menil,tak jedny z nejlepsich.Proste,jak se chyti,tak krasne bezi.Ale po vypnuti a po opetovnem nastartovani cca 2h,je uz znat skytnuti.zjistili mu,ze mu jdou v odpadni nafte bublinky zpet do nadrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám úplně skoro stejný problém - ranní starty hnus. Ještě jsem se na to nestihl pořádně kouknout ale pozitivně padá nafta - když zapumpuju balonkem tak to chytne o něco líp (a kontrolka vody v palivu taky poblikává). No už aby se oteplilo a vrhnu se na to (na jaře ale stejně asi nechám udělat repasi čerpadla - odhadem do 2.000 i s prací, takže pohoda). Pokud zjistíš co to bylo, tak prosím napiš. Dík.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vstřikovací čerpadlo - pokud jste vyloučili to žhavení a nastavení předvstřiku, a chcete nechat udělat repasi čerpadla, tak:

u zn. Bosch vyjde kompletní výměna repasní sady + seřízení na stolici na 1.500,- až 3.000,- Kč (na 1,9D mě to stálo 1.800,-, na TD to asi bude o chlup víc);

u zn. Lucas (RotoDiesel) mi za totéž řekli 5.900,- bez DPH - tak jsem jej hodil do sběru... Pokud chcete někdo nějaké díly z Lucase, mám ve \"sběru\" dva - jeden D, a jeden TD... Jinak mám dojem, že vyjde levněji koupit na inzerát celé čerpadlo Bosch, a nechat rovnou zrepasit - a furt to vyjde levnějc než repase Lucasu :(

Pozn.: ty ceny jsou samozřejmě BEZ montáže - při donesení samotného čerpadla do servisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám tam Bosche a v originál servise Peugeot mi to udělají cca za 2 tisíce - odhad repas+montáž - dělá jim to nějaký chlápek a bere za to 1500,- když teda není potřeba dělat něco extra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak otcovi to neodstranily.Vedi kde se objevuje vzduch.Za filtem nafty.Doporucili at si vymeni ty fr.spojky na hadice za ceske sroubovaci a vsechny poradne utahnout.A projde potrubi nafty cele.Tak to zkusime a uvidime.TROLLIK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nejen ty spojky, ale i hadice. Nestoji to majlant. Nerozumim tomu moc, ale tipnul bych si na netesnost nekde na cerpadle. Mne padala nafta taky, ale jenom kdyz motor a tudiz i cerpadlo vychladlo. Tech dvanact hodin asi odpovida. Jednou jsem dokonce nahodou zahlidnul, jak odnekud z cerpadla, kdyz motor bezi a je totalne studenej, kape nafta na blok. Kdyz jsem dojel a motor uz byl optimalne zahratej, tak po kapani ani vzdechu. Jinak to ale jezdilo uplne normalne. Repase cerpadla vse vyresila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presne!Jede to uplne normalne.No ja myslim,ze to budem zkoumat a snad neco vyzkoumame.Dotaz:je problem cermadlo nejak odstranit(vyndat)aby se tam zpet nic nemuselo stelovat.Sladeni otacek.Ja myslim ze urcite to nebezpeci je.Nebo je tam kontrolni dulcik?Dnes jedu s kamosem za ODDIEM do Prahy pro nejaky dily.Tak se ho vlastne taky optam.Ze bych to vyndal a v JIHLAVE u Boshe mi to udelaj.Mam to 20km:-))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta posledni poznamka byla mimo.Jasne ze to zkusime se podivat.Ale ted mrazech se to neda.Garaz sice mame ale u babci.Dalsi poznatek.Po nacepovani rucni pumpickou(balonkem) do cerpadla zadna zmena.Zkusime ty hadice a uvidime.Asi to budem resit az ted o vykendu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kdyz jsem chtel nastartovat bez toho, aby mi to po jednom otoceni zase chciplo, tak jsem musel sakra pumpovat! A to mam pumpicku na naftovym filtru, a ta myslim pumpuje mnohem lip nez ten balonek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak auto se pred opravou nejak se startovanim uklidnilo,tak jsme to nechali s otcem byt,ale ted po tech vetrech se to opet objevilo a asi tam jde opet o zavzdusnovani cerpadla ale nejenom to!Otec ted zjistil,ze mu ubyla voda a na snehu nasel nejaky dve cerveny kapicky nekde zpod motoru.Co to muze byt?A asi to uz bude na servis.:-((

Share this post


Link to post
Share on other sites

My už to máme vyřešené. Nechalo se vyčistit a nastavit čerpadlo (komplet nové membrány) a zároveň vyměněná celá hlava (chudinka byla prasklá, tak se nechala jedna zrepasovat - zabroušené sedla ventilů a přebroušená vačková hřídel - prostě generálka). Auto teď startuje cvrnknutím do klíčku, je tiché jak benziňák a jede o stošest. Prostě PARÁDA :D. Jen ty prachy :(.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám dotaz k těm čerpadlům. Zajímalo by mě jakej je mezi Lucasem a Boschem rozdíl?

Teda když jedna repase jeskoro o 100 % dražšši . Jen by mě to zajímalo. Já mám Lucas.

Díky:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přesný rozdíl nevím, ale tam, kde jsem si to nechával dělat zas takový rozdíl v ceně není - kompletní vyčištění, nové membrány a seřízení na Lucase vyšlo na 2.200,- Kč. Posílali to nějekému maníkovi přímo z Peugeot servisu - nevím ale přesně kam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm tak se to liší asi jak u koho a jak je to s funkčností a poruchovostí? Nebo je to tak nastejno, mě zajímá proč jsou dva druhy protože jestli je jedno osvědčený tak proč to druhý? Jsem jen zvědavej.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jen co jsem zaslechl k čerpadlům :

Boshe jsou prý konsktrukčně jednodužší, méně poruchovější a trošku větší držáky. Lukasi jsou konstrukčně složitější, více mechanických dílů, oproti Boshům předsi jenom více poruchovější (nebo jim dříve dojde dech) ale zase jsou přesnější a úspornější v provozu (dávce paliva).

Nevím, kolik je na tom pravdy. Říkali to lidi, co se zdálo že o naf?ácích ví docela dost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.