Petr605 Odesláno 18. leden 2004 Sdílet Odesláno 18. leden 2004 Nefunguje mi. Asi klasika. Ma cenu to kupovat novy? V Peugeotu to stoji 920,-Kc. Bylo mi ale receno clovekem, co Peugeoty opravuje, ze to vydrzi asi tak pul roku a zase to odejde. Mate s tim nekdo nejake zkusenosti? Nerad bych investoval do tak nejisteho podniku. A jak to vlastne muze odejit? Vzdyt je to vlastne jenom nejaka teplem se smrstujici a roztahujici hmota, co taha za lanko v bowdenu. Pokud by to melo po nekolika mesicich odejit, tak to budu v zime radeji startovat s plynem. Momentalne mam po navsteve servisu volnobeh serizenej asi na 1000 ot/min a moc se mi to nelibi. Dekuji za prispevky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefan Odesláno 18. leden 2004 Sdílet Odesláno 18. leden 2004 nevim jakou to ma zivotnost me to taky nefunguje mozna udelat manualni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundy Odesláno 18. leden 2004 Sdílet Odesláno 18. leden 2004 Menil jsem to u byvale 405ky a protoze to bylo v poloze stale zapnuto zasekle, tak po vymene sla spotreba o 1L dolu.A urcite mi to vydrzelo 1 Rok nez jsem 405ku prodal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gvg Odesláno 18. leden 2004 Sdílet Odesláno 18. leden 2004 Mně to tam Vašenda namontoval a starty i v mrazech OK. A funguje zatím bezva. A až ti to přestane chodit, tak to poznáš - otáčky budou vyšší. A pokud máš motor naposlouchanej, tak žádnej problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 18. leden 2004 Sdílet Odesláno 18. leden 2004 Petr 605: Nezda se mi, ze by to melo mit vydrz jen pul roku (mimochodem ted uz je zakoupene zbozi dvouleta zaruka ). Zkus opet Citroeny, nebo AutoVachtu (mozna to nevede, protoze to neni elektricka vec, ale za zeptani nic nedas), zda to nemaji lacinejc. Anebo startuj s plynem... Jo a s tou hmotou - ona pry nejak vytece, nebo co jsem to kdysi cetl. gvg: A taky se mi nezda, ze bys mel mit diky nefunkcnosti vyssi otacky, to jedine pokud by se ti to zaseklo ve stejne poloze jako Dundymu. Po zahrati vody v okruhu se lanko uplne povoli a otacky klesnou na tolik, jak je nastaven volnobeh na cerpadle. [Editován dne 18/1/04 Dydzej] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 19. leden 2004 Autor Sdílet Odesláno 19. leden 2004 Diky vsem, asi to teda koupim. Ja jsem doted startoval s plynem. Predminulej tyden jsem to mel v servisu a kvuli startum mi naridili na cerpadle ty volnobezny otacky na tech 1000, protoze ten sytic nejde. Ono to ted sice startuje dobre, ale tech otacek je potom, kdyz je motor zahraty, moc. Ten bazmek tim lankem vubec nehybe. Takze jeste jednou diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gvg Odesláno 19. leden 2004 Sdílet Odesláno 19. leden 2004 Jo, jo, máš pravdu. Já to měl teda opačně - stále malé otáčky. Ale teď je to fakt pohoda. Napsán autorem Dydzej Petr 605: Nezda se mi, ze by to melo mit vydrz jen pul roku (mimochodem ted uz je zakoupene zbozi dvouleta zaruka ). Zkus opet Citroeny, nebo AutoVachtu (mozna to nevede, protoze to neni elektricka vec, ale za zeptani nic nedas), zda to nemaji lacinejc. Anebo startuj s plynem... Jo a s tou hmotou - ona pry nejak vytece, nebo co jsem to kdysi cetl. gvg: A taky se mi nezda, ze bys mel mit diky nefunkcnosti vyssi otacky, to jedine pokud by se ti to zaseklo ve stejne poloze jako Dundymu. Po zahrati vody v okruhu se lanko uplne povoli a otacky klesnou na tolik, jak je nastaven volnobeh na cerpadle. [Editován dne 18/1/04 Dydzej] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 22. leden 2004 Sdílet Odesláno 22. leden 2004 pokud tomá stejný efekt jako startování s plynem, tak to asi nemá smysl moc řešit. nebo jo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 22. leden 2004 Autor Sdílet Odesláno 22. leden 2004 Myslim, ze to nebude uplne stejny. Ten potenciometr (aspon ja ho na cerpadle mam) ma urcite nejakou funkci - kdyz startuju s plynem, tak s nim pohnu => neco se stane. Kdezto, pokud funguje sytic, tak s tim potenciometrem nehybu (nepridavam plyn) => nestane se to, co by se stalo, kdybych s nim pohnul. V tomto vidim rozdil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.