Sign in to follow this  
Followers 0
Driver

Crash testy

16 posts in this topic

Mrkněte na tento odkaz, jsou tu výsledky crash testů a dokonce i krátká videa:

Auto.cz

je to v sekci magazín-crash testy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tady je fotka tohohle autíčka po nárazu do bariéry, sedět bych v tom nechtěl.

fise20001.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to celkem brutus.. 64Km/h a auto nasrot... Vzdycky sem si myslel ze velky auta musi byt zakonite bezpecnejsi nez maly a neni tomu pravidlem... takova Kia carnival ll je taky uplne nasrot... (ze by ta fyzika platila? = kineticka energie atd :-)). No radsi ani nechci vedet a videt jak by vypadala 205 nebo 309 :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

no, doufám, že lépe než fáčko...ale záleží i na stavu...

205-ka má velké čelní sklo, tak se jím dá v případě nutnosti pohodlně vystoupit:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak při takovém \"crashtestu\" vypadá 205-ka, raději ani nechtějte vědět. Vzhledem k tomu, že jsem pár bouraček rozebíral na díly, vím zhruba, jak to vypadá...

Je na tom prostě vidět, že je to malé a staré auto. Než \"facko\" to rozhodně lepší není, tak nastejno.

O opravdu malinký chloupek lépe (ale fakt ne o moc) je na tom 309-ka - má vpředu pod chladičem příčku - by? tenkou - na rozdíl od 205-ky, která tam má jen plech.

O další chloupek lépe, teď už znatelný, je na tom 405-ka - ale zase, je třeba si uvědomit, že je to prostě staré auto, takže je nelze srovnávat s dnešními stejně velkými auty, ty na tom jsou prostě líp.

Vůbec už nechtějte vědět, jak je to s pevností při bočním nárazu - 205 a 309 nemá žádné výztuhy dveří, a 405-ka je má až od nového modelu, a to ještě ne ve všech autech - a navíc pouze jako jednu trubku.

Takže, nám nezbývá než dávat bacha a doufat, že se nám ty bouračky vyhnou...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z bočních bouraček s 205-kou mám fakt docela bobky. U třídvířka jsou ty dveře docela dlouhé a tenké. Myslim, že pánev je na sračku a případný výlet bočním oknem v případě nepřipoutání taky nebude nemožný. S 205 se bourá jenom jednou... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám pocit, že si nevybereme. Jak dopadla A8 při crash testu na novém obchvatu Plzně jste možná všichni viděli. Údajně to bylo v kilu třiceti do téměř stojícího kamčáku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ten pokrok je vidět rok od roku... Nepřipadá mi to ani tak dávno (15 let?), kdy mou škůdku 110 bouchnul z boku žigulík - na sněhu dostal hodiny, ale skoro už zase stál, když mi přece jen mi kufrem lehce vrazil do levého boku, ani to moc velká rána nebyla. V panice jsem zadkem hupsnul na ruční brzdu, ruce stále na volantu, nohy v pedálovém prostoru, na tacháku tou dobou už jen 20. A během chvilky byly oboje levé dveře a střední sloupek vevnitř, dveře řidiče se vyboulily dovnitř a seděly na mé sedačce místo mě. Jen jsem vytáhl nohy, vylezl spolujezdcovou stranou ven a šel křísit řidiče žigula, který už mezitím regulérně zvracel na svou palubku hrůzou, že někoho zabil, tak pěkně to zvenčí vypadalo... Klika, ale proč to líčím - protože to pamatuju jako opravdu celkem lehký ?ukaneček, ale auto bylo hned o polovinu užší. Takže myslím, že z tohohle pohledu je zlatá i 205-ka!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co se týče těch kamionů... Viděl jsem moc \"pěknou\" nehodu, kdy 205ka zajela pod návěs... Předek má dost nízký a zadní traverza kamionu byla v místě, kde cestující mívají hlavy, bohužel... Nevim, asi bych radši boural s 205kou než s fáčkem nebo 120kou, ale radši bych neboural vůbec a zatím se mi to daří... Zajímalo by mě, jestli velké střešní okno na 205 má vliv na tuhost auta, případně jestli tam není na úkor bezpečnosti při nehodě...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napsán autorem Dress

a jak si vede bytelná 605?

Nechci Ti brát iluze, ale i s tou 605kou to bude tak, jako píše Oddie o něco výš. Holt je to 12letá kára a když na svou dobu mohla být super, po těch letech provozu a působení všemožných vlivů si myslím, že barierovka nedopadne k Tvé spokojenosti. Při pohledu na barierové výsledky nových aut se s našima letitejma babičkama můžeme modlit, a? se nám žádná bariera neplete do cesty - V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEDOPORUČUJU TYHLE FOTKY UKAZOVAT DOMA MANŽELKÁM NEBO SE PRO NÁS STANE MAXIMÁLKOU TAK 40km/h:D:D:D:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

teda dle těch testů mě překvapila jak dopadla špatně ta 406, ta 607 taky nic moc stejný jak 206(podle hvězdiček), nejvíc zabodovala ta 807

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.