BRUNNO Odesláno 24. březen 2008 Sdílet Odesláno 24. březen 2008 Vedeli by ste mi poradit ci mam kupit 406 s motorom V6? Je to starsia verzia s 140kw. Ako je spolahlivy, aka je spotreba pri lakej nohe a pri brutalnej jazde? Proste ak mate nejake skusenosti s timto typom auta a motorom. diiiiiiiiiiikyyyyyyyyy!!!!!!!!!:myslim:myslim:myslim:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 24. březen 2008 Sdílet Odesláno 24. březen 2008 Urcite se toho nemusis bat. Pokud do toho motoru pravidelne nekdo lil olej, tak bude OK. Navic zadna prehnana elektornika, s torochou sikovnosti opravis co bude potreba. Spotreba s lehnou nohou by mela byt myslim kolem 10 litru, ale to spis pockej, az napise nekdo kdo ma 3.0 V6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
@re Odesláno 24. březen 2008 Sdílet Odesláno 24. březen 2008 Původně zaslal: f3Rd@ Urcite se toho nemusis bat. Pokud do toho motoru pravidelne nekdo lil olej, tak bude OK. Navic zadna prehnana elektornika, s torochou sikovnosti opravis co bude potreba. Spotreba s lehnou nohou by mela byt myslim kolem 10 litru, ale to spis pockej, az napise nekdo kdo ma 3.0 V6 140kw motory jsou velmi spolehlivé. Spotřeba je u těchto motorů vyšší než u 152kw verzí. Výkonový rozdíl je téměř zanedbatelný. Já mám průměr 11,5 litrů při velmi svižné jízdě! Při dravé jízdě je to 16-17litrů... Při klidné jízdě není problém jet za 10-10.5litrů, ale koho by to bavilo že? Po dálnici při 130-150km/h průměr 8.5litrů !!! Výkon toho 140kw třílitru není kdovíjak veliký... na dnešní dobu bych řekl podprůměr. Já jsem ale moc spokojený... Jinač u starých 140kw odchází zapalovací rampa... mně odešla při 100.000km (origo v peug 8500kč u mjauto 4500kč - origo díl)... přeji dobrý kup Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dry Odesláno 25. březen 2008 Sdílet Odesláno 25. březen 2008 Ja mam taky starsi verzi V6, a myslim ze bych ocenil novejsi zejmena pro promenlivy casovani ventilu, diky cemuz motor lip tahne i pri nizsich otackach. Spotrebu mam mesto a dalnice 12l, okresky 10l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 25. březen 2008 Sdílet Odesláno 25. březen 2008 BRUNNO: přecti si tento příspěvek, snad ti pomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Y2K Odesláno 25. březen 2008 Sdílet Odesláno 25. březen 2008 Ja mam 3,0 V6 novsi a maximalna spokojnost,. Boli nejake prkotinky ale s tym som ratal. Ak chces vediet viac a daco konkretne napis SS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BRUNNO Odesláno 25. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 25. březen 2008 Původně zaslal: OK406 BRUNNO: přecti si tento příspěvek, snad ti pomůže. Dakujem za rady a prispevky. Ja som mal pegeoty iba dva a obidva 1.9d. okrem toho aj kopu inych aut ale uz asi viete preco mam trochu obavy o prevadzkove naklady. jazdit po 1.9d vo 3.0v6 hmmmmmmmm:o Ale vzhladom na stav auta /vyborny/ som na 99% rozhodnuty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.