Sign in to follow this  
Followers 0
martun

Relé tlumené/dálkové světla

14 posts in this topic

Původně zaslal: martun

Nevíte kde najdu toto relé u Peugeota 306 1.4 XN (r.v.94) ? Díky

Nikde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pežoty citroeny sa mi zda že nemali rele na svetla jedine rele na predne hmlovky vsetko sa ovladalo v pače u volantu novšie mali zpnute dialkove aj stretacačky naraz pretoze majú H7 a staršie modely to prepinalo priamo v pačke zapinaju sa tam parkovačky aj stetavačky s i s dialkovími svetlami takže rele tam neni potrebne ako u iních vozov ktore maju zapínanie svetiel inde a dialkove pri volante

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Cyberfly

Zdravim,

Napis nam ako si to vyriesil.

Našel hjsem někde v pokoji Nové žárovky H4 a jednu připojil jen tak z prdele a začala svítí. A po vrácení starých H4 svítili obě dvě. Ted akorát furt bádám nad těmi zpátečkovémi světli. :myslim:myslim:myslim

A do servisu se mi to nechce sakra dávat nemám nato jsem student! :(:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

o těch zpětných světlech se už napsalo dostatek věcí.Musíš míti klíček v 2 poloze,aby ti svítily.Zkusil bych zdali ti spíná spínač zpátečky ,ale to ti už radily

Share this post


Link to post
Share on other sites

opět vás zdravím, mám zase stejný problém. Ale docela dobré je , že když vyndám obě žárovky H4 a změřím konektor na žárovky H4 tam tam proud jde a po připojení jedné žárovky H4 na jednu patici už žádný proud na druhé patici nenaměřím, Divné že ...?:myslim:myslim:myslim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic divného to není, asi máš někde špatný kontakt ( zaoxydované konektory atd. ), tím vzniká přechodový odpor který propustí jen malý proud, pokud připojíš měřák a měříš napětí tak ti to ukáže plné napětí okolo 12V protože měřák má minimální odběr proudu který proteče i místem špatného kontaktu, pokud připojíš žárovku která má značný odběr špatný kontakt tak velký proud nepropustí a spadne napětí. Musíš hledat kde je chyba, nejlepší použít zkoušečku ze silné žárovky ( ne z malé do kontrolky, která má minimální odběr ) a jet po spojích na vedení - pojistky, přepínače, konektory.:super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Burjar

Nic divného to není, asi máš někde špatný kontakt ( zaoxydované konektory atd. ), tím vzniká přechodový odpor který propustí jen malý proud, pokud připojíš měřák a měříš napětí tak ti to ukáže plné napětí okolo 12V protože měřák má minimální odběr proudu který proteče i místem špatného kontaktu, pokud připojíš žárovku která má značný odběr špatný kontakt tak velký proud nepropustí a spadne napětí. Musíš hledat kde je chyba, nejlepší použít zkoušečku ze silné žárovky ( ne z malé do kontrolky, která má minimální odběr ) a jet po spojích na vedení - pojistky, přepínače, konektory.:super

Já nato ještě zítra mrknu.! Vím, že je to hrozné tak radši jezdíím na dálkové ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.