Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

záhada P206 1,4 HDi


Tomasi1

Recommended Posts

Zdravím Vás nadšenci,

Mam taký problém s ktorým si zatial nikto nevie rady. Už dávnejšie (aj som to tu písal) mi klesol rapídne výkon motora, otáčky od 2000 do 3000 sa absolútne nevytáčali, bol som na diagnostike, žiadna chyba sa nezistila, tak to ten chlapík čo mi ju robil hodil na turbo. strčil do neho nejakým spôsobom šroubovák, vytočil som otáčky na max. a začmudilo to jak z výfuku. Odniesol som teda auto známemu s tým, že niečo je s turbom. Mám u neho auto už cez týžden a on tvrdí, že turbo vyzerá byť OK, že už aj skúšal vyhodiť katalizátor a neviem čo všetko....vraj to ešte môže byť v palivovom čerpadle alebo už nevie...

Nestretol sa niekto z Vás s takouto chybou?? alebo Vás nenapadá niečo s čím to môže mať súvis?? Ďakujem za každý postreh, už som bezradný :bojim:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vzduchový filter je OK, palivový radšej vymením za nový, ale to by nemalo určite takýto dopad. Diagnostiku mi nerobili v peugeote, ale určite sa na nu dá spolahnúť..nebolo to robené nováčikom a k tomu mašinkou, ktorej sa dá veriť...vyskočili síce rozdiely medzi 1. a 3. valcom, no tomu som neprikladal vážnosť...napr. 1. valec mal hodnotu 0,28, 3. valec 1,10

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Tomasi1

vzduchový filter je OK, palivový radšej vymením za nový, ale to by nemalo určite takýto dopad. Diagnostiku mi nerobili v peugeote, ale určite sa na nu dá spolahnúť..nebolo to robené nováčikom a k tomu mašinkou, ktorej sa dá veriť...vyskočili síce rozdiely medzi 1. a 3. valcom, no tomu som neprikladal vážnosť...napr. 1. valec mal hodnotu 0,28, 3. valec 1,10

jako co je to za hodnoty těch válců? to má být tlak??
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Tomasi1

no tiež sa domnievam že je to tlak...nič iné to podla môjho skromného názoru byť nemôže....

No môže toto mať takýto dopad???:(

No jestli je to tlak tak je tam brutální rozdíl, ale vubec netušim kolik by tam mělo být, takže pokud je to tlak a je tam takovej rozdíl tak by to mohli bejt kroužky, nebo ventily, ale to fakt jen hádám protože nevim co je to za hodnoty
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jezdil jsem s autem co mělo korekce válce 1 -1,39mg/vstřik, korekce válce 3 +2,32mg/vstřik, na jízdě nic nebylo poznat, stačilo vstřikovače vyčistit a u jednoho vyměnit špičku

ty hodnoty stejně nejsou tolik vypovídající, nejlepší je vstřikovače vyndat a nechat je prověřit v diesel servisu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S těma vstřikovačema souhlasím s Dressem, korekce mnohdy skutečně nevypovídají o tom, do jaké míry je vstřikovač vadný. Myslím, že Bosch udává toleranci 2 mg/vstřik.

Je potřeba je vyndat a dát na stolici.

Jinak ale tomu původnímu problému moc nerozumím. Do turba bych šroubovák fakt nestrkal:o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...