Tomasi1

záhada P206 1,4 HDi

32 posts in this topic

Zdravím Vás nadšenci,

Mam taký problém s ktorým si zatial nikto nevie rady. Už dávnejšie (aj som to tu písal) mi klesol rapídne výkon motora, otáčky od 2000 do 3000 sa absolútne nevytáčali, bol som na diagnostike, žiadna chyba sa nezistila, tak to ten chlapík čo mi ju robil hodil na turbo. strčil do neho nejakým spôsobom šroubovák, vytočil som otáčky na max. a začmudilo to jak z výfuku. Odniesol som teda auto známemu s tým, že niečo je s turbom. Mám u neho auto už cez týžden a on tvrdí, že turbo vyzerá byť OK, že už aj skúšal vyhodiť katalizátor a neviem čo všetko....vraj to ešte môže byť v palivovom čerpadle alebo už nevie...

Nestretol sa niekto z Vás s takouto chybou?? alebo Vás nenapadá niečo s čím to môže mať súvis?? Ďakujem za každý postreh, už som bezradný :bojim:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

V tomto případě bych taky řekl,že je to turbo.No ale když by mělo být ok,tak to nevim.Ale taky by mě to zajímalo,kdyby se mi něco podobného stalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

turbo, vštrikování, čerpadlo.

Počítám že filtr nafty a vzduchu jsi minimálně zkontroloval lepší vyměnil :)

Diagnostika byla v orig. servise ?

[upravil dne 23.3.2008 KoNG]

Share this post


Link to post
Share on other sites

vzduchový filter je OK, palivový radšej vymením za nový, ale to by nemalo určite takýto dopad. Diagnostiku mi nerobili v peugeote, ale určite sa na nu dá spolahnúť..nebolo to robené nováčikom a k tomu mašinkou, ktorej sa dá veriť...vyskočili síce rozdiely medzi 1. a 3. valcom, no tomu som neprikladal vážnosť...napr. 1. valec mal hodnotu 0,28, 3. valec 1,10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak mě ještě napadlo.Od kterýho roku se tam montuje filtr pevných částic FAP?Nemohl by být už zanešenej?Třeba je to blbost,nevim,kdyžtak mi moc nenadávejte...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Tomasi1

vzduchový filter je OK, palivový radšej vymením za nový, ale to by nemalo určite takýto dopad. Diagnostiku mi nerobili v peugeote, ale určite sa na nu dá spolahnúť..nebolo to robené nováčikom a k tomu mašinkou, ktorej sa dá veriť...vyskočili síce rozdiely medzi 1. a 3. valcom, no tomu som neprikladal vážnosť...napr. 1. valec mal hodnotu 0,28, 3. valec 1,10

jako co je to za hodnoty těch válců? to má být tlak??

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tiež sa domnievam že je to tlak...nič iné to podla môjho skromného názoru byť nemôže....

No môže toto mať takýto dopad???:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Tomasi1

no tiež sa domnievam že je to tlak...nič iné to podla môjho skromného názoru byť nemôže....

No môže toto mať takýto dopad???:(

No jestli je to tlak tak je tam brutální rozdíl, ale vubec netušim kolik by tam mělo být, takže pokud je to tlak a je tam takovej rozdíl tak by to mohli bejt kroužky, nebo ventily, ale to fakt jen hádám protože nevim co je to za hodnoty

Share this post


Link to post
Share on other sites

No si myslim že jo,to je poměrně velkej rozdíl.Přestalo ti to táhnout z ničehož nic?Nebo se to projevovalo postupně?

Share this post


Link to post
Share on other sites

prejavilo sa mi to náhle...a v rovnakej dobe ako som mal problém s únikom chladiacej kvapaliny..to som už ale odstránil - jeden vývod na kryte termostatu bol prasknutý.

TO DRESS: čo to teda znamená? sú to brutálne velké rozdiely???

Share this post


Link to post
Share on other sites

jezdil jsem s autem co mělo korekce válce 1 -1,39mg/vstřik, korekce válce 3 +2,32mg/vstřik, na jízdě nic nebylo poznat, stačilo vstřikovače vyčistit a u jednoho vyměnit špičku

ty hodnoty stejně nejsou tolik vypovídající, nejlepší je vstřikovače vyndat a nechat je prověřit v diesel servisu

Share this post


Link to post
Share on other sites

krom snížení výkonu máš jiné příznaky? Studený start, kouří?, pravidelnost chodu, zvuk, ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

S těma vstřikovačema souhlasím s Dressem, korekce mnohdy skutečně nevypovídají o tom, do jaké míry je vstřikovač vadný. Myslím, že Bosch udává toleranci 2 mg/vstřik.

Je potřeba je vyndat a dát na stolici.

Jinak ale tomu původnímu problému moc nerozumím. Do turba bych šroubovák fakt nestrkal:o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dress

kolik to má cca najeto, zacházení?

Asi blbost ale co egr ventil?

spíše bych ose podíval jestli nezůstane otevřený přepad splodin ikdyž to není třeba ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

to dress:

no je to ročník 2002, kupoval som to v novembri minulého roka, takže ako to bolo u predchádzajúceho majitela netuším. na displeyi svieti 96 200 km. odkedy ho mám ja, tak sa nesťažovalo. šetril som ho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.