sigi205

zvýšení otaček u P-205 1,9gti

50 posts in this topic

Ahoj lidi,potřebuji radu, u mé P-205 1,9gti se mi zvedli otáčky motoru a nevím co stím,vyměnil jsem váhu vzduchu a nějaká čidla na hlavě motoru za rozdělovačem a stále to samé, dá mi někdo radu moc děkuji .

[upravil dne 23.3.2008 Kurt]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nepřisává ti to někde falešnej vzduch? a co klapka dovírá se?

Zkontroluj všechny podtak.hadičky a dovření klapky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj Já se učím stím zacházet,klapka se mi zdála v pohodě,hadice také ok. jo ale když stáhnu hadici od sáního k odvětrání motoru nebo idolejvacího tak klesnou , ato asi taky není v pohodě,.dík

[upravil dne 23/3/08 sigi205]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic víc, než napsali kluci mě už nenapadá. Diagnostika Ti nesvítí?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne právě že nesvítí,zejtra na to ještě mrknu a pak už pujdu na PC.jinak díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

ještě jsem zjistil a to mě ani nenapadlo, mrknout na lanko, ale to se mi zdálo v pohodě, tak se po objedě pustim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no lanko je základ, může bejt seklý za některou z hadic za motexpásku

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahoj, tak lanko chodí jak hodinky,víc jsem nestihl, jenom jsem ubral na váze vzduchu na teplim motoru, tak jsem zvedav ráno jak to pujde na startovat,:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, nezjistil jsi něco prosím tě krz ty moje vysoké otáčky?Já neměl čas celej týden jsem byl pryč,yejtra ještě vyměním hadičku od monotronicu a pak nevim ,už jedině na PC.Dík za každou radu.sigi 205-Bílina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo ještě mě napadlo co ten MOTRONIC- prý to je na zvýšení výkonu jde do něj slabá hadička ze sáního, a třeba ještě ta ele. regulace na klapce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem vyčistil tu klapku a stále nic, spadli mě otáčky ale nevím v jaké poloze má být tryska , ta když je na doraz tak klesnou i otáčky ale jde mě i modrý kouř, a spínač klapky to samé tak nevim,:grr díky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě podobně zlobil spínač škrtící klapky.Cvakal sice moc hezky,ale fungoval jen občas.Na volnoběh se občas zvedaly ot.až ke 2000.A pak třeba zas klesly.Dokud jsem to nevyměnil,blblo to.Třeba by stačilo ho správně nastavit a třeba s tím máš něco ůplně jinýho.

Share this post


Link to post
Share on other sites

JirkoII. ,jde to nějak změřit?Já jsem se včera dostal na 1400 otáček ale nejde mi do kebule ten modrej kouř.díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zítra ti to řeknu,jak změřit.Už se mi nechce do garáže.Aten modrý kouř ti šel už předtím,nebo to je následek tý \"rozštelovaný váhy\"jak píšeš?Když mě ty ot.zlobily přeměřením jsem bohužel nic nezjistil,zlobilo to totiž jen občas.Vyměnil jsem postupně ůplně vše i např. ŘJ,váhu,termistor,zesil modul i některé elektroventily.Pak už mi zbyl jen ten spínač a bylo po problémech.A teť mám kůli tomu vše náhradní,pro příště.:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kontrola spínače škrtící klapky:má 3kontakty,

na k.označené čísly 2 a 18 připoj ohmetr-musí ukazovat R=0, stlačit akcelerátor-musí ukazovat R=nekonečno.

na k.označené čísly 3 a 18připoj ohmmetr-musí ukazovat R= nekonečno,stlač akcelerátor na doraz-musí ukazovat R=0.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj JIrko, Já tet dojel z cest tak koukám jak sto napsal o tom spínači na klapce:potlesk to já zajdu za sousedem at mě to přeměří,to jsem zvedav?Jo chtel bych se zeptat Jirko mužu použít klapku stim spínačem z 205 gti 1.6? jedu pro něj a chci to vyzkoušet co to bude dělat.jinak moc díky.Sigi205

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem koukal na tu klapku od kámoše ale ta ma dole o 1 vývod méně Já to budu potřebovat zkrze ten US- tronic, tak mi to zítra soused poměří možná že to zvládnu i sám.Tak dám vědět.Moc děkuji Sigi205

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co obtokový ventil? je v něm srdíčko které se natáčí bimetalovým proužkem na kterém je cívka.tou prochází 12V a až se zahřeje tak se ventil uzavře jestli tam nejde napětí nebo cívka nefunguje tak tím pořád jde vzduch mimo klapku a otáčky nespadnou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jsm měřil ten spínač na klapce teda spíš soused a ten je v pohodě,Tome ten obtokáč je pod rozdělovačem, Já jen že u něho nemám žádný dráty . a ten šroub na klapce mám utáhlej až na doraz, tak nevim jesli to má být tak?no nevim ????Děkuji za rady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdavim všechny, tak mám máo času a ani jsem se nedostal pořádně na ty moje vysoké otáčty,tak jak mi to soused měřil tak nevim ? porovnávali jsme to z druho a žádný zázrak, anevěřim tomu že ta druhá by byla taky v čudu,????

JO prosím Vás,kde najdu označení převodovky? začíná mi chrastit ložisko tak si to chci nakoupit do předu. Díky sigi205

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.