Sign in to follow this  
Followers 0
bomaka

Chladící kapalina

15 posts in this topic

Poraďte,koupil jsem Fiat Ulysse 2.0 JTD r.v.2000 motor Peugeot.Začala mi problikávat kontrolka nízké hladiny chl.kapaliny,dolil jsem ji a za 50km jízdy znovu začala problikávat,znovu jsem jí dolil.Takto už jsem dolil 9litrů destilované vody.Poraďte kam a kudy uniká,v oleji není a pod autem taky ne.:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

No moje 309 1.1i pravidelne kazdou zimu zrala litr nemrzky na 1000 km a pres leto ani kapku... Mel jsem to auto asi 4 roky a neprisel jsem proc...

No a letos na podzim mne udelala 806 zcistajasna v jedne podzemni garazi louzicku (urcite na zemi bylo pres litr chladici kapaliny) a od te doby taky nic... Ale aspon pozvolna ubyva kapalina a nekdy to po jizde trochu smrdi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: raa

No moje 309 1.1i pravidelne kazdou zimu zrala litr nemrzky na 1000 km a pres leto ani kapku... Mel jsem to auto asi 4 roky a neprisel jsem proc...

No a letos na podzim mne udelala 806 zcistajasna v jedne podzemni garazi louzicku (urcite na zemi bylo pres litr chladici kapaliny) a od te doby taky nic... Ale aspon pozvolna ubyva kapalina a nekdy to po jizde trochu smrdi ;)

nebyla to loužička po klimatizaci ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: sarkomi

nebyla to loužička po klimatizaci ??

nebyla

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: raa

Původně zaslal: sarkomi

nebyla to loužička po klimatizaci ??

nebyla

nebo po pejskovi..?:aut

Já vám jezdím na venkov a hnedle jak dojedu,mě ti dva psi obejdou celé auto..a že teda je už jejich:aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

u nás v práci chodí kočky se ohřívat k motorům

Share this post


Link to post
Share on other sites

měl jsem ten samý problém je to určitě vodní pumpa zkus zmáčknout hadice od chladicí kapaliny a pokud jsou jak bomby tak to je ono a voda se pak tlačí ven kde se dá

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud je únik malý, stačí se vypařovat a nedělá louže. Řešení je v servisu nechat ten chladící okruh natlakovat, pak je to vidět.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Pokud je únik malý, stačí se vypařovat a nedělá louže. Řešení je v servisu nechat ten chladící okruh natlakovat, pak je to vidět.

Nemusíš do servisu,naletuj na staré víčko expanzky ventil z kola,natlakuj třeba pumpou z kola(myslím 1.1bar max.) a poslouchej kde fučí nebo teče.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ozzy1956

Původně zaslal: oddie

Pokud je únik malý, stačí se vypařovat a nedělá louže. Řešení je v servisu nechat ten chladící okruh natlakovat, pak je to vidět.

Nemusíš do servisu,naletuj na staré víčko expanzky ventil z kola,natlakuj třeba pumpou z kola(myslím 1.1bar max.) a poslouchej kde fučí nebo teče.

Dobrý, ale mám takový dojem, že pro většinu lidí bude spíš schůdnější dát to do toho servisu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj,ze začátku u mne také byl únik litr na 1000km a nikde ani kapka.Pak už kapky byly a po natlakování v neznačkovém servise to bylo hned jasné - chladič!Asi na volnoběh tlak do chladiče nestačil tou dirkou vytlačit kapalinu ven a pak za jízdy,kdy jsou otáčky pumpy vyšší,se to protlačí.To ale pak jedeš a navíc proud vzduchu to hned odfoukne a ani to není poznat.Pod autem nic,v expanzce také nic.......Toť moje verze na záhadné ubývání kapaliny.P806

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj mám Fiat ulysse 2,1 td 1997 a mám ten samý problém ztrácí se mi voda a kontrolka problikává poradí někdo?Dík

:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám také 2.1TD a také mi začala \"mizet\" voda. Nejprve pomalu, pak stále rychleji (od dolití nádržky do max. po rozsvícení žárovky několik málo set km). Kam mizela jsem zjistil jednoho dne, kdy nešlo nastartovat-startér motorem neprotočil; voda byla ve válci:o. Na vině byla netěsná hlava, uvolněné ocelové zálisky v hliníkovém tělese. Oprava hlavy stála 11kKč ostatní demontáž - montáž atd. svépomoc. Přeji aby to bylo něco mnohem jednoduššího, ale \"hlavař\" mě ujistil, že tato závada je u tohoto motoru typická; v regálu jich měl v různém stadiu stejného poškození několik desítek:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.