lubor Odesláno 22. březen 2008 Sdílet Odesláno 22. březen 2008 Zacala se mi obcas rozsvecet tahle kontrolka. Napred jsem odpustil naftu odvodovacim sroubem, pak jsem vymenil palivovy filtr. Pri vymene jsem chtel nadobu vycistit, ale zadny necistoty jsem nenasel. Nicmene cca 600km po vymene filtru byl klid. Ted se to vratilo. Nevim jestli je uklepany drat nebo spatne cidlo. Uklepany drat by to asi vubec nespinal, takze odhaduju cidlo. Nevite nekdo kolik stoji a zda jde vymenit? Spatnou naftu jsem taky zcela nevyloucil, ale beru jen u Shellu a ze by byla takhle casto spatna se mi nezda. Jeste bych se chtel zeptat, co se stane pokud by tam byla opravdu voda a jel bych porad dal - v manualu pisou co nejrcyhleji do servisu. P806 1.9TD/66kW [upravil dne 22.3.08 lubor] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubor Odesláno 28. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2008 Odpustil jsem trochu nafty pres odvodnovaci sroub, zadna voda nevytekla. Kontrolka se dal rozsveci/zhasina. Zkusim demontovat to cidlo a vycistit ho pokud to nejak pujde, nahradni stoji cca 500kc. Jinak po prohledani fora jsem zjistil, ze nejsem s touhle zavadou sam. Pokud se cidlo odpoji, kontrolka pry sviti, cekal bych opak. Pokud je to pravda a cidlo je ok, pak by to naznacovalo uklepany kabel, coz pokladam za nejhorsi variantu z hlediska vymeny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peto670 Odesláno 28. březen 2008 Sdílet Odesláno 28. březen 2008 dost casto v aute je spinnanie, rozpinanie kostry takze teoreticky ti moze niekde o kasňu opierat preklepany vodic a nasledne sa rozsvecuje kontrolka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 28. březen 2008 Sdílet Odesláno 28. březen 2008 To čidlo si často vymýšlí. Já to u svých aut většinou odpojuji, aby to nesvítilo stačí i vytáhnout žárovku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubor Odesláno 28. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2008 2oddie: To uz me taky napadlo, odpojit zarovku, ale co kdyz vezmu nahodou spatnou naftu, pripadne se voda odlouci (obcas auto stoji i mesic)? Co se pak stane, kdyz se ta voda dostane za filtr? Z tehle duvodu bych to dal radsi do poradku. PS mam to auto 4. rokem, zacalo to blbnout teprve nedavno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 28. březen 2008 Sdílet Odesláno 28. březen 2008 To se mi ještě nestalo, ani když jsem tankoval z kanystrů apod. Ani když auto stálo delší dobu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peto670 Odesláno 28. březen 2008 Sdílet Odesláno 28. březen 2008 Podla vsetkeho by cez filter podla mna voda nemala prejst, lebo ked aj nalievam naftu cez lievik/trichtýř/ do nadrze a mam v nom sitko a ked je len malo vody nazrazanej v bandaske, tak mi to cez sitko neprejde /ucpe sa/. Tak preto predpokladam ze by to mal filter zachytit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hudloun Odesláno 28. březen 2008 Sdílet Odesláno 28. březen 2008 ted jsem mněnil filtr po cca 80000km.odkalovákem jsem vypustilasi půl deci vody a když už tekla čistá nafta dal jsem nový filtr .tak po téhle zkušenosti si myslím že voda přes filtr neprojde:papa:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 28. březen 2008 Sdílet Odesláno 28. březen 2008 80 000 km ????:o:o:o:o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 28. březen 2008 Sdílet Odesláno 28. březen 2008 To se divím, že to auto vůbec ještě jelo... po 80tis km měnit naftový filtr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peto670 Odesláno 28. březen 2008 Sdílet Odesláno 28. březen 2008 80 000 Km to je sila. Ja som menil cca po 25000 a to preto ze mi zacalo auto zdochinat..... :papa:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adraj Odesláno 28. březen 2008 Sdílet Odesláno 28. březen 2008 když to čtu,tak bych se chtěl k tomu tématu zeptat. Jak je to s víměnou u benzínu. Po kolika cca km ho měnit?Jestli ho měnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 28. březen 2008 Sdílet Odesláno 28. březen 2008 Měnit určitě.Je tam delší interval--tipuju tak 60 000 km.Ale jen tipuju.:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubor Odesláno 31. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 31. březen 2008 Zavada je v kabelazi nebo v konektoru cidla - jak zahybu s kabelem tak se to vetsinou rozsviti. Jinak staci odpojit na konektoru a kontrolka zhasne, tj. neplati co jsem tady psal ze jsem nasel u 406, kde to je opacne. Zatim jsem to vyresil prepojenim kabelu k cidlu, aby se u konektoru tak nelamal, jestli se zacne kontrolka znova rozsvecovat odpojim to netrvalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.