Sign in to follow this  
Followers 0
bodmrazu

Montaz podvozku

38 posts in this topic

Ty mas auto bez pruzin?:D

Nebo snad budes davat na sveho milacka nejakej supert sport :P

Myslim, ze vymenit to by nemohl byt velkej problem,akorat musis mit sponovak na pruzinu a par klicu na povoleni nekolak sroubu a potom zvedak na auto, na zemi to delat neni ono (dle vlastni zkušenosti)....

Myslim ze by to mel zvladnout kazdej kutil, ktery ma toto vybaveni a alespon malinko zkusenosti v oboru.:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ne ze bych nebyl kutil... ale nemam misto kde bych to ted v zime delal... moje garaz je tak sotva na otevreni dveri kdyz tam prijedu:) No a zkusenosti s timhle vazne nemam.... Jo jinak tam budu davat komplet KONI a pruziny KW:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No za 2.000 kč to namontujeme, přivést to můžeš kdykoliv příští týden, ráno přistavíš, odpoledne odvezeš.

Rozumím tomu tak, že máš čtyři tlumiče a dvě pružiny na předek.

Rebik

Auto Vašenda

603574374

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm.. to koukám, že by konečně u Vašendy pochopily, že \"náš zákazník, náš pán\" a začaly montovat donesený díly? Ještě nedávno ste se zde tomu bránili.

....to je jen takový rejpnutí...:) jsem naštvanej, že to mám k Vašendovi MOC daleko:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za prvé pochopili - měkké i

Za druhé my tenhle podvozek nemáme standardně v nabídce, takže bych musel při poptávce shánět dodavatele, dojednat cenu atd. Takže u takovédleho kšeftu se ti nějaká provize moc nevyplatí a ještě bude malá, protože to člověk nebere denně.

Za třetí ty díly nesouvisejí s funkčností dalších věcí na autě, jestli ten tlumič za týden vyteče asi každý pochopí, že to s montáží nesouvisí, zatímco u nějakého vnitřního motorového dílu je to jiná.

Udělej si výlet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo, pouvažuj nad tím, až zas pojedeš do prahy a budeš se potřebovat zbavit peněz, tak co je lepší a) nechat se okrást cikánama ve tramvaji č. 22 b) nechat si opravit pežotka ...

myslím, že odpověd je jasná :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

to rebik: Celá věta měla znít: Opravárenská esa u Vašendy pochopily...! ...a tam snad patří y, ne???? :) :)

to impact: ad a) kvůli tomu nemusím jezdit do Prahy. Brno stačí. => b je správně:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Nice One: ...Pokud už je tu diskuze o češtině, pak :

T A ESA POCHOPILA, nebo? je TO eso.

Fakt je, že v Brně postrádáme servis typu Vašenda. Alespoň já jsem na něj nenarazil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2000,- za vymenu ??? Doteraz som si myslel ze Vasenda je fajn, prave ma to preslo :mad: . U nas je firma ktora robi len s tlmicmi, vyvoj, vymeny, repasi , mne povedali za vymenu 278,- za jeden a to su slovenske bezcene peniaze . Zadok mi menil prave dnes kamos za kofolu , robota 10min jeden a v prepocte dat niekomu 500,- za 10 min roboty je zlodejina , tot moj nazor na auto Vasenda :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pracovni casy dle Peugeota:

vymena predniho tlumice L 1,6h

vymena predniho tlumice P 1,6h

vymena zadniho tlumice L 0,1h

vymena zadniho tlumice O 0,1h

celkovy cas 3,4h coz je 3h 24min, pripocitat cas na zvednuti a sundani a zkusebni jizdu (todle by se ale pripocitavat nemelo) a jsou to 4h. 500kc/h si myslim je v Praze za autorizovany servis asi normalni cena.

Ackoliv hodinu a pul na jeden tlumic je hodne, Peugeot ma normu takovou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jenže ono to není o hodinách, ale o tom, že používám hever za 90.000 kč, nějaké nářadí, možná stahovák pružin za 8.000, proč bych to proboha měl dělat za míň??? Tvoje slovenská firma ti řekla cenu za montáž jejich tlumičů, já bych taky nabíd jinou cenu, kdybych je prodával, ale to se vracím na začátek debaty.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 Rebik: sorry,ale koho zajima na cem to delas. Treba to delej na zemi francouzakem a kladivem, dulezita je maximalni kvalita za minimalni cenu. Od toho prave kazda znacka ma svoje normy aby zakaznik zaplatil vzdy a vsude stejne.

Doporucuji ti se kouknout na www.public.infotec.peugeot.com, je to sice placena sluzba (10 euro za hodinu), ale jsou tam schemata, postupy a prave casove normy.Aby z vas treba casem nebyl nejdrazsi servis v Praze.

Ja mam taky odtahovku a vozik za pulmega, ale za auto mi nikdo neda vic ani korunu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co to meleš, to jsem vůbec nepsal tobě, chtěl jsem říct, že některé práce děláš za hodinovou sazbu, ale něco, kde používáš specifické nástroje či znalosti za stanovenou cenu, která to zohlední. Diagnostiku či repasi čerpadla taky nikdo nedělá za jednu či čtyři stovky a trvá to 10 minut resp. 3 hodiny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo a ještě si dovoluji dodat, že normy jsou dobré pro pravidelně servisovaná auta a ne pro 15ti leté dědečky, kdy na každý šroub používáš autogen, ale to asi znáš a bezpochyby zákazníky nedotuješ tím, že když uplyne norma pracuješ hoďku zadarmo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemelu, pisu.

Hele, kazdy ma svoje taxy, za dignostiku tolik, za karosarinu a lakyrnicinu tolik, a za mechanicinu tolik.Sazby vetsinou hodinove, pokud neni presne vycislena cena za nejaky ukon.Takovou sazbu urcite mate i vy.Jestli se nepletu, tak u vas je to 250,- bez DPH.Takze dle norem Peugeot by u vas takova vymena mela stat 1037,- kc(vc. DPH).Jeste sem ale neslysel o priplatku za novy zvedak a stahovak na pruziny. Jestli ceny takhle bouchas od boku............

Jako mechanik ses asi dobrej, jako diplomat a obchodnik asi ale ne.

Dal uz nic nebudu psat, at si v dalsi reakci zase nenaseres do bot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mechanik jsem prachbídnej, můj problém jsou papíry-)).

Tady byl nějaký opakovanej dotaz na práci, já se zeptal Vašendy za kolik to uděláme a konstatovali jsme, že za 2000, zákazník bere či nebere. Nevím, co je na tom nepochopitelného, že výměnu tlumiče neúčtuju podle hodin, ale za paušál s přihlédnutím k používanému nářadí. Hodinovou sazbu používám na práce, které jak říkáš člověk zvládne na zemi s francouzákem. To bych asi umřel hlady, kdybych všechno dělal podle času, nebo ti přijde, že 250/h je nějaký vejvar? Kde jsou asi náklady, ale ty to asi neřešíš.

Nemá význam pokračovat v osobním napadání, já žiju v nějakém prostředí, kde náklady jsou xy - nájmem a mzdami počínaje a tomu odpovídají +- příjmy zákazníků a ty v jiným, resp. v zásadně odlišným, takže nevím proč se nasíráme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.