Sign in to follow this  
Followers 0
Inka

Stříkání dutin

8 posts in this topic

Dobrý den,

jsem majitelka vozu Peugeot 307 a obracím se na Vás

o radu, zda je dobré stříkat dutiny a spodek u tohoto

auta. Jestli ano, poraďte kde, jak a čím. My jsme používaly

Resistin Car a ML ( u Favorita).

Předem děkuji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Inka

Dobrý den,

jsem majitelka vozu Peugeot 307 a obracím se na Vás

o radu, zda je dobré stříkat dutiny a spodek u tohoto

auta. Jestli ano, poraďte kde, jak a čím. My jsme používaly

Resistin Car a ML ( u Favorita).

Předem děkuji.

zbytečnost u tohoto vozu , teda pokud nebydlíte u moře:D

Penizky využijte jinde:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vyrobce i servisy říkají že je ochrana od vyroby vice než dobrá, takže není nutno stříkat, ale pokud to přesto chcete provést tak doporučuju Ruststop - http://www.ruststop.cz/ stříká to více firem, ne jen ta jedna v odkazu;)

[upravil dne 21/3/08 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites

auto je ošetřeno již z výroby. Pokud nebylo bourané a neodborně opravené, měla by být ochrana jak spodní části vozidla tak dutin vpořádku. Peugeot přesně specifikuje nejen rozdílné přípravky pro použití na různých místech, ale taky místa kde se mají a naopak kde se nesmí aplikovat. Lepší je tedy svěřit tento úkon tam, kde mají informace k dispozici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 Inka : Dělat dutiny u tohodle auta není třeba. :super Jak napsali předchůdci. :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dutiny i spodek samozrejme osetrit jako u kazdeho auta - cim drive a dukladneji tim je ochrana pochopitelne spolehlivejsi..Doporucuji i plasticky nastrik exponovanych mist na vnejsku karoserie s nasledným přelakováním. RITTER - autorizovana karosarna 16 let uspesne existence

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nevím...

Vzpomínám si na to, když mi kdysi prodejce v Peugeotu říkal, že tohle na 406 prostě nezrezne. A nedávno jsem takovou 406 pozoroval a rezla na onom místě jak prase.

Jako v roce 1992 (? nevím přesně), kdy se sem dováželi pěkný skoro nový 309ky - a taky říkali, to auto se nemusí antikorozně ošetřovat, to je zbytečný. Chyba. - Tenkrát se ošetřili dutiny dveří a prahů ne. A prahy začli nedávno reznout. Dveře ani náhodou. Takže?

Jak to tedy myslíte se zbytečností toho ošetření ???

Jako že to auto bude mít za 20 let motor v háji a tudíž pěkná karoserie bude k ničemu a nebo že to žádné ošetření nezachrání a stejně to zrezne?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marcel505

No nevím...

Vzpomínám si na to, když mi kdysi prodejce v Peugeotu říkal, že tohle na 406 prostě nezrezne. A nedávno jsem takovou 406 pozoroval a rezla na onom místě jak prase.

Jako v roce 1992 (? nevím přesně), kdy se sem dováželi pěkný skoro nový 309ky - a taky říkali, to auto se nemusí antikorozně ošetřovat, to je zbytečný. Chyba. - Tenkrát se ošetřili dutiny dveří a prahů ne. A prahy začli nedávno reznout. Dveře ani náhodou. Takže?

Jak to tedy myslíte se zbytečností toho ošetření ???

Jako že to auto bude mít za 20 let motor v háji a tudíž pěkná karoserie bude k ničemu a nebo že to žádné ošetření nezachrání a stejně to zrezne?

406 hrdzava?? ano po havarii

309 rv 92 ak začne niečo hrdzavieť až po 16 rokoch tak je to celkom uspech výrobcu,Favorit začal hrdzavieť po piatich rokoch:D

20 ročné auto patrí do muzea:aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.