Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

pri prudkej akcelerácii černý dym


lukas666

Recommended Posts

zdravim chcem sa spytat nakolko som sa nic podobne nenasiel. spozoroval som pri prudšom zosliapnuti plynu čierny dymm, sice nie uplne, auto nebolo sice uplne zohriate asi len na 75 stupnov, vzduchový filter vymenený, turbo vyzera byt funkcne, mam tam okolo 120000 km ,aspon tolkko ukazuje displej. co vsetko mopze mat na ten cierny dym vplyv a ako co najskor odhalit záhadu?nevymenil som este palivový filter. a aj spotreba je asi vyssia ale akceleruje takisto. dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: MatrixChose

Je to pokazdy? Ja jen, jestli to nebyly saze ve vyfuku. A treba s chipem to takhle proste coudi, je tam moc nafty najednou a ta se proste nestihne spalit. Jestli jede jak ma, tak bych to tolik neresil.

přesně tak, se špatně očipovanou jednotkou to může čudit, ale začmoudí si prostě každej diesel, a kór pokud není řádně ohřátej ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: adraj

ale pokud není dobře zahřátý,nemůže při větší akceleraci se poškodit?

no jasně, pokud se bude honit studený často a dlouhodobě životnost půjde určitě dolů :nevim
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: minimaxa

Původně zaslal: MatrixChose

Je to pokazdy? Ja jen, jestli to nebyly saze ve vyfuku. A treba s chipem to takhle proste coudi, je tam moc nafty najednou a ta se proste nestihne spalit. Jestli jede jak ma, tak bych to tolik neresil.

přesně tak, se špatně očipovanou jednotkou to může čudit, ale začmoudí si prostě každej diesel, a kór pokud není řádně ohřátej ;)

To neni ze spatne, to je seslapavanim plynu az na podlahu, to udela proste kazdej motor. A studeny fakt nehonit :bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám stejný motor, najeto skoro 140 000, po prudkym sešlápnutí plynu motor občas vypustí černý obláček, ale jen krátce po sešlápnutí a dál už nekouří, podle mě je to normální věc, aspoň teda u dieslů... :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V zivote jsem nevidel otcovu 406 hdi 2.0 zakourit...videl jsem zakourit jen jednou nejake HDi ale to kourilo na muj vkus vic nez dost, ale mel zavadu. Hdi je dost hlidane elektronikou, a nepusti ti pokud je studeny ani nejak extra moc nafty, proto to studene neni moc zive. Tohle mozna delaji oktavky, ale HDi to zrovna moc nedela, resp. skoro vubec. ale pokavad je to jen trochu tak co s tim :) bud na diag nebo nic

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: rimmer

V zivote jsem nevidel otcovu 406 hdi 2.0 zakourit...videl jsem zakourit jen jednou nejake HDi ale to kourilo na muj vkus vic nez dost, ale mel zavadu. Hdi je dost hlidane elektronikou, a nepusti ti pokud je studeny ani nejak extra moc nafty, proto to studene neni moc zive. Tohle mozna delaji oktavky, ale HDi to zrovna moc nedela, resp. skoro vubec. ale pokavad je to jen trochu tak co s tim :) bud na diag nebo nic

... ma pravdu ten chlapec ;)

me HDi tez nekouri kdyz mu slapu za krk, ale faktem je ze se striktne drzim zasady, pokud nebude teplota oleje alespon 50stupnu, za krk neslapat a drzet otacky do 2000 max. !!! ... on to vubec zadnej motor, dieslovej zvlast, nema rad, kdyz se po nem chce za studena moc :roker

[upravil dne 20.3.2008 bure_406]

[upravil dne 20.3.2008 bure_406]

[upravil dne 20.3.2008 bure_406]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Černý kouř - špatné složení směsi, směs příliš bohatá na naftu, špatné časování zapalování, směs je spálena avšak s výsledným vysokým podílem sazí. Při prudké akceleraci \"normální\" jev. Pokud problém přetrvává i v jiných režimech pak doporučuji kontrolu: vzduchového filtru, katalyzátoru, filtru pevných částic, těsnost sací soustavy (turbo, metichladič), netěsnost nebo zadření vstřiků, kvalita paliva, ventilové vůle. Tento stav může nastat taky při jízdě v příliš vysoké nadmořské výšce.

Bílý kouř - nespálená nafta - normální při startu motoru při nižších teplotách. Pokud problém se problém vyskytne při jízdě doporučuji nepokračovat a zavolat servis. Problém se vstřikovači (zaseklý) může se snadno propálit píst, špatné časování vstřiku nebo snížená komprese ve spalovacím prostoru.

Modrý kouř - spalování motorového oleje. Olej se do spalovacího prostoru dostane buď přes opotřebené součásti jako válce, písty vodítka ventilů nebo přes sací trakt = problém s turbem. Tento jev může taky vyvolat nesprávné užití viskózní třídy oleje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: lukas666

dakujem kde najdem ten filter pevných častic.... ???

Na tvým autě nebude, informace je obecná, jinak je to součást výfukového potrubí hned za předkatalyzátorem. Moc bych se tím nevrušoval, pokud ti auto kouří jenom při prudkým sešlápnutí plynu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

olej je tak ako bol, dnes som sa vrhol na malu kontrolu... neviem ci to moze mat nato vplyv najma na zvysenu spotrebu... ked som pred tyzdnom vymenil vzduchový filter, dnes som dal dolu váhu vzduchu a no foto... totalne mastna a spinava, vid foto.... moze mat nato vpllyv este aj palivový filter,,_? nemenil som ho ale neviem aky typ tam je v mototechne chceli vediet ci tam mam BOSCH alebo nieco ako ATF? kto by mi to vedel zisti podla napr. podla VIN. dakujem za kazdu radu..ste super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...