kremenak Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 Měl bych prosbu, nevíte někdo, jak se dostat pod přístrojovou desku k žárovkám podsvícení otáčkoměru. Polovina otáčkoměru mě totíž svítí slaběji. Pokoušl jsem se pod palubovku dostat, ale nepodařilo se mi to. Odšrouboval jsem šroubky, co jsou zepředu palubovky, rozebral středový panel, ale dál jsem se nedostal. Pokud někdo ví, jak na to, prosím o nakopnutí, protože další přístupné šroubky jsem nenašel a cokoliv odtrhávat jsem se neodvážil, protože nedokážu odhadnout, kde můžou být schované. Zlatá 405 ka, tam jsem měl palubovku už zmáknutou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 13. leden 2004 Sdílet Odesláno 13. leden 2004 Zrovna sem montoval minuly tyden na 605tce...celou palubku. Nemuzu to rict vubec s jistotou, ale co sem videl obrazky a tak, tak se mi zda, ze 605tka ma velmi podobnou pristrojovku, a u 605tky muzu vytahnout pristrojovku bez sundani palubky. Staci oddelat ty male krytky vlevo(ovladani vysky svetel a svitu podsvetleni budiku) a pravou krytku od volantu co je pod pristrojovkou. Sou tam zespoda sroubky. Potom dalsi sroubky vpravo od budiku vedle pruduchu topeni. Sundal jsem ten kovovy lem kolem cele pristrojovky, s tim jdou i stredni pruduchy a hodiny pryc. Potom staci povolit nahore sroubek myslim nad pristrojovkou, vyklopit jakoby tu pristrojovku dopredu, musel jsem hodne nadzvednout palubku at se prohne a muze tam projit ta pristrojovka aby se vyklopila, ale jde to v pohode no a pak ji mas volnou a vytahnes ji. Mel jsem to takovy trochu jezek v kleci, ale jak an to prijdes tak je to v pohode. TO je cele..akorat pri nasazovani jsem mel velky problem s nahonem tachometru, protoze kdyz pristrojovku chci zpet zase zaklopit(jinak to nejde) tak se netrefim do nahonu a nesedne...ale taky vsecko jde kdyz se chce. Takze takhle to mam na 605...myslim ze 406tka se celkem zevnitr podoba 605tce, tak je to treba trosicku stejne..nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 13. leden 2004 Sdílet Odesláno 13. leden 2004 neni na tom nic sloziteho, vyndas usmernovaci mrizky vydechu vzduchu ( obe uprostred a tu u ridice ) vysroubujes tri srouby (Torx ) co jsou v zespodu na hrane \"kaplicky\" ( nad budiky ) potom sundas cely ten plast kolem tak ze za nej zatahnes, neboj se jde to ztuha, ale nic neulomis ( aspon ne tak aby to tam potom zase dobre nedrzelo ) tim se dostanes k samotnym budikum, maji dva Torx srouby dole v rozich a dva opet nahore ( podobne jako ten plast co jsi sundaval prvni ) pak uz jdou vetsinou vyklopit horni stranou smerem dopredu ( nekdy tam trochu vic drzi, takze musis lehce lomcovat a ony uz povoli ) no a pak staci odpojit draty tak ze odklopis takove cerne packy na tech konektorech a oni pomoci takovych zoubku vyjedou ven, na a mas budiky venku. Zpetnou montaz uz urcite zvladnes v opacnem poradi kroku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 14. leden 2004 Sdílet Odesláno 14. leden 2004 No tak vidis...neni to nic tezkeho..postup je skoro stejny..mozna nejaky ten sroubek je jinak, ale muzu rict ze na demontaz pristrojovky sou vsechny sroubky dobre pristupne a viditelne, takze to neni problem. Ty konektory s packama tam mam taky. Ale kvuli jedne zarovce ze tri co tam nesviti by se mi to montovat nechtelo. Me taky nesviti prava zarovka...ale v noci to nevadi, protoze tam stejne prosvitaji ty dve ostatni a podsviceni videt jde bez problemu, akorat tam je ten rozdil ze vlevo to sviti vic nez vpravo...a pres den je svetlo, takz na to videt jde. Nemam s tim problem, montovat to budu az se mi odpali dalsi, nebo pri nejake prilezitosti..jinak bych se na to vykaslal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 14. leden 2004 Sdílet Odesláno 14. leden 2004 Naopak je to jeste jednoduzsi nez treba u 405ky, proto ze odpada demontaz a montaz nahonu tachometru...Ten je v podobe casti jedne ze dvou svorkovnic.. [Editován dne 1/14/04 Radek V.] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrolinecek Odesláno 14. leden 2004 Sdílet Odesláno 14. leden 2004 Nevíte někdo, jak to je s digitálníma hodinama na 406? Mě vůbec nesvítí, teda když je dost světla, tak vidím, že displej ukazuje čas, ale nejsou vubec podsvícené ano rozsvícené jako digitálky Nestačilo by to rozdělat a dat někde nějakou žárovičku nebo neví někdo jak to prosvícení funguje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrolinecek Odesláno 14. leden 2004 Sdílet Odesláno 14. leden 2004 Tak už nepotřebuju poradit, vydělal jsem je a vyměnil žárovičku, které normálně prosvěcuje digitální displej.Hned je to o mnoho lepší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
papousek Odesláno 14. leden 2004 Sdílet Odesláno 14. leden 2004 Mohl bych se zeptat jak se mění ta žárovička u hodin, protože mám ten samý problém a ješte mi na palubní desce nesvítí dálková světla, ale kvůli tomuto se musí rozebrat palubní deska, jak je popsáno výše nebo je tu i jiná možnost? ------------ Tak už nepotřebuju poradit, vydělal jsem je a vyměnil žárovičku, které normálně prosvěcuje digitální displej.Hned je to o mnoho lepší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 14. leden 2004 Sdílet Odesláno 14. leden 2004 nene, jedina moznost jak vymenit zarovicku v budicich je vyndat je ven, jak bys to chtel prosimte jinak udelat :o:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 14. leden 2004 Sdílet Odesláno 14. leden 2004 ja nevim laparoskopicky treba? Male dirka a minipidi pinzetky a klesticky..... a lesreky a takove veci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrolinecek Odesláno 15. leden 2004 Sdílet Odesláno 15. leden 2004 Žádný strach! Hodiny jdou normálně \"vyloupnout\" šroubovákem, aniž bys musel rozdělávat palubku! Stačí to podebrat (raději na jedné a potom i na druhé straně) a normálně je vytáhneš. Plasty na P jsou celkem kvalitní, tak pokud budeš mít šroubovák s větší plochou a nebudeš to páčit hranou, tak klidně trochu zaber. Jsou tam jen plechové záklapky(horní část hodin vpravo i vlevo) a ty jdou snadno překonat.Navíc plast palubovky je poddajný. Po opravě to tam zase normálně namáčkneš. S těma ostatníma žárovkama ti neporadím jinak, než jak tu bylo řečeno. Jedině palubka dolů... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kremenak Odesláno 15. leden 2004 Autor Sdílet Odesláno 15. leden 2004 Hotovo, opraveno, děkuji všem za rady, palubka již svítí bez vady na kráse. Když se ví, za co se může trhnout, je to opravdu jednoduché. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 16. leden 2004 Sdílet Odesláno 16. leden 2004 Tak priste se muzes pustit do zmeny barvy podsviceni BTW. pekny kridylko, to je original, nebo domontaz ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kremenak Odesláno 22. leden 2004 Autor Sdílet Odesláno 22. leden 2004 O modrém podsvícení uvažuji a s křidýlkem jsem to již koupil. Je to prý originál Peugeot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macik.83 Odesláno 4. leden 2008 Sdílet Odesláno 4. leden 2008 Původně zaslal: petrolinecek Žádný strach! Hodiny jdou normálně "vyloupnout" šroubovákem, aniž bys musel rozdělávat palubku! Stačí to podebrat (raději na jedné a potom i na druhé straně) a normálně je vytáhneš. Plasty na P jsou celkem kvalitní, tak pokud budeš mít šroubovák s větší plochou a nebudeš to páčit hranou, tak klidně trochu zaber. Jsou tam jen plechové záklapky(horní část hodin vpravo i vlevo) a ty jdou snadno překonat.Navíc plast palubovky je poddajný. Po opravě to tam zase normálně namáčkneš. S těma ostatníma žárovkama ti neporadím jinak, než jak tu bylo řečeno. Jedině palubka dolů... nevite nekdo, jaka se do tech hodin dava zarovicka a kolik stoji? [upravil dne 4.1.2008 macik.83] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 4. leden 2008 Sdílet Odesláno 4. leden 2008 Původně zaslal: macik.83 Původně zaslal: petrolinecek Žádný strach! Hodiny jdou normálně "vyloupnout" šroubovákem, aniž bys musel rozdělávat palubku! Stačí to podebrat (raději na jedné a potom i na druhé straně) a normálně je vytáhneš. Plasty na P jsou celkem kvalitní, tak pokud budeš mít šroubovák s větší plochou a nebudeš to páčit hranou, tak klidně trochu zaber. Jsou tam jen plechové záklapky(horní část hodin vpravo i vlevo) a ty jdou snadno překonat.Navíc plast palubovky je poddajný. Po opravě to tam zase normálně namáčkneš. S těma ostatníma žárovkama ti neporadím jinak, než jak tu bylo řečeno. Jedině palubka dolů... nevite nekdo, jaka se do tech hodin dava zarovicka a kolik stoji? [upravil dne 4.1.2008 macik.83] No teda vytáhnout 4 roky starý vlákno kvuli žárovičce:myslim Je tam celoskleněná s pevnou paticí, cca 25kč [upravil dne 4/1/08 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 4. leden 2008 Sdílet Odesláno 4. leden 2008 Myslím, že stačí celoskleněná bezpaticová 1,2W/12V Cena tak do 5kč. Pokud kupuješ i s objímkou tak něco kolem 15 kč. Takové jsou v celé palubovce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 4. leden 2008 Sdílet Odesláno 4. leden 2008 Původně zaslal: Dave_k Myslím, že stačí celoskleněná bezpaticová 1,2W/12V Cena tak do 5kč. Pokud kupuješ i s objímkou tak něco kolem 15 kč. Takové jsou v celé palubovce. na osvětlení palubky mám 6 a jsou větší [upravil dne 4/1/08 sarkomi] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kamen22 Odesláno 4. leden 2008 Sdílet Odesláno 4. leden 2008 Ja som si pred casom menil vsetky ziarovky v palubke za led diody. Da sa to bezproblemov, ale je problem prave s tymi vacsimi ziarovkami, lebo diody svietia smerovo a je problem rozlozit svetlo na podsvetlenie stupnic rovnomerne, pretoze povodne ziarovky svietili do svetlovodov z plexiskla. Niektore kontrolky som ponechal ziarovky, dobijanie, abs, airbag, rezervu nadrze, motor a stop, pretoze diody znizenym odberom prudu oproti ziarovkam mozu sposobovat nespravnu funciu tychto zariadeni. Ostatne kontrolky som pouzil biele led s vhodnou hodnotou serioveho odporu aby prilis silno nesvietili. Ako vieme led diody maju prakticky neobmedzenu zivotnost. Původně zaslal: sarkomi Původně zaslal: Dave_k Myslím, že stačí celoskleněná bezpaticová 1,2W/12V Cena tak do 5kč. Pokud kupuješ i s objímkou tak něco kolem 15 kč. Takové jsou v celé palubovce. na osvětlení palubky mám 6 a jsou větší [upravil dne 4/1/08 sarkomi] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 4. leden 2008 Sdílet Odesláno 4. leden 2008 jo jo taky jsem si kdysy hrál:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.