Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

peugeot 309 GT za 19k penez


Petano

Recommended Posts

http://www.autosoft.cz/janov/P24.htm

je to brnensky autobazar

EDIT2: heeej prominte ... jsem mel ve schrance spatej link .... samozrejme ze tohle ne myslel jsem:

http://www.autoesobrno.cz/detail.php?NADID=17&produkt_id=1&polozka_id=33

dobry ne?

jsem se tam sel podivat a ani neni nijak zhnila - akorat trochu predni blatnik kolem blinkru, jinak to vypada ze to bylo lehce tukly na predek - lesk strechy a predniho sloupku vypada normalne stejne jako spary jsou rovne

by me zajimalo v cem je hacek ...

Jinymi slovy nehce se vam nekomu na to jit se mnou mrknout a rict: \"kdyz do toho nasypes 15 tisic tak to bude jezdit v poho\" nebo \"tomuhle autu nepomuze uz ani 50 tisic\"

mel jsem v osmnacti XR3i, pak saldu 120 a ted jsem asi 3 roky ridil jenom prilezitostne tak chci neco v cem se provezu a nezhnije mi to pres zimu a naucim se zase trochu ridit a pak si teprve koupim neco lepsiho (novejsi 309ku)

jsem ochotnej do toho narvat do oprav tech cca 15k - zadni naprava s lozisky, rozvodak, olej, nejaky tesneni, oprava predni napravy, mozna bude nutna vymena rozvodu brzd ... coz je cca tech 15k a jeste mozna neco zbyde - pocitam dobre?

znate to clovek se proste do nejakeho auta zakouka a cte o nem kde co a ... :)

EDIT: a ne ze mi ho vyfouknete :D

[Editován dne 12/1/04 Petano]

[Editován dne 13/1/04 Petano]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevypadá to od pohledu zle, ale 45 kolíků za benzína je celkem dost. Takhle podle fotky Ti asi nikdo neřekne, zda těch 15 táců do oprav bude stačit, jen si tedy zkontroluj zadní nápravu a pak, jestli je v pohodě motor (neháže vodu, jde pravidelně). Zbytek oprav už by neměl být nijak finančně výrazný.

[Editován dne 1/13/Tue, 13 Jan 2004 07:23:54 +0000Tue, 13 Jan 2004 07:23:54 +0000Tue, 13 Jan 2004 07:23:54 +0000Tue, 13 Jan 2004 07:23:54 +0000 Medvěd]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to brnensky autobazar

Nevím, jak dobře znáš naší malou republiku, ale Litomyšl určitě není v Brně. Jinak souhlasím se Štefanem, vzhledem k benzinu a ujetým kilákům ta cena není závratně nízká. Počítej se spotřebou kolem 10 l/100 km, je to 1,9. V ceně kolem 60 000 bys mohl pořídit i deisela.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to pekne poplet ... viz opraveny prvni prispevek ...

Takze vsem se omlouvam.

PS: vam se nezdalo divny ze pisu v nadpisu P309 za 19 000,- a odkaz mam za nadhodnocenou karu za 45000,- ? ;)

kdybych mel 45k a jeste zbytek tak si koupim 405ku :)

PSS: ja vim ze 19 tis. je hooodne malo tak by me zajimalo jestli to je uz totalni srot nebo ne - proto ten dotaz jestli by se na to se mnou nekdo nesel podivat (odmenu necht si urci sam ... ja navrhuju pozvani na jedno ci dve sestipiva :D )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem přesně toho samýho, to mi bylo 18, a koupil jsem ho tenkrát za 30 tis. Je to ale už 5 let. Do oprav jsem toho moc dávat namusel, ale co lezlo do peněz bylo povinný ručení. Já myslím ze v tom žádná krpa být nemusí. Ta cena je slušná a je to asi daný tím objemem a stářím auta. Nezapomeň si ale ještě připočítat 8 tisic za povinný ručení každej rok. Spotřeba byla velice slušná na to jakej to auto mělo výkon. Počítej kolem 7l při klidné jízdě a tak 10 když tomu budeš dávat. Nevím jakou to má výbavu, mě zlobilo stahování oken, ale byly to jen přepínače, pak zadní náprava (sedělo to na zemi), tekly zadní prasátka, ložiska v alternátoru a nějaký drobnosti, s tím si ale trochu zručnějčí poradí sám. Motor byl fakt skvělej jezdilo to kolem 200km/h.

A co při koupi prohlídnout? To snad všechno. Ja si tenkrat měřil aji tlaky ve valcich..... No a nakonec mi to kamarád narval do tatry.... mu se teda nic nestalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To povinny ruceni mi nedela moc velky starosti ... rekl bych ze to utahnu.

Spis me zajima to mereni tlaku ve valcich:

co je k tomu potreba a jestli se to da zmaknout bez rampy

jinak co jsem tak zbezne kontroloval byly jeste tlumice ktere se zdaji byt jeste celkem OK ... jsou sice trochu mekci ale auto se nerozhoupe - jde proste dolu a vyjede nahoru a konec - to kdyz jsem zkousel houpat s tim oplem co stoji vedle tak to byste meli videt (taky v tom bazaru) ;)

A nechtel by ses na to auto jit nekdy se mnou podivat? To pozvani na sestipivo plati ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na to měření tlaků ve válci nepotřebuješ žádnou rampu, stačí otevřít kapotu vymontovat svíčku, odpojit VN káblíky od rozdělovače, vložit měřič komprese do závitu po svíčce např.www.kovovd.cz (Měřič komprese MK 16) za pouhých 170 Kč a točit startérem.Tento postup zopakuješ ve všech válcích a uvidíš jak na tom motor je. Je jasný že ti to neřekne úplně všechno, ale aspoň poznáš že motor není úplně v čudu. Taky pokud vím tak ten model má ukazatel tlaku oleje, což ti taky něco řekne o vůlích v motoru. Ale musíš se nějak domluvit s těma lidima v bazaru aby ti to povolili. Nejlíp kdyby jsi to auto mohl tak do týdne vrátit. V tom bazaru na pohled nic nepoznáš, může byt v čudu třeba kat. a to zjistíš až na emisich.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...