aaischa Odesláno 20. březen 2008 Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Ahoj, spíš pro představu by mě zajímalo jakej je poměr nebo spíš o kolik míň výkonu se díky diferencialu prenasi na kola pri vecim zataceni, protože evidentně pozoruju že když je kopec a je převážně rovnej nebo jemny zatace tak ho vyjedu dobře když sem k tomu dosti rozjetej ale když je tam věčí zatáčka tak se mi dost zdá že to má mnohem menší sílu..? dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
renm Odesláno 20. březen 2008 Sdílet Odesláno 20. březen 2008 tak já žádnej rozdíl nepozoruju... Možná něco takovýho je ale ne tak markantního abych si toho všiml:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 20. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Původně zaslal: renm tak já žádnej rozdíl nepozoruju... Možná něco takovýho je ale ne tak markantního abych si toho všiml:myslim jedeš do kopce, celkem už silnější stoupání, jedeš stabilní rychlostí, a pak je zatáčka plyn neubíráš ale jak zatáčíš víc tak celkem znatelně to už moc nejede neli to zkončí na podřazení a kdyz se to srovna tak zase by to i jelo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 20. březen 2008 Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Já myslím, že je to blbost. Při konstantních otáčkách motoru diferák tyto otáčky (sílu) rozdělí na kola a je jedno jestli se kola točí stejně, nebo jedno 2krát rychleji a to druhý stojí. Prostě to co diferák od motoru dostane, to rozdělí na kola v určitým poměru, ale určitě si nic nenechává. :papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 20. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Původně zaslal: Vopičí Já myslím, že je to blbost. Při konstantních otáčkách motoru diferák tyto otáčky (sílu) rozdělí na kola a je jedno jestli se kola točí stejně, nebo jedno 2krát rychleji a to druhý stojí. Prostě to co diferák od motoru dostane, to rozdělí na kola v určitým poměru, ale určitě si nic nenechává. :papa nemyslim si ze by se nekde stracel výkon jenom je to divny, jestli třeba to že ten poměr je různej ne jako kdyz se jede prevazne rovne tak jestli to má horsi vlastnosti a subjetkově to jede hůř vážně nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 20. březen 2008 Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Pri aute s malým výkonom to môže byť poznať. Diferáku je to temer jedno. Pri jazde priamo sa neotáčajú planétové kolečká a satelity. V zákrute ako. Straty trením sú zanedbateľné. To čo pozoruješ je obyčajná dynamika tuhých telies. Veľmi zjednodušene povedané: Keď ideš po rovine tak celá sila ide smerom rovno pred teba. Pri jazde do kopca sa časť sily použije na prekonanie zemskej tiaže, akoby si to auto i dvíhal , ale hlavná časť sily je stále priamo pred teba. Večší rozdiel je v zákrute kde sa prejaví ešte i odstredivá sila ktorá chce tlačiť auto stále rovno ale ty kolesami tlačíš auto do strany. ...ufff... nezaťal som príliš vysoko? Ak by toto nestačilo, vyrobím obrázok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno 20. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Původně zaslal: pastorek Pri aute s malým výkonom to môže byť poznať. Diferáku je to temer jedno. Pri jazde priamo sa neotáčajú planétové kolečká a satelity. V zákrute ako. Straty trením sú zanedbateľné. To čo pozoruješ je obyčajná dynamika tuhých telies. Veľmi zjednodušene povedané: Keď ideš po rovine tak celá sila ide smerom rovno pred teba. Pri jazde do kopca sa časť sily použije na prekonanie zemskej tiaže, akoby si to auto i dvíhal , ale hlavná časť sily je stále priamo pred teba. Večší rozdiel je v zákrute kde sa prejaví ešte i odstredivá sila ktorá chce tlačiť auto stále rovno ale ty kolesami tlačíš auto do strany. ...ufff... nezaťal som príliš vysoko? Ak by toto nestačilo, vyrobím obrázok. fyziku nemam rád ale chápu kuju asi to bude akorát timhlectim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.