bure_406

čidlo intercooleru

19 posts in this topic

Zdravim forum,

Hledam jen pul hodiny a stale nenachazim, taxe zkusim zeptat .... dnes se mi povedlo urvat (o jeden transit s taznym zarizenim) mimo jine, zrejme \"cidlo\" intercooleru vcetne, taxem poridil jinej, ale to cidlo uz nemeli, predpokladam, ze piskot se ted chova jako kdyby intercooler nemel ?, protoze autak nema takovej tah a je linejsi, jen je mi prijde divne, ze palubni pocitac presto mlci a da se s tim jezdit aniz bych nejak blizil motoru ?

dekuji

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: bure_406

to opravdu nikdo o tom cidle intercooleru nic nevi ?

Které čidlo myslíš???? na cooleru je jen čidlo nahoře.... to myslíš???? ale to není čidlo cooleru ale snímač tlaku turba

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Přema

Původně zaslal: bure_406

to opravdu nikdo o tom cidle intercooleru nic nevi ?

Které čidlo myslíš???? na cooleru je jen čidlo nahoře.... to myslíš???? ale to není čidlo cooleru ale snímač tlaku turba

ano, presne tohle jsem urazil, dekuji za upresneni, nicmene autak ted nejede, teda jede, ale na pul plynu i kdyz je pedal na podlaze, na co vsechno to ma vliv pls ? .. a jeste bych si dovolil jeden dotaz, je normalni ze u toho cooleru je videt skrz zebrovani ci nikoliv ?

[upravil dne 20.3.2008 bure_406]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi na všechno...bez toho to nejede a nepojede.....jako že bys jezdil bez něho????? vyměnit nic jiného ti nezbyde......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Přema

Asi na všechno...bez toho to nejede a nepojede.....jako že bys jezdil bez něho????? vyměnit nic jiného ti nezbyde......

Ne e, bez neho v zadnem pripade jezdiz nechci, jen jsem chudinku piskota poskodil ve stredu a do servisu jedu az zitra ,ale do prace jet musim, takze nevim jak dlouho to vydrzi jezdit bez toho .... a pak, v kufru uz mam i jinej cooler (z vrakoviste) a kdyz se podivam skrz nej do slunicka, tak prosvita a ja si rikam ze kdyz je to mezichladic stlaceneho vzduchu, tak ten vzduch pres nej proudi stlacenej a nevim jestli kdyz ten cooler prosvita, jestli mi nahodou ten stlacenej vzduch nebude unikat .... proste mam podezreni, jestli nahodou ten chladic co jsem koupil na tom vrakaci neni taky poskozenej .... ?

[upravil dne 20.3.2008 bure_406]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: bure_406

Původně zaslal: Přema

Asi na všechno...bez toho to nejede a nepojede.....jako že bys jezdil bez něho????? vyměnit nic jiného ti nezbyde......

Ne e, bez neho v zadnem pripade jezdiz nechci, jen jsem chudinku piskota poskodil ve stredu a do servisu jedu az zitra ,ale do prace jet musim, takze nevim jak dlouho to vydrzi jezdit bez toho .... a pak, v kufru uz mam i jinej cooler (z vrakoviste) a kdyz se podivam skrz nej do slunicka, tak prosvita a ja si rikam ze kdyz je to mezichladic stlaceneho vzduchu, tak ten vzduch pres nej proudi stlacenej a nevim jestli kdyz ten cooler prosvita, jestli mi nahodou ten stlacenej vzduch nebude unikat .... proste mam podezreni, jestli nahodou ten chladic co jsem koupil na tom vrakaci neni taky poskozenej .... ?

[upravil dne 20.3.2008 bure_406]

Nechápu kam se dívaš????? jestli jenom přes hlíníkové žebra tak jasně že to musí prosvítat,musí tudy proudit vzduch a chladit....je to přece chladič....ale jestli se díváš do přírub a vidíš v nich světlo tak je to špatný.......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Přema

Původně zaslal: bure_406

Původně zaslal: Přema

Asi na všechno...bez toho to nejede a nepojede.....jako že bys jezdil bez něho????? vyměnit nic jiného ti nezbyde......

Ne e, bez neho v zadnem pripade jezdiz nechci, jen jsem chudinku piskota poskodil ve stredu a do servisu jedu az zitra ,ale do prace jet musim, takze nevim jak dlouho to vydrzi jezdit bez toho .... a pak, v kufru uz mam i jinej cooler (z vrakoviste) a kdyz se podivam skrz nej do slunicka, tak prosvita a ja si rikam ze kdyz je to mezichladic stlaceneho vzduchu, tak ten vzduch pres nej proudi stlacenej a nevim jestli kdyz ten cooler prosvita, jestli mi nahodou ten stlacenej vzduch nebude unikat .... proste mam podezreni, jestli nahodou ten chladic co jsem koupil na tom vrakaci neni taky poskozenej .... ?

[upravil dne 20.3.2008 bure_406]

Nechápu kam se dívaš????? jestli jenom přes hlíníkové žebra tak jasně že to musí prosvítat,musí tudy proudit vzduch a chladit....je to přece chladič....ale jestli se díváš do přírub a vidíš v nich světlo tak je to špatný.......

aha, me to jen hned nedoslo :myslim:)

ten vzduch v okruhu teda proudi jako ze \"kanalkama\", ktere jsou v tom zebrovani ... pak kdybych teorticky dal k jedne z prirub dostatecne silnej svetelnej zdroj, musel bych se tema kanalkama prosvitit na druhou stranu, je to tak a nebo vubec nechapu jak vlastne chladic funguje ?:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Žeby toto? Zkus se mrknout sem.

Pokud ten snímač není funkční, tak je auto líný a pomalý.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: bure_406

Původně zaslal: Přema

Původně zaslal: bure_406

Původně zaslal: Přema

Asi na všechno...bez toho to nejede a nepojede.....jako že bys jezdil bez něho????? vyměnit nic jiného ti nezbyde......

Ne e, bez neho v zadnem pripade jezdiz nechci, jen jsem chudinku piskota poskodil ve stredu a do servisu jedu az zitra ,ale do prace jet musim, takze nevim jak dlouho to vydrzi jezdit bez toho .... a pak, v kufru uz mam i jinej cooler (z vrakoviste) a kdyz se podivam skrz nej do slunicka, tak prosvita a ja si rikam ze kdyz je to mezichladic stlaceneho vzduchu, tak ten vzduch pres nej proudi stlacenej a nevim jestli kdyz ten cooler prosvita, jestli mi nahodou ten stlacenej vzduch nebude unikat .... proste mam podezreni, jestli nahodou ten chladic co jsem koupil na tom vrakaci neni taky poskozenej .... ?

[upravil dne 20.3.2008 bure_406]

Nechápu kam se dívaš????? jestli jenom přes hlíníkové žebra tak jasně že to musí prosvítat,musí tudy proudit vzduch a chladit....je to přece chladič....ale jestli se díváš do přírub a vidíš v nich světlo tak je to špatný.......

aha, me to jen hned nedoslo :myslim:)

ten vzduch v okruhu teda proudi jako ze \"kanalkama\", ktere jsou v tom zebrovani ... pak kdybych teorticky dal k jedne z prirub dostatecne silnej svetelnej zdroj, musel bych se tema kanalkama prosvitit na druhou stranu, je to tak a nebo vubec nechapu jak vlastne chladic funguje ?:D

Proč to dělat jednoduše když to jde složitě???? :myslim:myslim:myslimucpi jednu přírubu a do druhé natlač vzduch ale jenom tak max.1,5 at. a ponoř to do vody,není to jednodušší??? a potřebuješ ho přece zkusit jestli neutíká tlak....k čemu ti bude silné světlo když to pod tlakem bude utíkat.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intercooler funguje stejně jako chladič na vodu, jenže v něm protejká vzduch z turba kterej se stlačením zahřál, a je stavěnej na vyšší tlak. Toliko k funkci.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Přema

Proč to dělat jednoduše když to jde složitě???? :myslim:myslim:myslimucpi jednu přírubu a do druhé natlač vzduch ale jenom tak max.1,5 at. a ponoř to do vody,není to jednodušší??? a potřebuješ ho přece zkusit jestli neutíká tlak....k čemu ti bude silné světlo když to pod tlakem bude utíkat.....

ta ma svetelna metoda je sice ponekud neprakticka, ale premyslel jsem jak bych pripadne ted doma bez vhodneho naradi vyzkousel ten cooler jeste driv nez mechanik tou Tvoji, daleko lepsi a hlavne praktictejsi metodou :super ... bych totis zitra cestou do servisu se jeste stavil na tom vrakaci a dozadoval se vymeny bo po velikonocich bych zas rad jezdil se spravenym brouckem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: bagr

Žeby toto? Zkus se mrknout sem.

Pokud ten snímač není funkční, tak je auto líný a pomalý.

... predpokladam, ze kdyz tam dam novej tak reset bsi nebo vypojit na chvili baterku ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No já bych nic netestoval a rovnou to namontoval. Pokud je chladič z vrakáče, tak není stejně zaručeno, že bude dobře těsnit (dosti častá závada je prolínání kolem spoje plastu a plechu - to poznáš po čase, že se kolem objeví olej a nevím jak by na to byla citlivá tlaková zkouška, ale optická asi vůbec). Na výkon drobné prolínání nemá moc vliv, akorát je potom chladič a převodovka od oleje.

Kolik jsi za něj dal? Já radši koupil nový.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Leo

No já bych nic netestoval a rovnou to namontoval. Pokud je chladič z vrakáče, tak není stejně zaručeno, že bude dobře těsnit (dosti častá závada je prolínání kolem spoje plastu a plechu - to poznáš po čase, že se kolem objeví olej a nevím jak by na to byla citlivá tlaková zkouška, ale optická asi vůbec). Na výkon drobné prolínání nemá moc vliv, akorát je potom chladič a převodovka od oleje.

Kolik jsi za něj dal? Já radši koupil nový.

mno, kupoval jsem toho vic, ale ten cooler byl tusim za 1500,- ovsem to cidlo, tedy snimac tlaku turba mi ten loupeznik chtel prodat taky za 1500,- , jeste ze ho nemel, koukal jsem ze u kellyho stoji novej cca 1300,- ...

[upravil dne 20.3.2008 bure_406]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: bure_406

vse vymeneno ... kobylky se opet pripojily ke stadecku :super:cool:

:super:super:super:super:super:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.