rkhl

Otáčky při řazení

7 posts in this topic

Zdravím,

už jsem o tom tady nějaké příspěvky četl, ale jaksi jsem nenašel jednoznačnou odpověď. Mám P406 1.8 16V 81kW, r.v. 97, motor XU7JP4. Před řazením jedu např. na 3000ot/min, sešlápnu spojku a ty otáčky tam zůstávají asi cca 1s, poté klesnou na cca 2000ot/min na 1s a poté teprve na nějakých 900-1000.

Je toto chování normální?

Pokud ne tak jsem tu četl také něco o vyčištění krokového motorku, tak jsem ho měl rozdělaný. Vyčistil jsem pouze tu čumějící hřídel, nechtěl jsem něco pokazit rozebráním. Pokud by ovšem rozebrání pomohlo od problému s otáčkami, poradíte někdo postup, jak to rozebrat a vyčistit lépe.

[upravil dne 23.3.08 rkhl]

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to adaptabilni rizeni otacek ridici jednotkou, cili normalni jev, aby se motor nemusel pri prerazeni roztacet z nizkych otacek, krokovy moturek spise zpusobuje chcipani na volnobeh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo mám to taky zvykneš si na to;),Jen jsem měl za to že to má souvislost s emisema :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dík za odpovědi, snad si zvyknu. Ještě bych se chtěl zeptat na 2 věci. Za prvé, teplota se mi při jízdě drží jen kolem 70 stupňů, je to OK. Nevím, jestli to není způsobené tím, že nemám pod kopotou ten filc co tam normálně bývá. A druhá věc. Při startovaní se po natočení ozve takový zvuk, jako bych držel startér déle než je třeba. I když si opravdu dávám pozor a startuji normálně jako u mé staré 309 či každého jiného auta. Nevíte čím by to mohlo být.

[upravil dne 23.3.08 rkhl]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak teplota zahřátého motoru by měla být přes 80st.C. Takže asi bude špatný termostat. Jinak nedavno dával Sarkomi termostat z Š Octavia a zatím spokojenost. Psal o tom tady někde.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: OK406

Tak teplota zahřátého motoru by měla být přes 80st.C. Takže asi bude špatný termostat. Jinak nedavno dával Sarkomi termostat z Š Octavia a zatím spokojenost. Psal o tom tady někde.

Dík za odpověď, já jsem nalezl v tomto příspěvku odpověď od Pe.Tr, že jsou 2 typy termostatu pro 406, teplota je bud 70 nebo 79, takže nevím, abych to neměnil zbytečně. Topí mi to celkem v pohodě, jen mě zarazilo, že u mé staré 309 byla teplota kolem 90. Navíc nevím, jestli tou nižší teplotou nemá auto větší spotřebu.

[upravil dne 23.3.08 rkhl]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.