Sign in to follow this  
Followers 0
jarajarda

406 1.9TD kombi, 1997, 155000km- 80 000Kč- váš názor

406 1.9TD kombi, 1997, 155000km- 80 000Kč- váš názor  

  1. 1. 406 1.9TD kombi, 1997, 155000km- 80 000Kč- váš názor


Please sign in or register to vote in this poll.

40 posts in this topic

Kamarád chce koupit od známého 406 1.9TD, najeto poctivých 155 000km, na 80 000km před 4 roky, když auto koupil byly dělané rozvody (tak za 5000km by se mohly zase udělat).

Auto udržované, po repasi zadní i přední nápravy.

Závady- nejdou zámky- protáčí se- řešení je dálkové zamykání, které je součástí, ale není ještě zapojeno. Nefunguje rychloměr- náročnost opravy? Začíná hučet ložisko v pravém předním kole.

Jinak jsem auto projel a je v naprostém pořádku.

Výroba 10/1997

Výbava: Centrální zamykání, 2x pytel, 2x el. okna a el. šíbr, 15\" alu na zimákách, ABS, tažné zařízení.

Zdá se vám tato cena přijatelná? Fota dodám doufám večer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: P607Olda

Zámky stačí pořádně vyčistit a promazat.

Škoda, že nemá klimu.

To je blbý, ale myslím že za ty peníze...

zámky se protáčí kolem dokola...:nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já bych řekl, že je to přijatelná cena, navíc když zná historii toho auta.Takže pokud je auto až na ty maličkosti OK tak by to šlo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Driver

Já bych řekl, že je to přijatelná cena, navíc když zná historii toho auta.Takže pokud je auto až na ty maličkosti OK tak by to šlo.

Jj, s původem problém není:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zámky snad rozchodíš, palubku přeletuješ, ložisko tak 1500,-, rozvody a náplně raději hned - budeš mít klid. Podle mne cena tak akorát.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: bagr

Zámky snad rozchodíš, palubku přeletuješ, ložisko tak 1500,-, rozvody a náplně raději hned - budeš mít klid. Podle mne cena tak akorát.

Takže nefunkční rychloměr je asi častá závada? On není elektrikář, ale můj brácha jo, tak se to snad dá do kupy..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jarajarda

Původně zaslal: Driver

Já bych řekl, že je to přijatelná cena, navíc když zná historii toho auta.Takže pokud je auto až na ty maličkosti OK tak by to šlo.

Jj, s původem problém není:super

Já hlavně historií myslel to, že zná současného majitele a to jak se k autu choval takže si může odvodit v jakém je zhruba stavu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Driver

Původně zaslal: jarajarda

Původně zaslal: Driver

Já bych řekl, že je to přijatelná cena, navíc když zná historii toho auta.Takže pokud je auto až na ty maličkosti OK tak by to šlo.

Jj, s původem problém není:super

Já hlavně historií myslel to, že zná současného majitele a to jak se k autu choval takže si může odvodit v jakém je zhruba stavu.

On to prodává z nepříznivé finanční situace..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jarajarda

Původně zaslal: bagr

Zámky snad rozchodíš, palubku přeletuješ, ložisko tak 1500,-, rozvody a náplně raději hned - budeš mít klid. Podle mne cena tak akorát.

Takže nefunkční rychloměr je asi častá závada? On není elektrikář, ale můj brácha jo, tak se to snad dá do kupy..

Častější než by jsme chtěli. Frantíci šetřili na kvalitě cínu. Něco okolo toho máš tady.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: bagr

Původně zaslal: jarajarda

Původně zaslal: bagr

Zámky snad rozchodíš, palubku přeletuješ, ložisko tak 1500,-, rozvody a náplně raději hned - budeš mít klid. Podle mne cena tak akorát.

Takže nefunkční rychloměr je asi častá závada? On není elektrikář, ale můj brácha jo, tak se to snad dá do kupy..

Častější než by jsme chtěli. Frantíci šetřili na kvalitě cínu. Něco okolo toho máš tady.

Ha, dík:) To by se mělo dát zvládnout:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zámky když váznou tak se točí dokola. Pro začátek pořádně prostříknout zvenku.

Jinak rozebrat a pročistit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kdy u tohoto motoru spíná Turbo? Zdálo se mí, že výraznější zátah byl tak od cca 2500 ot/min.

[upravil dne 19/3/08 jarajarda]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jarajarda

A kdy u tohoto motoru spíná Turbo? Zdálo se mí, že výraznější zátah byl tak od cca 2500 ot/min.

[upravil dne 19/3/08 jarajarda]

Turbo není spínač, takže nespíná nikdy. \"Spínání\" turba je nesmyslnej canc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud jsou ty km prave tak uz to podle mne stoji za to uz jen kvuli nim, protoze mu to vydrzi hooodne dlouho. Lozisko bych videl drazsi, ja shanel zadni a tusim, ze nekde okolo 3500,- ale presne uz taky nevim. Jinak si to jit nekam koupit tak ty penize za to nedam, ale takhle...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Těm km nevěřím, to by neodešlo ložisko, a nevěřil jim ani původní majitel, když nechal dělat rozvody v údajných 80tis - když se normálně dělají podle předpisu ve 120. Jinak cena je v pohodě, pokud je to auto OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Původně zaslal: jarajarda

A kdy u tohoto motoru spíná Turbo? Zdálo se mí, že výraznější zátah byl tak od cca 2500 ot/min.

[upravil dne 19/3/08 jarajarda]

Turbo není spínač, takže nespíná nikdy. \"Spínání\" turba je nesmyslnej canc.

To uz vim davno, ale rad bych vedel cim je (aspon co ja vim) u VW a Fiatu zpusobenej ten \"turboefekt\" (nazev neres) ze nic, nic a najednou to vystreli. U HDi je to zcela plynule a turbo v podtsate slysim jen piskat. Diky za vysvetleni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.