Neophyte Odesláno 19. březen 2008 Sdílet Odesláno 19. březen 2008 Zdravím bratři zdá se mi to ,nebo ta 307ma má tak tvrdý podvozek?Když jedu po naší běžné silnici,které stojí převážně všude za to,tak si občas připadám,jak kdybych jel v nějakém šrotu a ne autě za 600 tisíc zkusím s tím někam zajet,ať proměří tlumiče,ale co jsem se tak ptal,je to tak prostě stavěné...Ve Francii jsou hezké cesty,tak na ten náš tankodrom jsem měl volit asi nějakého Jeepa děkuji za odpovědi,popř. radu,zda pomůžou jiné tlumiče třeba nějaké měkčí ,zas aby to nebylo jak na houpačce v zatáčkách,achjooo,na jednu stranu je to dobré,líp to sedí,ale konfortní jízdu teda nezažívám ....tak co s tím ahooojte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohumil Odesláno 19. březen 2008 Sdílet Odesláno 19. březen 2008 Doby \"obývákových sedaček\" jsou dávno pryč. 307čka má podvozek dost tvrdý. To se ti opravdu nezdá. Jiný tlumiče? Nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vzduch Odesláno 19. březen 2008 Sdílet Odesláno 19. březen 2008 Netuším jaké tam máš kola, ale pokud tam jsou 16, tak bude asi problém v tom. Nevěřím, že je to tlumičema. 307 je tvrdší, ale ne zas tak moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neophyte Odesláno 19. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 19. březen 2008 tak teď tam mám 15ky 195/65 a na leto 205/50 17ky to bude teprve mazec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Freeman Odesláno 17. duben 2008 Sdílet Odesláno 17. duben 2008 Mám teď 307SW cca měsíc a musím potvrdit, ze na určitých \"silnicích\" je ta tvrdost podvozku opravdu az na pováženou (mám origo letní 16\" ALU kola). Je teda pravda, že jsem asi zhýčkaný z 306ky, ale i při srovnání s firemní Schade O2 je to o dost horší. Nejhorší úsek co jsem zatím zažil byl tankodrom na D1 na cca 140-150km směr na Brno ... tam se netřásl volant, jak se občas traduje, ale opravdu a doslova celé auto. Nešlo poslouchat ani autorádio. Pomohlo až změna na levý pruh, zrychlení na 150 a rychle pryč odtud. Konzultoval jsem to se strýcem, který má také 307SW a nikdy si na nic nestěžoval. Hlavní rozdíl z vyprávění bude asi v tom, že on v tom autě většinou vozí v kufru jeden až dva pytle cementu . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omegaalfa Odesláno 17. duben 2008 Sdílet Odesláno 17. duben 2008 jo já mám také žebřinák a to jsem to kupoval nový, žádná ojetina....fakt hrůza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neophyte Odesláno 17. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 17. duben 2008 JJ souhlas,teď jsem byl dělat v pondělí rozvody + filtry,oleje,čištění klima a taak a celkově to nechat prohlednout a bylo mi řečeno,že vše je v pořádku.Říkali,že 307 má prostě na prd zavěšení kol a celkový podvozek do tvrda,je to vysoké auto,tak aby se to nehoupalo.406 že to měli daleko líp řešený a 407 taky,prostě 307 udělali jinak bohužel.Jak už jsem psal,mám tam origoš 17ky 205/50 17 a citím,i když přejedu na cestě vlas hold něco zaněco... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dyno Odesláno 16. listopad 2010 Sdílet Odesláno 16. listopad 2010 zdravim vsecny co se natrasaj v 307sw je zde nekdo kdo resil tento problem ?? neslo by treba dat mekci pera ?? jsem opravdu zhejckanej jezdim v citroenu CX 2,5trdII tak kdo zna tohle auto tak vi o cem mluvim je mi jasny ze takovy auto uz nikdo nikdy nevyrobi ale takovy zebrinaky by preci vyrabet taky nemuseli jinak sem celkem spokojenej s SW jo a jak jsou na tom ostatni 307 ?? taky tak tvrdy ?? ted tam mam 16 ctky origo rozmer a tlak 2,4bar [upravil dne 16/11/10 09:55 dyno] [upravil dne 16/11/10 09:58 dyno] [upravil dne 16/11/10 09:58 dyno] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanculD Odesláno 16. listopad 2010 Sdílet Odesláno 16. listopad 2010 Mal som aj kratku a teraz mam SW a je to rovnake. Obe su tvrde. Jo a obe som mal/mam obute na 205/55 R16. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cliwe Odesláno 16. listopad 2010 Sdílet Odesláno 16. listopad 2010 Mam 307 cc Ty mají ještě tvrdšší podvozek než \"normální\"307. Občas je to pěpnej tankodrom. Je cítit sebemenší nerovnost. Ale auto drží jako přibité. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohumil Odesláno 16. listopad 2010 Sdílet Odesláno 16. listopad 2010 JJ .....,že 307 má prostě na prd zavěšení kol a celkový podvozek do tvrda,je to vysoké auto,tak aby se to nehoupalo.406 že to měli daleko líp řešený a 407 taky,prostě 307 udělali jinak bohužel... 307 nemá \"na prd\" podvozek, je to prostě sportovněji laděné, není to žádný gauč. :super:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matuzalem401 Odesláno 16. listopad 2010 Sdílet Odesláno 16. listopad 2010 Niektore SW su sedem miestne tak tam musí bit tvrdsi podvozok aby to neslo az na asfalt.A je to predsa len o dost vyssie auto oproti 407. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
willy Odesláno 16. listopad 2010 Sdílet Odesláno 16. listopad 2010 Niektore SW su sedem miestne tak tam musí bit tvrdsi podvozok aby to neslo az na asfalt.A je to predsa len o dost vyssie auto oproti 407. Přesně tak, všechno to je kvůli třetí řadě sedadel a případnému zatížení ... jen bych se chtěl zeptat, jestli má někdo zkušensot, zda a o kolik se zmenší \"tvrdost\" podvozku při přezutí z 16 na 15 ... zda má smyl o tom uvažovat, nebo je to jen minimální rozdíl... díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dyno Odesláno 16. listopad 2010 Sdílet Odesláno 16. listopad 2010 Niektore SW su sedem miestne tak tam musí bit tvrdsi podvozok aby to neslo az na asfalt.A je to predsa len o dost vyssie auto oproti 407. Přesně tak, všechno to je kvůli třetí řadě sedadel a případnému zatížení ... jen bych se chtěl zeptat, jestli má někdo zkušensot, zda a o kolik se zmenší \"tvrdost\" podvozku při přezutí z 16 na 15 ... zda má smyl o tom uvažovat, nebo je to jen minimální rozdíl... díky. no ja prave prezul ze 17 na 16 a zadnej markantni rozdil sem nezaznamenal jediny plus a to velky zese prestal klepat volant a to o hodne takze se tesim na jaro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
siskin Odesláno 16. listopad 2010 Sdílet Odesláno 16. listopad 2010 ja citim rozdiel ked prezujem z letnych R17 na zimne R16. Je to o dost lepsie. Tie 17ky su nanase cesty dost tvrde,... ako napisal niekto predomnou \"citit kazdy vlas na ceste\" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dyno Odesláno 16. listopad 2010 Sdílet Odesláno 16. listopad 2010 no ja mam s autem najeto cca 3000tis. km za mesic co ho vlastnim takze zatim se s tim ucim jezdit ale neprijde mi ze by to byl nejakej zazrak na projizdeni zatacek ve vysich rychlostech nekdo psal i na jinym vlakne ze to zas takovej sportak neni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
willy Odesláno 21. listopad 2010 Sdílet Odesláno 21. listopad 2010 Včera sem přezul z letních origo alu šestnáctek 16x205x55 na zimní patnáctky 15x195x65 - Fulda Kristall. Změna je celkem citelná, podvozek teď lépe tlumí nerovnosti, což se bude v zimě určitě hodit. Auto se samozřejmě trochu víc naklání v zatáčkách, ale na rodinné cestování bych řekl, jsou ty patnáctky na 307 příjemnější. Jinak Fuldy zatím překvapily, jsou příjemně tiché. Měl sem z toho strach, nemám rád když mi v jinak tichoučkém autě zbytečně hučí pneumatiky. Takže, kdo přemýšlí o přezutí na zimní patnáctky, na SW jedině doporučuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DanculD Odesláno 22. listopad 2010 Sdílet Odesláno 22. listopad 2010 No, len skoda, ze 15 mi tam nevojdu...aj gumy by boli lacnejsie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
siskin Odesláno 23. listopad 2010 Sdílet Odesláno 23. listopad 2010 presne tak, na 100 kilo 15 ky nevojdu koli vacsim prasiatkam na prednych kolesach. Osobne som sa o tom presvedcil ked som si zohnal 15 ky a chcel som ich tam dat Dozadu boli v pohode, ale v predu nemali sancu,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
willy Odesláno 23. listopad 2010 Sdílet Odesláno 23. listopad 2010 Já mám 1,6 HDi 80 kw, pasujou mi patnáctky ale musí mít označení ET27, jinak by taky dřely brzdové třmeny o ráfky ... PS: v techničáku mám 17, 16 a 15 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.