zoby Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 nevíte někdo jak by se dalo zjistit, od čeho jsou nezapojené dráty? jak mám dieselovej motor v GTi kastli (P205), tak mě napadlo, že jsou tam třeba dráty od teploměru oleje a vody, od tlakoměru oleje, otáčkoměru... je tam třeba svazek se 3 drátama. jeden když ho ukostřím tak jiskří a další 2 nedělají nic... jsem si myslel, že když nějaký drát ukostřím, tak mi třeba vylítne ručička teploměru naplno (samozřejmě pokud to bude ten příslušný drát;)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk405 Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 Mám něco podobnýho 405 Sri s 1.9D. ty kabely - nejlépe podívat do benzína a jít po drátech, jinak se domnívám, že dráty jsou od výroby standartně stejné pro benzín i diesel a různé verze, ale zapojené jen některé. dotaz - máš v provozu otáčkoměr?, už delší dobu si stím lámu hlavu jestli funguje diesel sonda na benzín budík ( výstupní signal by měl být stejný) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vpa Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 mám z pujčovny jak na to a jsou tam nějaká schemata, uplně jasné mi to taky není, mám 205d a mám taky vpředu mezi blokem a čerpadlem mi končí takový hnědý konektor se třemi vývody a je tam tuším označení na konektoru WA 1, teď přesně z hlavy nevím, ale podle knihy pokud tam je W,tak je to exportní provedení pro Německo, víc jsem se nedozvěděl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fuso Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 Napsán autorem vpa mám z pujčovny jak na to a jsou tam nějaká schemata, uplně jasné mi to taky není, mám 205d a mám taky vpředu mezi blokem a čerpadlem mi končí takový hnědý konektor se třemi vývody a je tam tuším označení na konektoru WA 1, teď přesně z hlavy nevím, ale podle knihy pokud tam je W,tak je to exportní provedení pro Německo, víc jsem se nedozvěděl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fuso Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 To budou draty od snimace na otáčkoměr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 13. leden 2004 Autor Sdílet Odesláno 13. leden 2004 noprávě že nefunguje nic. není zapojený otáčkoměr a ani jeden teploměr. chtěl bych to nějak zprovoznit. mám knihu jak na to,a tam se v těch schématech moc nevyznám. nebo spíš nevím jak ty dráty pak najdu v autě. prostě bych potřeboval nějaké popisy kolik drátů s jakou barvou kam vede... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Odesláno 13. leden 2004 Sdílet Odesláno 13. leden 2004 Ve schématech (12.pdf) jsou jednotlivé dráty očislované a to samé je na drátech v autě, takže se stačí podívat na číslo drátu a potom si najít zjištěný drát ve schématu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 13. leden 2004 Autor Sdílet Odesláno 13. leden 2004 hmm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 13. leden 2004 Sdílet Odesláno 13. leden 2004 to cislo b ymelo byt asi kazdych 10-20cm na tech dratech a nebo aspon max 20cm od koncu dratu, ale spis bliz, vetsinou tak do 5cm. Podle toho si to najdes ve schematu z te knihy. Dokonce tam poznas jakou maji barvu konektory.. Ono to ma svuj system, ale jak ho rozlousknes, tak je to hracka a fakt to neni slozity. Ono se to jenom zda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 13. leden 2004 Sdílet Odesláno 13. leden 2004 jo, ale Voštík zapomněl jenom dodat: \"Pokud jsi nemel rozebrany cely auto jako já \" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 13. leden 2004 Sdílet Odesláno 13. leden 2004 No.... pravda, ze kdyz mas ten svazek uplne venku, tak se s tim dela lip Vix: a neprovokuj! Nebo to udelam znova. Stejne bych uz zase neco zacal tunit.. BTW: mam konecne tlemice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 14. leden 2004 Autor Sdílet Odesláno 14. leden 2004 o víkendu okouknu ty káble a pak budu zkoumat chytrou knihu. doufám, že ten co dělal tu přestavbu tam neudělal bordel.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roness Odesláno 16. leden 2004 Sdílet Odesláno 16. leden 2004 No ja zkousel na 309 zapojit benzinovej otackomer na dislovy cidlo a nefaka to ani trochu. Hold musim splasit i dieslovej otackomer. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 16. leden 2004 Autor Sdílet Odesláno 16. leden 2004 a co tam dát benzínové čidlo? jestli jsem to správně pochopil: tak dole na motoru u setrváku je otvor, kterým jdou vidět zuby setrváku. tak do toho otvoru zasunu čidlo, zapojím ho a mělo by to fakčit, ne? takže by mělo stačit sehnat čidlo z GTi...pokud tam půjde dát. ale všechno to jsou motory XU a má to stejný obsah, tak by mohl být stejný blok,ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gvg Odesláno 17. leden 2004 Sdílet Odesláno 17. leden 2004 Přesně, jak píšeš. Akorát je důležitý, aby to čidlo bylo úplně co nejblíž soubkům toho setrváku. Narvi ho tam nadoraz co to půjde. Jinak, pokud to budeš zkoušet tak, že tam dáš čidlo a na něj u motoru rovnou připojíš budík, tk to fungovat nebude. Musíš to namontovat v palubce a zapojit to tak, jak by to bylo v normálním provozu! Jinak bych řek, že i benzínovej budík by na naftový čidlo mohlo jet, jen to bude ukazovat jinak. Jak změřit, jestli je čidlo dobrý jsem psal v článku, tak si ho kdyžtak na hlavní stránce dej vyhledat nebo mi napiš mail. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 22. leden 2004 Autor Sdílet Odesláno 22. leden 2004 tak jsem koukalna ty drátya našel jsem toto: 1)hnědý konektor se 3 dráty, drátybez čísel.to by mohlbýt ten od otáčkoměru... 2)3 dráty v takovém svazku,každý má svůj konektor a jeden drát je asi 2x tak tlustej jak ty ostatní - tak jestli nevítecoto může být, na jednom z nich je napětí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.