Sign in to follow this  
Followers 0
zoby

volné dráty pod kapotou

16 posts in this topic

nevíte někdo jak by se dalo zjistit, od čeho jsou nezapojené dráty?

jak mám dieselovej motor v GTi kastli (P205), tak mě napadlo, že jsou tam třeba dráty od teploměru oleje a vody, od tlakoměru oleje, otáčkoměru...

je tam třeba svazek se 3 drátama. jeden když ho ukostřím tak jiskří a další 2 nedělají nic...

jsem si myslel, že když nějaký drát ukostřím, tak mi třeba vylítne ručička teploměru naplno (samozřejmě pokud to bude ten příslušný drát;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám něco podobnýho 405 Sri s 1.9D.

ty kabely - nejlépe podívat do benzína a jít po drátech, jinak se domnívám, že dráty jsou od výroby standartně stejné pro benzín i diesel a různé verze, ale zapojené jen některé.

dotaz - máš v provozu otáčkoměr?, už delší dobu si stím lámu hlavu jestli funguje diesel sonda na benzín budík ( výstupní signal by měl být stejný)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mám z pujčovny jak na to a jsou tam nějaká schemata, uplně jasné mi to taky není, mám 205d a mám taky vpředu mezi blokem a čerpadlem mi končí takový hnědý konektor se třemi vývody a je tam tuším označení na konektoru WA 1, teď přesně z hlavy nevím, ale podle knihy pokud tam je W,tak je to exportní provedení pro Německo, víc jsem se nedozvěděl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napsán autorem vpa

mám z pujčovny jak na to a jsou tam nějaká schemata, uplně jasné mi to taky není, mám 205d a mám taky vpředu mezi blokem a čerpadlem mi končí takový hnědý konektor se třemi vývody a je tam tuším označení na konektoru WA 1, teď přesně z hlavy nevím, ale podle knihy pokud tam je W,tak je to exportní provedení pro Německo, víc jsem se nedozvěděl

Share this post


Link to post
Share on other sites

noprávě že nefunguje nic. není zapojený otáčkoměr a ani jeden teploměr.

chtěl bych to nějak zprovoznit. mám knihu jak na to,a tam se v těch schématech moc nevyznám. nebo spíš nevím jak ty dráty pak najdu v autě. prostě bych potřeboval nějaké popisy kolik drátů s jakou barvou kam vede...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ve schématech (12.pdf) jsou jednotlivé dráty očislované a to samé je na drátech v autě, takže se stačí podívat na číslo drátu a potom si najít zjištěný drát ve schématu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to cislo b ymelo byt asi kazdych 10-20cm na tech dratech a nebo aspon max 20cm od koncu dratu, ale spis bliz, vetsinou tak do 5cm.

Podle toho si to najdes ve schematu z te knihy.

Dokonce tam poznas jakou maji barvu konektory.. Ono to ma svuj system, ale jak ho rozlousknes, tak je to hracka a fakt to neni slozity. Ono se to jenom zda

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo, ale Voštík zapomněl jenom dodat:

\"Pokud jsi nemel rozebrany cely auto jako já \" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No.... pravda, ze kdyz mas ten svazek uplne venku, tak se s tim dela lip :D:cool:

Vix: a neprovokuj! Nebo to udelam znova. Stejne bych uz zase neco zacal tunit..

BTW: mam konecne tlemice :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

o víkendu okouknu ty káble a pak budu zkoumat chytrou knihu.

doufám, že ten co dělal tu přestavbu tam neudělal bordel....:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja zkousel na 309 zapojit benzinovej otackomer na dislovy cidlo a nefaka to ani trochu. Hold musim splasit i dieslovej otackomer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co tam dát benzínové čidlo?

jestli jsem to správně pochopil:

tak dole na motoru u setrváku je otvor, kterým jdou vidět zuby setrváku. tak do toho otvoru zasunu čidlo, zapojím ho a mělo by to fakčit, ne?

takže by mělo stačit sehnat čidlo z GTi...pokud tam půjde dát. ale všechno to jsou motory XU a má to stejný obsah, tak by mohl být stejný blok,ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přesně, jak píšeš. Akorát je důležitý, aby to čidlo bylo úplně co nejblíž soubkům toho setrváku. Narvi ho tam nadoraz co to půjde. Jinak, pokud to budeš zkoušet tak, že tam dáš čidlo a na něj u motoru rovnou připojíš budík, tk to fungovat nebude. Musíš to namontovat v palubce a zapojit to tak, jak by to bylo v normálním provozu!:o Jinak bych řek, že i benzínovej budík by na naftový čidlo mohlo jet, jen to bude ukazovat jinak. Jak změřit, jestli je čidlo dobrý jsem psal v článku, tak si ho kdyžtak na hlavní stránce dej vyhledat nebo mi napiš mail.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jsem koukalna ty drátya našel jsem toto:

1)hnědý konektor se 3 dráty, drátybez čísel.to by mohlbýt ten od otáčkoměru...

2)3 dráty v takovém svazku,každý má svůj konektor a jeden drát je asi 2x tak tlustej jak ty ostatní - tak jestli nevítecoto může být, na jednom z nich je napětí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.