Lukas.Matena Odesláno 17. březen 2008 Sdílet Odesláno 17. březen 2008 Zdravím. Už déle než rok mi padá nafta, teče kolem hřídelky táhla plynu na vstřikovacím čerpadle. Při dočerpání balonkem se během chvíle udělá loužička u vratné pružiny táhla. Tuší někdo jestli je výměna těsnění proveditelná doma? A pokud ano, jak to co nejšetrněji rozebrat? Nerad bych na tom něco zbytečně podělal. Je to čerpadlo BOSCH. Předem díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Freedy Odesláno 18. březen 2008 Sdílet Odesláno 18. březen 2008 Na tý hřídelce je klasickej \" O \" kroužek, dá se to udělat bez vymontování čerpadla z auta, ale pokud si to nikdy nerozebíral tak si to nech udělat, aby ti některá z pružinek co jsou uvnitř nespadly do čerpadla, pak bys ho musel rozebrat celý. :papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 18. březen 2008 Sdílet Odesláno 18. březen 2008 Především pokud je v tom vůle, nestačí vyměnit ten těsnící kroužek, ale je třeba i pouzdro. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas.Matena Odesláno 19. červenec 2008 Autor Sdílet Odesláno 19. červenec 2008 Tak jsem se k tomu nakonec odhodlal a auto svěřil jednomu servisu sítě Bosch car service. Těsnění vyměnili, a zatím to vypadá že těsní, nafta už nepadá . Při přebírání auta se zdálo všechno v pořádku, ale brzy jsem pozoroval další problém - nízké volnoběžné otáčky po nastartování. Když přijdu ke studenému autu, pohybují se kolem 600ot/min. Chová se to tak že motor chytne normálně, ale po pár vteřinách otáčky spadnou. Když přidám plyn na třeba 1500 ot/min, chvíli tam držím a pak pustím, otáčky klesnou na 1100 kde se mi zdá že se snaží udržet, ale nepodaří se to a motor se zase začne dusit. Po chvíli se srovnají jak mají být. Potom už to jezdí jak má, akorát na neutrál se mi zdají otáčky tak o 100 ot/min vyšší než byly dřív, kolem 1200. Takhle jak to popisuju se to chovalo alespoň včera a to ráno i večer. Když jsem to byl zkusit teď, tak otáčky zakolísaly taky, ale nespadly tak hluboko a srovnaly se mnohem rychleji. Zkusil jsem to několikrát po sobě, a při nějakém třetím startu jsem se dostal do stavu, že se motor chytne jak má (volnoběh něco málo pod 1100 ot/min), a po nějakých cca 20 vteřinách se otáčky samy zvednou asi na 1200 ot/min. Takže teď už vůbec nevím co si o tom myslet. Před opravou se to tak nechovalo, volnoběh byl kolem těch 1100 ot/min a to vždycky. Tuší někdo co se v servise mohlo stát? Samozřejmě se tam ukážu, ale sám tomu nerozumím a zajímalo by mně co si o tom myslí někdo kdo ano. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 19. červenec 2008 Sdílet Odesláno 19. červenec 2008 jenom taková glosa pod čarou - volnoběh má bejt plus mínus autobus 800, a né 1200 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Odesláno 24. srpen 2008 Sdílet Odesláno 24. srpen 2008 mne po pretesneni hridelky na cerpadly klesly volnobezne otacky. rikam si, jestli se tam tahlo od plynu nenasazuje na nejaky tisicihran a tim jak se to nasadi, se vlastne nenastavi otacky volnobehu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.