xbarney

Prudko stupne teplota motora

16 posts in this topic

Zdravim vsetkych,

potreboval by som pomoct s problemom a to, ze mi po nastartovani pripadne kratko po pohnuti velmi rychlo stupne rucicka ukazovatela teploty motora na max. a za chvilku sa vrati do normalu. Neverim tomu, ze by sa teplota studeneho motora vysplhala v priebehu 10 sekund nad 90 stupnov.

Pokusil som sa najst ci sa to tu nepreberalo, nasiel som presne tento isty problem, len sa neriesil:

Prosim Vas o radu. Auto mam Peugeot 206SW 1.4HDi r.v. 2003.

Vopred vdaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no žeby špatný teplotní čidlo ? případně nějaký špatný kontakt v budikách

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslim ze to je elektricky problem, Najskor cidlo a ak nie tak budik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odporúčam premerať čidlo, skontrolovať všetky spoje od čidla po budík, vrátane ukostrenia. Takto by sa mohol prejavovať zvýšený prechodový odpor na niektorom spoji, najčastejšie spôsobený koróziou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to na 90% cidlo... co je to za auto? neni to nahodou 207? tam vysla jedna seria s nepodarenym cidlom. Kamarat to teraz tiez riesil. udajne ich uz moc nebeha. ale tiez mal po dvesto metrov teplotu nad 100 stupnov, ale z motora ani para.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: raydowe

... co je to za auto? neni to nahodou 207?

Píše, že má P206 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ticcino

Původně zaslal: raydowe

... co je to za auto? neni to nahodou 207?

Píše, že má P206 :)

sorry, uz blbnu.. idem domu.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlhsie som tu nebol, vypadok T-comu . . .

JJ presne, je to 206SW. A teraz napriklad to 2 dni nespravilo vobec. Este som nemal cas sa tomu venovat, ale ako prve rozberiem pristrojovku a prekontrolujem kontakty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak som to mal u mechanika, na nic neprisiel, mal to aj na PC a nevyhodilo ziadnu chybu.

Dnes sa mi stalo, ze auto stalo na slnku, cize pod kapotou bolo dost horuco. Strcil som kluc do zapalovania do druhej polohy a hned mi vyskocila teplota na max . . . Po nastartovani samozrejme hned zopol ventilator chladenia. Moj nazor je ze bude chybne cidlo. Ako zistim aky typ treba kupit a kolko stoji ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uz som sa s tymto problemom pohol dalej. Chcel som si pozriet oznacenie tohto cidla tak som ho vytiahol a z mojej nevedomosti mi po odpojeni odtial zacala vytekat chladiaca kvapalina, tak som to hned vratil spat. Ale od vtedy mi uz teplota neskace hore dole a po zahriati motora normalne drzi. Takze som to nechtiac \"opravil\". Neblika ziadna kontrolka stop a teplota neskace po 120°.

Este by ma zaujimalo ci tam nebol nejaky tlak a ci som nahodou nemohol nieco pokazit (chladiacej kvapaliny mam v nadrzke dost).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to ma tesi :D a navyse ma to nic nestalo. Pretoze nove cidlo stoji 650Sk bez papiera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem sa stale opakoval tak som kupil nove teplotne cidlo v peugeote za 20€ a po vymene problem vyrieseny. Konecne je otravne pipanie a blikanie stopky minulostou . . . ;)

Mozno to niekomu v buducnosti pomoze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.