rimmer Odesláno 11. leden 2004 Sdílet Odesláno 11. leden 2004 Ciste teoreticky aby rec nestala, a abych se obohatil o tolik podnetne a inspirujici informace, ja se tuni diesel, resp. TD jestli se teda nejak tunit da? Chip mod? filtry? vyfuk? a co ja vim co jeste krome vyhazeni pulky vybani auta na odlehceni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 Nejjednodussi je pridat tlak na turbu a zaroven pridat na cerpadle trochu nafty. Nestoji to prakticky nic, zkracujes zivotnost (rekl bych ze rapidne) a bude ti to vic zrat. V dalsi fazi pak vetsi turbo, jine trysky, jiny intercooler eventuelnne s ostrikem vodou.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 Davit: ještě jsi zapomněl dodat, že to bude víc hulit \"tunit\" mechanický diesel opravdu nemá cenu, to holt nejde tak snadno jako přečipovat elektroniku... Daj se dělat spíš ty kosmetické věci - jako filtr (u 405 TD je původní sání řešené dost blbě, takže kužel je zde přínos, u 605 nevím), výfuk. Případně jěště ten tlak turba + dávka, ale do toho už bych moc nešahal. Jaké větší turbo se dá dát na 2,1TD nevím? Z 2,5TD? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 Vetsi turbo jednoznacne z Octavie TDi. Fouka opravdu hodne, myslim ze az ku 2, ten Peugeot s bidou 0,9, mozna 1, a navic gangy z Mlade Boleslavi pracujou spolehlive a levne, slysel jsem ze funglovka se da poridit za 5t. A uplne nejlepsi by bylo dat ty turba dve, ale to by mu ten stary motor roztrhlo napul po prvnim kilometru. Jo a z vyfuku budou litat brikety, v zadnem pripade za nim nebude nic videt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 Aha, to mě nenapadlo, já koukal jen po koncernu, né ke konkurenci... Běžná cena toho turba je tak 14tis, za to ho umí každý, těch 5tis by teda byla bomba. Akorát nevím, jak s potrubím, to by se asi muselo vyrobit nové, což? Pokud fouká ke 2, tutově to nevydrží intercooler, ten by se musel taky upravit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 Týýýwoe! Turbo z Oktávky! To je nápad! Jen mě tak napadá, že dostat ho na peuge?áckej motor nebude o moc snažší než odělit bezchybně siamský dvojčata. Ono je \"kapku\" větší a půlka by čuměla spolujezdci nad nohama, ale aspoň by si v zimě moch hřát podrážky, čili je to vlastně kombinovaný tunning motoru a topení a to tu ještě nebylo! :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 No, trosku vetsi uprava by byl motor z Karosy nebo z V3Sky, kdyby k tomu dala prevodovka z Tatry a nejaka uprava otacek na vystupu z prevodovky jelo by to jako drak a nikdo by nemohl nadavat, ze to neni sportak, protoze se delaji maximalne 6 stupnove prevodovky a tady by si kazdy s tema 20 kvaltama zaradil. Co bych dal za funkcni TD motor s 90 resp. 110 k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 Kolega ho kdysi kupoval opravdu za 5t, ale to je jedno. Jo,ten chladic by musel byt jiny,ten stary by to asi nafouklo jak zabu, treba z avie s turbem (nedelam si srandu, je celokovovy a neni az zas tak velky), to v pripade ze by chtel opravdu co nejvetsi vykon. Vyfukovy svod, hadice sani atd by se urcite musely udelat nove.Kdysi byl v brne na tuning party takovy Leon, mel dve turba, hulilo a piskalo to jak parni lokomotiva, ale pan rikal ze je tam kolem 250PS a na zrychleni nemel konkurenci kolikrat ani mezi benzinakama.Ale ta zivotnost mohla byt tak akorat na ten jeden vikend, si myslim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 2 Hics: nikde neni psano, ze to turbo musi byt tam co je na normalnim aute. Klidne ho muzes dat nad prevodovku. 2 Vix: no schvalne, co bys dal za motor 1,9 TD? Mam tady ted 2. [Editován dne 12/1/04 David 106s16] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamil 306 Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 Myslím, že pro 2,1 TD se dá sehnat i chip (myslím, že ho měli v nabídce GX Tuning). Jinak nějaká německá firma nabízela kompletní úpravu motoru pro P306 s docela slušným nárůstem výkonu - z původních 66KW/90k na 100KW/136k. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 Chip se da sehnat urcite, ale pouze pro motory od roku 95 nahoru, tzn. 406 a 605 novy model. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 12. leden 2004 Autor Sdílet Odesláno 12. leden 2004 No vy ste se teda rozjeli...vsak teoreticky je mozne vsechno... Ja myslel ze i to TD co mam ma nejakou ridici jednotku nebo tak co ja vim, takze nema? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamil 306 Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 Jinak přes motory koncernu VW jsou makáčí ze slovenského MaxTDi. Ten Leon byl určitě od nich - Leon TDi 110KW/150k přečipovaný + NOS a dostali se údajně na 300k. Zrychlení to prý má hodně brutální, ale při zátahu to hodně kouří a spotřeba při sprintu na 400m se pohybovala kolem 50l/100km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 David: turbo by nemělo být moc daleko od místa, co je teďka... to když už, je lepší udělat tomu spolujezdcovi bouli (pod nohama ) Jinak, nepředbíhej! Já mám taky jeden motor 1,9TD IC z Avie by mohl mít kolega odvedle, ten tyhle Avie dělal, min. jednu má naskládanou ve sklepě jak já ty Peugeoty, se ho schálně zeptám... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 Koukni na R5 Turbo, ale myslim tu spravnou, original motor vzadu, ma to ladene svody a turbo je tak pul metru od hlavy. Na impreze je turbo jenom jedno a pritom je to boxer. Turbo je tam vzadu nad pravou hlavou a z leve rady valcu k nemu vede zhruba metr, mozna metr a pul dlouha trubka. Urcite nesmi byt moc daleko, ale nad tu prevodovku je to jeste v norme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk405 Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 Tak toje dost síla, koukám že kdybych chtěl z mého auta letadlo, tak se vsadím, že mi návod taky dáte:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 Tak to ti dam navod hned: u Brna je takova propast, jmenuje se to tam Macocha............. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mk405 Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 Už jsem se lekl, že víš kde je vrakáč na tryskové motory:D:D:D [Editován dne 12/1/04 mk405] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamil 306 Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 David 106S16 Na stránkách jedné zahraniční tuningové firmy jsem našel Performance Kit pro P306 TD. Z původního výkonu 66KW/90k vymáčkli slušných 100KW/136k a myslím, že to stálo kolem 1100€ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 No, diky za nabidky (david 106s16TD, oddie) ale ja myslel motor 1,9 TD ktery funguje v aute ktery funguje a da se s tim hned jezdit. Pac v aute, ktery funguje(ani ho moc nemusim premlouvat) mam motor o vykonu 64 kobyl a jeden pes, ktery, jak vsichni uznate, to moc nevytrhne. to mk405 - Macocha je dobra vec, tam je zrychleni dost brutalni, mohuzel po cca 5-6 sekundach konci, pricemz preziti auta a clenu posadky je sporne. Pokud chces vazne experimentovat s raketovym pohonem, doporucuju si sehnat raketu JATO. Jedna se o raketu vojenske produkce (chytri uz vedi) a pouzivaji se jako pomocna startovaci raketa. Napr. 7 techto raket dokaze zvednout letadlo Herkules (transportni armadni 4 motorove turbovrtulove letadlo o hmotnosti cca 130-150 t) z fotbaloveho hriste. Raketa JATO dosahuje maximalni tahu po cca 5 sekundach a pak timto tahem tahne jeste 25-30 s. Akorat nevim, jak ji pridelat na strechu, pac jsou tam velky sily a na jak dlouhe rovince(hodne dlouhe) to testovat.... ale NOS je proti tomu hrackou pro mimina. Jo, a da se s tim i litat (pri dobrych povetrnostnich podminkach) A jetse me napada... co tam dat turbo z lokomotivy ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.