aaischa

repase napravy v:AUTOSERVIS Kačírek Příbram ?

16 posts in this topic

ahoj,

cetl sem ze nekdo psal ze to tam sou zlodějíčci .. ale je to neovereny jenom sem to zahlíd bez jakýho koliv oddůvodnění tak to mu jentak nechci věřit /nevěřit

AUTOSERVIS Kačírek Příbram

http://www.renovacenaprav.cz

smím se zeptat proč, repase mě čeká a plánoval sem jí nechat udělat tam nebo pořídit od někoho ve slušnym stavu ale vzhledem k tomu že nemam moc velky mnozství pořádnýho nářadí a počítám že to všechno bude silně zarezlý tak moc nevěřim tomu že bych to sám vyměnil, zajímá mě tedy názor na tenhle servis, takže odrazujete od toho ? případně z jakýho důvodu, má někdo osobní zkušenost ?

bohužel se mi zdá že Áčkovatění postupuje rychlejc jak sem čekal

p.s. vim že tu o repasich je halda diskuzí koukal sem, čet sem i hledal ale tady mi jde jenom prakticky o zkušenost s timhle podnikem...

díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslím si, že repase zadní nápravy je u takhle starýho auta poměrně drahá sranda. S Tebou zmiňovaným servisem přímou zkušenost nemám, jen jsem se tu kdysi dočetl, že mění nápravy kus za kus - to je podle mě problém, raději bych jezdil stále na své trubce a nechal si vyměnit jen čepy. Samozřejmě ale musíš počítat s dalšími návaznými výměnami, které se při repasi projeví a které ale budou taky důležité (brzdové trubky, brzdiče, tlumiče, silentbloky apod.), takže taková repase - aby za něco stála, může vyjít i na 10 000,- Kč. Doporučuju obrátit se třeba na Vašendu (banner nahoře) nebo se poradit třeba s Oddiem a postupovat dál podle toho, jaký bude jejich názor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kdyz jsi hledal, tak jsi jiste nasel i spoustu zkusenosti s timto podnikem, skoda to opet opakovat... proste vymena, resp. repase je tam resena low cost systemem, tak aby to aspon chvili fungovalo a moc se do toho nevrazilo = proste takove to bastleni. napr. tam napravy meni, protoze jinak nejsou schopni ji rychle zrepasovat, takze muzes dostat napravu v podivnem stavu od nekoho jineho...

a byly tu zminovane i firmy, ktere delaji tohle kvalitne. obavam se vsak, ze tim by si hodnotu te popelnice znasobil mnohem vic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

aaischa - nic proti, ale když jsem viděl o víkendu tvé přibližovadlo, tak bych repas fakt neřešil a sehnal z nějakého vraku slušnější nápravu než je ta tvoje a jen ji prostě přehodil........např. Vertex má GTI na díly, tak bys mohl použít tu jeho i když má kotoučovou, ale kutil jako ty to zmákne ;):mrk:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak ju asi to bude nejlepsi podle tech fotek to vypadalo ze menej lozisky čepy a tak...

aj - tak sem ted hledal podle slova kačírek a našel sem, holt sem předtim hledal podle repase a to sem toho nenašel moc :grr

jinak mi tam rekli co sem se schvalne ptal ze prej na brzdy nešahaj že žadny dalsi poplatky nehrozej..

řekněme že před měsícem a kousek sem prakticky nepoznal že kola sou do A, bylo to poznat jen kdyz se auto vyzdvihavalo na hever a ted už je to znatelny od oka kdyz se kouknu odzadu, este tam je nejaky misto mezi podbehem a kolem ale je to tak na jeden prst nekdy líp nekdy hůř

[upravil dne 17.3.2008 aaischa]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam dobrou zkusenost s Humpolcem - AutoDomin, vozi tam napravy na repasi i od Vasendu, ale priprav si aspon 10k Kc, ono to naskace, delal jsem tam komplet zadni napravu u 106ky, repase napravy + tlumice, bubny+ loziska kol ( jsou nalisovany v bubnech ) , prasata, pakny a brzdovy hadice a bylo to za 15

[upravil dne 17/3/08 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

ja mam dobrou zkusenost s Humpolcem - AutoDomin, vozi tam napravy na repasi i od Vasendu, ale priprav si aspon 10k Kc, ono to naskace, delal jsem tam komplet zadni napravu u 106ky, repase napravy + tlumice, bubny+ loziska kol ( jsou nalisovany v bubnech ) , prasata, pakny a brzdovy hadice a bylo to za 15

[upravil dne 17/3/08 Ferry]

10 je prave neskutečně maso dost :( takže i pres to ze pisou 2 roky zaruka tak je to prasár*a práce ?

Verdikt je tedy takovej koupit zachovalou napravu po nekom a premontovat ji sam doma? Do cehoz spada prendani zadnich bubnu? Potreba haldy naradi kery nemam :( to je to ceho se bojim nejvic :(

[upravil dne 17.3.2008 aaischa]

Share this post


Link to post
Share on other sites

no jak te tak posloucham tak by mozna vyslo levneji zacit znovu na dalsim aute...

myslim, ze zrovna repase napravy u tveho auta nema moc smyslu, a taky se neda menit doma, teda da, ale ne kdyz nemas vic nez kladivo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Vvitty

no jak te tak posloucham tak by mozna vyslo levneji zacit znovu na dalsim aute...

myslim, ze zrovna repase napravy u tveho auta nema moc smyslu, a taky se neda menit doma, teda da, ale ne kdyz nemas vic nez kladivo...

lepsi naradi je problem :( teoreticky bych moh pozadat znamyho o pomoc to uz bych srovnal financne nebo jinak..

Jiny auto,

Ridicak mam 3 a pul mesice doted sam vim ze nekdy fakt udelam neco blbe atd. Ne fatalniho ale prece.. Na novejsi auto se vazne necejtim... Tady mam novej rozvodak, vymenenej jeden valecek v bubnu, lanovody, motor kerej za nejaky 3000km podle rysky nesezral zadnej olej malinko mozna ale podle oka nic.. Halda drobnosti opravena koroze snesitelna nebo spis minimalni v dulezitejch mistech jeden prah v pohode, druhej holt sem zadelal diru ale co zbejva? Nova brzdovka atd.. Ted akorat naprava.. Pro moje ucely jinak vyhovujici rad bych aby vydrzelo min do dalsi stk, driv pokud bude slouzit bych nerad neco jinyho, stejne by to byly novy rozvody a dycky se nakonec neco najde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaischa: já ti svým způsobem fandím, ale jak se ti ostatní snaží naznačit, moc do toho nesyp. Nemá to význam. Hlavně aby byly v pořádku brzdy! Vyjezdit se, a jít do něčeho aspoň vo fous lepčího....

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jde o to, ze to byl vrak, do ktereho stale sypes prachy a praci a je to porad vrak. takze bych si nejake velke investice rozmyslel, auto dojezdil bez repasu a potom vyhodil a poridil jine, myslim ze to vyjde levneji....

Share this post


Link to post
Share on other sites

sice trosku :xvul ale kdyz jsem pro Tebe nabizel jednomu clenovi nasi 205 1.8D se slovy, ze to bude za par korun a je na tom treba udelat zadni naprava a spojka, tak to odmitl se slovy, ze to jsou velke investice... Jak vidim, koupils neco podobneho, jen asi lehce draz... ;)

souhlasim s ostatnima, tohle neni auto na takove investice... kor ne s tou kastli :bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesmíte na to koukat moc ošklivě, ona taky na některých 1.8 D taková dálniční známka na rok, může působit taky dost provokativně ;)

záleží kolik najede.. pokud 15-20 tkm ročně, tak se mu to jistých okolností ještě vyplatí opravovat.

Jako určité věci dávat nové, ale nápravu třeba tu od Vertexe (za pát tKč)

Dyť má skoro už všechno opravený. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vix

Nesmíte na to koukat moc ošklivě, ona taky na některých 1.8 D taková dálniční známka na rok, může působit taky dost provokativně ;)

záleží kolik najede.. pokud 15-20 tkm ročně, tak se mu to jistých okolností ještě vyplatí opravovat.

Jako určité věci dávat nové, ale nápravu třeba tu od Vertexe (za pát tKč)

Dyť má skoro už všechno opravený. :)

mam to něco k 20ti tis...ted to mam tak tech 1000 na mesic ale v lětě toho bude víc a ted taky budu castejc za pritelkyni na chatu ( 50 tam 50 zpátky...)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pata

sice trosku :xvul ale kdyz jsem pro Tebe nabizel jednomu clenovi nasi 205 1.8D se slovy, ze to bude za par korun a je na tom treba udelat zadni naprava a spojka, tak to odmitl se slovy, ze to jsou velke investice... Jak vidim, koupils neco podobneho, jen asi lehce draz... ;)

souhlasim s ostatnima, tohle neni auto na takove investice... kor ne s tou kastli :bojim

nejspis jo... ale nejsem super zkusenej ridic v autoskole sem ridil asi po druhy v životě, jinak prakticky nikdy...rozvody byly nutný a pak uz se to cloveku nechce hodit ze skály...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Vvitty

tak jde o to, ze to byl vrak, do ktereho stale sypes prachy a praci a je to porad vrak. takze bych si nejake velke investice rozmyslel, auto dojezdil bez repasu a potom vyhodil a poridil jine, myslim ze to vyjde levneji....

moje predstava je pak nejaka 106. či starší model 306 v naftě, případně nějakej malej benzínek s plynem a 100% chci aby to mělo klimošku takže je to min nejakejch 50-60tis a to bych řek že fakt minimum, stejně nejspis pokud to nebude od nekoho s klubu coz bych stejne nejraci pac kdyby mi rekne ze rozvody byly tehdy a tehdy tak bych mu věřil ( minimalne lidem kery sou tu na foru znamy a víme že od nich by nebyl problém ) pak se stejne treba i neco najde...

udelal sem technickou tak bych rad ty dva roky dojezdil pak se s nim rad a ochodně rozloučim, zeptám se kolegy vertexe na nápravu... budu jezdit co to takhle vydrzi ale fakt je to od oka poznat za ten mesic, tak mam strach kdy se to začně blížit škrtání

----------

když bylo auto zvednutý nahoře, a koukal na to jeden šikovnej chlapík tak levý kolo při pohledu zezadu mělo vůli minimální k tomu řikal že by bylo v haji vnější ložisko, ale u toho druhýho je to značnější, dá se nějak bez toho aby se do toho člvoěk pustil kdy to sou jěnom ložiska a kdy uz je v haji i ta trubka - na vyvložkování.. ?

[upravil dne 18.3.2008 aaischa]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.