NBT Odesláno 11. leden 2004 Sdílet Odesláno 11. leden 2004 mam problem s ostrikovacem u moji 306ky. kdyz pritahnu packu a chci je spustit, tak se zhruba 5-10 sekund nic nedeje (sterace stiraji, ale voda netece) a az pak zacne strikat voda. motorek bezi ihned, spis me prijde, ze tam neni dost tlaku. nevite nekdo co s tim? koukal jsem na to a nikde to nekape ani netece jinudy nez by melo, kapaliny je tam taky dost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiri.wolf Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 A máš tam nemrznoucí směs? Pokud jo a máš ji např. do -20, tak ti klidně může v -15 zamrznout někde v hadičkách. Potom ten motor běží, stěrače stírají.... Ta vrstvička ledu může být tak tenká, ža proud vody od motorku ji po čase protrhne a voda začne stříkat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Ludweek Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 me to pro zmenu nestrikalo vubec..jeste koncem leta...kapaliny bylo dost motorek fungoval ale ani kapicka na skle...zadni ostrikovac v pohode...tak jsem to mel pusteny tak dlouho dokud se kapalina neprodrala ale stejne je proud z ostrikovace u pilota slabsi nez u spolujezdce...nevim co s tim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NBT Odesláno 12. leden 2004 Autor Sdílet Odesláno 12. leden 2004 taky mi to dela od leta, takze v kapaline problem nebude. zadni sterac jede v pohode. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
impact Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 treba nefunguje takovy ten vratny ventil nebo jak se to jmenuje, co drzi vodu v ty hadicce i po vypnuti motorku ostrikovacu... takze po vypnuti motorku voda tece zpatky do nadrzky a pri dalsim ostrikovani chvili trva, nez motorek vodu vytlaci celou hadickou az k ostrikovaci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Ludweek Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 logicky je to dost pravdepodobny...ale kde ten ventil hledat nebo popripade s jakym dilem jej vymenit?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamil 306 Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 Možná jsou jen zanesený trysky. Zkus je nějakou jehlou nebo špendíkem pročistit. Na P306 mají ostřikovače o něco užší trysky než na jiných autech, takže jsou náchylnější na ucpání. Pokud nepomůže ani ta jehla, tak to ještě zkus např. drátkem z drátěnýho kartáče - jeden vytrhni, chy? ho do kombinaček (v ruce by tě asi klouzal) a pořádně to \"proš?ouchej\". Ten drátek je ohebný, takže se dostane i tam, kam se nedostaneš s jehlou. Mě to vždycky pomohlo. Loni jsem stejně radši koupil ostřikovačem s větším průchodem a naprostá pohoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Ludweek Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 jehla je klasika...to jsem zkousel ale je fakt ze nic tensiho sem tam nestrkal a novy ostrikovace taky nejsou od veci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest NiceOne Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 Jo s tim dratkem sem to zkousel taky...kus ho tam zustal a od te doby mi jedna dirka nestrika vubec:( ...ale zbyvajici tri o to vic:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NBT Odesláno 12. leden 2004 Autor Sdílet Odesláno 12. leden 2004 zkusim se podivat po tom ventilu. prepokladam, ze je hned u vyvodu z nadrzky.... ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Venca Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 Ten ventil by měl být přímo v motůrku (u novějších aut). Jinak se používaly jednocestný spojky hadiček, ty bývaly většinou kousek za motůrkem. Pokud nemáš trysky zespoda na kapotě kryty dekou, zkus opatrně stahnout hadičku a zkusit co to dělá. Další spoj by měl být mezi výstupem z pod blatníku a kapotou a pak u motůrku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 Ale faktem je, ze i kdyz budou hadicky plne vody, sterace se stejne rozjedou drive nez to vystrikne, kdyz jeste sklo neni dost mokre na to, aby sterace nesly zpulky nasucho. Mensi prodleva by neskodila, ale to by se muselo trochu sahnout do elektriky A rozhodne by mela byt vypinatelna, z bezpecnostnich duvodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert Odesláno 12. leden 2004 Sdílet Odesláno 12. leden 2004 jo zpožďění stěračů po ostřikovači má už např. 206, je to velice příjemná věc, že to šmudlá hned mokré sklo. Ale bohužel se zase na 206 nedá namontovat relé s plynulým nastavenám frekvence stírání. Holt něco za něco. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.