Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

ostrikovace - zpozdeni


NBT

Recommended Posts

mam problem s ostrikovacem u moji 306ky. kdyz pritahnu packu a chci je spustit, tak se zhruba 5-10 sekund nic nedeje (sterace stiraji, ale voda netece) a az pak zacne strikat voda. motorek bezi ihned, spis me prijde, ze tam neni dost tlaku. nevite nekdo co s tim? koukal jsem na to a nikde to nekape ani netece jinudy nez by melo, kapaliny je tam taky dost...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A máš tam nemrznoucí směs? Pokud jo a máš ji např. do -20, tak ti klidně může v -15 zamrznout někde v hadičkách. Potom ten motor běží, stěrače stírají.... Ta vrstvička ledu může být tak tenká, ža proud vody od motorku ji po čase protrhne a voda začne stříkat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Ludweek

me to pro zmenu nestrikalo vubec..jeste koncem leta...kapaliny bylo dost motorek fungoval ale ani kapicka na skle...zadni ostrikovac v pohode...tak jsem to mel pusteny tak dlouho dokud se kapalina neprodrala :) ale stejne je proud z ostrikovace u pilota slabsi nez u spolujezdce...nevim co s tim :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

treba nefunguje takovy ten vratny ventil nebo jak se to jmenuje, co drzi vodu v ty hadicce i po vypnuti motorku ostrikovacu... takze po vypnuti motorku voda tece zpatky do nadrzky a pri dalsim ostrikovani chvili trva, nez motorek vodu vytlaci celou hadickou az k ostrikovaci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná jsou jen zanesený trysky. Zkus je nějakou jehlou nebo špendíkem pročistit. Na P306 mají ostřikovače o něco užší trysky než na jiných autech, takže jsou náchylnější na ucpání. Pokud nepomůže ani ta jehla, tak to ještě zkus např. drátkem z drátěnýho kartáče - jeden vytrhni, chy? ho do kombinaček (v ruce by tě asi klouzal) a pořádně to \"proš?ouchej\". Ten drátek je ohebný, takže se dostane i tam, kam se nedostaneš s jehlou. Mě to vždycky pomohlo. Loni jsem stejně radši koupil ostřikovačem s větším průchodem a naprostá pohoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten ventil by měl být přímo v motůrku (u novějších aut). Jinak se používaly jednocestný spojky hadiček, ty bývaly většinou kousek za motůrkem. Pokud nemáš trysky zespoda na kapotě kryty dekou, zkus opatrně stahnout hadičku a zkusit co to dělá. Další spoj by měl být mezi výstupem z pod blatníku a kapotou a pak u motůrku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale faktem je, ze i kdyz budou hadicky plne vody, sterace se stejne rozjedou drive nez to vystrikne, kdyz jeste sklo neni dost mokre na to, aby sterace nesly zpulky nasucho. Mensi prodleva by neskodila, ale to by se muselo trochu sahnout do elektriky ;) A rozhodne by mela byt vypinatelna, z bezpecnostnich duvodu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo zpožďění stěračů po ostřikovači má už např. 206, je to velice příjemná věc, že to šmudlá hned mokré sklo. Ale bohužel se zase na 206 nedá namontovat relé s plynulým nastavenám frekvence stírání. Holt něco za něco.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...