Sign in to follow this  
Followers 0
NBT

ostrikovace - zpozdeni

13 posts in this topic

mam problem s ostrikovacem u moji 306ky. kdyz pritahnu packu a chci je spustit, tak se zhruba 5-10 sekund nic nedeje (sterace stiraji, ale voda netece) a az pak zacne strikat voda. motorek bezi ihned, spis me prijde, ze tam neni dost tlaku. nevite nekdo co s tim? koukal jsem na to a nikde to nekape ani netece jinudy nez by melo, kapaliny je tam taky dost...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A máš tam nemrznoucí směs? Pokud jo a máš ji např. do -20, tak ti klidně může v -15 zamrznout někde v hadičkách. Potom ten motor běží, stěrače stírají.... Ta vrstvička ledu může být tak tenká, ža proud vody od motorku ji po čase protrhne a voda začne stříkat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

me to pro zmenu nestrikalo vubec..jeste koncem leta...kapaliny bylo dost motorek fungoval ale ani kapicka na skle...zadni ostrikovac v pohode...tak jsem to mel pusteny tak dlouho dokud se kapalina neprodrala :) ale stejne je proud z ostrikovace u pilota slabsi nez u spolujezdce...nevim co s tim :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky mi to dela od leta, takze v kapaline problem nebude. zadni sterac jede v pohode.

Share this post


Link to post
Share on other sites

treba nefunguje takovy ten vratny ventil nebo jak se to jmenuje, co drzi vodu v ty hadicce i po vypnuti motorku ostrikovacu... takze po vypnuti motorku voda tece zpatky do nadrzky a pri dalsim ostrikovani chvili trva, nez motorek vodu vytlaci celou hadickou az k ostrikovaci

Share this post


Link to post
Share on other sites

logicky je to dost pravdepodobny...ale kde ten ventil hledat nebo popripade s jakym dilem jej vymenit?? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možná jsou jen zanesený trysky. Zkus je nějakou jehlou nebo špendíkem pročistit. Na P306 mají ostřikovače o něco užší trysky než na jiných autech, takže jsou náchylnější na ucpání. Pokud nepomůže ani ta jehla, tak to ještě zkus např. drátkem z drátěnýho kartáče - jeden vytrhni, chy? ho do kombinaček (v ruce by tě asi klouzal) a pořádně to \"proš?ouchej\". Ten drátek je ohebný, takže se dostane i tam, kam se nedostaneš s jehlou. Mě to vždycky pomohlo. Loni jsem stejně radši koupil ostřikovačem s větším průchodem a naprostá pohoda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jehla je klasika...to jsem zkousel ale je fakt ze nic tensiho sem tam nestrkal :) a novy ostrikovace taky nejsou od veci :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo s tim dratkem sem to zkousel taky...kus ho tam zustal a od te doby mi jedna dirka nestrika vubec:( ...ale zbyvajici tri o to vic:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zkusim se podivat po tom ventilu. prepokladam, ze je hned u vyvodu z nadrzky.... ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten ventil by měl být přímo v motůrku (u novějších aut). Jinak se používaly jednocestný spojky hadiček, ty bývaly většinou kousek za motůrkem. Pokud nemáš trysky zespoda na kapotě kryty dekou, zkus opatrně stahnout hadičku a zkusit co to dělá. Další spoj by měl být mezi výstupem z pod blatníku a kapotou a pak u motůrku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale faktem je, ze i kdyz budou hadicky plne vody, sterace se stejne rozjedou drive nez to vystrikne, kdyz jeste sklo neni dost mokre na to, aby sterace nesly zpulky nasucho. Mensi prodleva by neskodila, ale to by se muselo trochu sahnout do elektriky ;) A rozhodne by mela byt vypinatelna, z bezpecnostnich duvodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo zpožďění stěračů po ostřikovači má už např. 206, je to velice příjemná věc, že to šmudlá hned mokré sklo. Ale bohužel se zase na 206 nedá namontovat relé s plynulým nastavenám frekvence stírání. Holt něco za něco.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.