Bůček

Výměna radiatoru topení u P 405 TD

6 posts in this topic

Čau! Vzhledem k tomu,že nastaly mrazy a auto netopí,(nebo jen velmi bídně) začal jsem se pídit po příčině.S největší pravděpodobností je ucpaný radiátor(v létě jsem nalil do chladicí soustavy zázračnou vodičku na utěsňování chladícího okruhu a ta ho ucpala).Trubky vedoucí do radiátoru jsou obě horký,plastové čelo radiátoru je horký,ale topení netopí. Poraďte mi někdo,jestli se musí při výměně radiátoru,vyndavat celá palubovka a jak dlouho to asi trvá.Dík.

Share this post


Link to post
Share on other sites

melo by to jit po sundani plastu co jsou pod volantam a dostat se tam z leve strany.

Jinak to ze to netopi by jeste mohlo znamenat, ze se nehybe kalpka na vedeni vzduchu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presne jako muj problem ktery sem resil cely tyden.. :) Palubka sla dolu, ale pak jsem zjistil ze to servo ovladani jde vymontovat kdyz sundam tapecirunk zprava od ridicovy nohy a kryt pod volantem :)) Rucne jsem ji prehodil na teply vzduch. Ale jak to je udelane v 405 to nevim, asi budes mit rucni ovladani lankem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vypus? chladící kapalinu. Sundej levej boční tapecírunk na středový konzoli. porozpojuj trubky k topení - musíš demontovat takovej oválek s dvouma dírama - je přišroubován ve stěně motorovýho prostoru. demontuj kryt spínací skříňky. Povol 4 šrouby od sloupku řízení - opět z motorovýho prostoru ( blbě se k nim může). Tohle je nutný, páč jinak nevysuneš radiátor z lůžka - brání tomu právě sloupek řízení. A? ti ten sloupek někdo zevnitř pomůže vyhnout jak jen to jde na horu a pak jde radiátor ven. Je to kapku wopruz, ale palubka dolu nemusí...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nebo to přistav k nám-)) Jinak jsme minulý týden dělali ty radiátory tři po účinku \"zázračné\" tekutiny....

Rebik

Auto Vašenda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele, Rebiku nebuď skoupý na slovo... :D

Jak to vypadalo ? A jakou máte úspěšnost ?

Mě to docela zajímá, jak vypadá ucpaný chladič topení (to je absurdní slovo, což ?)

Já jsem onehdy čistil palivový filtr po ekonaftě a co tam bylo, radši nebudu popisovat.... maximálně mohu poslat fotku.

Ale teď už vážně, mě fakt zajímá, jak vypadá ta skvělá vodička v chladicí vodičce. Jestli máš nějakou fotku, nebylo by marné ji tady vystavit. Vám by sice ubyla práce, ale nám nervy v zimě.. vlastně, s tou prací by to nebylo tak horké, protože byste naopak dělali chladicí soustavy (do kterých by nikdo nelil ty sajrajty) a všichni by byli spokojený.

Pozravuj Vašendovce a já až pojedu někdy kolem, tak se u Vás zastavím. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.