duroman Odesláno 16. březen 2008 Sdílet Odesláno 16. březen 2008 Přátelé přestal se mi točit ventilátor topení zoufalá situace zamlžený skla a pojistka F15 je OK a relé nevím které patří k čemu Peugeot 306 TD rv 99:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 16. březen 2008 Sdílet Odesláno 16. březen 2008 Skontroluj či ide elektrika do konektora na motorček. Najčastejšie odchádza elektronika pod motorčekom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
duroman Odesláno 16. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 16. březen 2008 kouknu na to moc se mi to nechce rozebírat ale zatim dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 16. březen 2008 Sdílet Odesláno 16. březen 2008 Původně zaslal: duroman Přátelé přestal se mi točit ventilátor topení zoufalá situace zamlžený skla a pojistka F15 je OK a relé nevím které patří k čemu Peugeot 306 TD rv 99:papa tak koukám na schéma jsou tam předřadné odpory i relé.Pojistka k tomu F5 k relé,, F21 k motoru ventilátoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
duroman Odesláno 16. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 16. březen 2008 Pojistky F5 F21 jsou v pohodě a kolem je 5 relátek a které je kam to ví bůh:myslim [upravil dne 16.3.2008 duroman] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 16. březen 2008 Sdílet Odesláno 16. březen 2008 k tomu relé vedou 4 kabely snad to pomůže snad zelená patice pro relé KO52 modrý BMF29 bílý M052 zelenožlutý-kostra KK2 hnědá [upravil dne 16/3/08 sarkomi] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
duroman Odesláno 16. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 16. březen 2008 vložil jsem foto zelená pozice tam je, ale k čemu je těch 5 relátek nevím některé by mělo být snad relé ventilátoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 16. březen 2008 Sdílet Odesláno 16. březen 2008 udělal bych tohlezapnu klíček a vyndám poj č.F5 a tím pádem cvakne relé se odpojí,či pak prozvoním kabel od F5/vyndám pojistku na pin č 1 u relé,ale které relé nemám napáno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
duroman Odesláno 16. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 16. březen 2008 na které relé nevím je jich tam pět a nikde v manuálu nenajdu co je co Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
duroman Odesláno 16. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 16. březen 2008 a žádné relé mě vůbec necvakne takže nevím které to je:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 16. březen 2008 Sdílet Odesláno 16. březen 2008 tak jedině proměřit nebo se podívat zezadu na dráty popis jsem ti dodal či pak někdo se ozve s 306 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pista Odesláno 16. březen 2008 Sdílet Odesláno 16. březen 2008 skusal si vsetky polohy? mne to behalo len v polohe č.4 kvoli spalenemu tepelnemu predradnemu odporu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest tombr Odesláno 17. březen 2008 Sdílet Odesláno 17. březen 2008 zkus taky promazat a vyčistit kontakty na konektoru na ventilátoru, stačí jenom sundat u spolujezdce ten plastovej dekl a odpojit, vedou kněmu dva dráty, myslím že modrej a hnědej. Taky se mi větrák vůbec netočil a tohle pomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
duroman Odesláno 27. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2008 Bylo to RELÉEEEE:bacha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h.blatak Odesláno 27. září 2010 Sdílet Odesláno 27. září 2010 Bylo to RELÉEEEE:bacha jj prosim te a jake to bylo rele mam ten samy problem dikkk:cool: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 27. září 2010 Sdílet Odesláno 27. září 2010 Je to úplne obyčajné spínacie relé 30A. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindras Odesláno 28. září 2010 Sdílet Odesláno 28. září 2010 Mě to přestalo taky,žádná pojistka,žádné relé,demontoval jsem ventilátor-rozdělal-a klasika jeden uhlík K.O,nic jsem neřešil,jel jsem na vrakoviště-jiný ventilátor za 400 Kč a funguje to dodnes:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jozzo Odesláno 18. říjen 2010 Sdílet Odesláno 18. říjen 2010 Mě zase dělá,že mi povyskakuje relé ,tak už mám permanentně sundaný kryt pojistek a vždy za jízdy s ním pohýbu a foukám dále Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelDR Odesláno 3. červenec 2017 Sdílet Odesláno 3. červenec 2017 Víte někdo které relé je pro ventilátor topení - 306 combi 1,9 td , 66 kW? Předpokládám,že je to to oranžové,které mám vypálené a při vyndávání se mi úplně rozpadlo.Ventilátor jsem vymontoval,vyčistil a namazal.Když ho připojím na baterii,tak se rozběhne a pak začne vynechávat a někdy se i úplně zastaví.Může to být tou zalitou elektrinikou v alu chladiči.který je namontovaný přímo v plastovém těle ventilátoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroja Odesláno 12. červenec 2017 Sdílet Odesláno 12. červenec 2017 (upraveno) Ak odpojis vodice z vystupu z elektroniky na vlastny motor a privedies priamo 12V na motor ventilatora tak to tiez vynechava? Upraveno 12. červenec 2017 uživatelem miroja Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.