Guest _Fíla_309 Odesláno 15. březen 2008 Sdílet Odesláno 15. březen 2008 Ahoj pánové... jelikož je mi 17 a blíží se mi ta slavná 18 tak mi tatik sehnal nejake to auto na zacatek...muj stroj je Peugeot 309 rv.1990... motor je 1,9 D a doneslo se mi že by tam v klidku pasovalo turbo... tak bych se chtěl zeptat co to obnáší, co je potřeba vymenovat všechno a jestli to ma vubec cenu delat nebo koupit kompletni motor s turbem... Díky všem, co mi pomužou tento nápad vyřešit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trsek Odesláno 15. březen 2008 Sdílet Odesláno 15. březen 2008 Dej si hledání- už se to tu řešilo. Musíš vyměnit celý motor,protože i když vypadají stejně nejsou stejný uvnitř. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 16. březen 2008 Sdílet Odesláno 16. březen 2008 Nemá to cenu. Diesel bez turba je trvanlivější. Radši řeš jiný věci, jako rozvody, ventily-vůle, oleje, nástříky, dutiny, brzdy apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 16. březen 2008 Sdílet Odesláno 16. březen 2008 Do 309ky se montoval 1,8 TD (bez intercoleru), 1,9 TD s IC tam ani nedostaneš (pokud nebudeš vyřezávat díru v kapotě). Jinak u toho turbodiesela byla z výroby jiná přední náprava, mám pocit, že zadní měla kotouče (to si ale nejsem jistej) - každopádně překopat klasickýho diesela na turbínku je investice převyšující hodnotu auta (a to nemluvím o tom, co by tomu řekli na STK nebo policajti při náhodné kontrole, když bys otevřel motor, v papírech 1,9 D a uvnitř turbo) [upravil dne 16/3/2008 Medvěd] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hnusoba Odesláno 16. březen 2008 Sdílet Odesláno 16. březen 2008 Původně zaslal: Medvěd Do 309ky se montoval 1,8 TD (bez intercoleru), 1,9 TD s IC tam ani nedostaneš (pokud nebudeš vyřezávat díru v kapotě). Jinak u toho turbodiesela byla z výroby jiná přední náprava, mám pocit, že zadní měla kotouče (to si ale nejsem jistej) - každopádně překopat klasickýho diesela na turbínku je investice převyšující hodnotu auta (a to nemluvím o tom, co by tomu řekli na STK nebo policajti při náhodné kontrole, když bys otevřel motor, v papírech 1,9 D a uvnitř turbo) [upravil dne 16/3/2008 Medvěd] Ja by som chcel vidieť tých policajtov, ktorí by rozpoznali turbomotor od motora bez turba. Jeden veľmi dobrý známy pracuje v automobilových opravovňach ministerstva vnútra kde sa starajú o údržbu a opravy policajných vozov. Ten na nich každý deň nadáva, ako sa vôbec nevyznajú do áut a nevedia sa o nich ani len starať. Veď minule za ním prišiel jeden policajt na policajnom aute nech mu skontroluje olej... Keď si dilino nevie skontrolovať olej, vie vôbec rozoznať hladký diesel od td? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 16. březen 2008 Sdílet Odesláno 16. březen 2008 No já nevím, ale TD od D jde podle opravdu rozeznat na první pohled Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest _Fíla_309 Odesláno 16. březen 2008 Sdílet Odesláno 16. březen 2008 Jo děkuji... pouštět se do toho nebudu... prej to má zesílený ojnice a tak... ted radeji narvu 6tisic do repase zadni napravy pac ta je v prdeli at aspon muzu jezdit denně naloženej klukama do školy... diky všem co poradili... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.