aaischa

bezici sahara na volnoběh, otáčky dolu

8 posts in this topic

Ahoj,

je normální že když člověk řekněme stojí v koloně, klidne i ted za celkem chladna teplota de celkem rychle nad 80° tak zacnu chladit saharou ( rucne pac termostat je k.o.) zatim nemam novej ani sem ho nevytahoval jestli neni jenom nejakym zpusobem opravitelnej, ( okruhy malej, velkej s chladicem vepredu) se prepinaj aspon co sem tak vysledoval ze skusensoti) tak volnobeh znatelne klesne odporem altíku tak ono těch cca 18A nebo kolik to má žrát je dost.. prostě značně níž že je cejtit klepání motoru jako když člověk moc rychle pustí spojku, tak mě zajímá jestli je to nizsima volnobezkama nez sou pro tohle optimalni ac podle mereni je to kolem 870 ot.. nebo je to normální ... ? kdyz by se seply obě dvě sahary tak uz musim jemne pridat plyn aby to nezacalo bejt dosti znatelny uz je pak i nepravidelnej chod motoru...

u tatkovy š120 co mel driv taky mel rucni vypinac ale na otackach to nebylo nijak poznat

takze otazkou je jestli je to normální ... ?

a jestli je normoš že stačí cca 5 minut v kolone nekdy i min a uz je nutno chladit...?

p.s. je mi jasny že u altíku s max 50A bude 15-18 či 30A klást slušnej odpor ale vůči rozjezdu auta mi to připadá ne tak hrozný těch cca 0,6kW ikdyž nevim jak moc velka je ucinost tak to muze bejt víc ale pořád... i kompresor klimošky bude mít víc...

[upravil dne 15.3.2008 aaischa]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslim si, ze to, ze se to takhle ohrejva moc normalni neni, ten motor uz bude mit neco za sebou a 150 000 km to nebude. Brzdit otacky to asi bude, u maminy 309 pokud drzim spinace na el. okynka a jsou obe uz na dorazu taky klesnou otacky, do toho svetla a jiny a uz to chce pomalu chcipat. ono uz muzes mit taky napalenej moturek sahar a bude to brat zase o neco vic...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MatrixChose

Myslim si, ze to, ze se to takhle ohrejva moc normalni neni, ten motor uz bude mit neco za sebou a 150 000 km to nebude. Brzdit otacky to asi bude, u maminy 309 pokud drzim spinace na el. okynka a jsou obe uz na dorazu taky klesnou otacky, do toho svetla a jiny a uz to chce pomalu chcipat. ono uz muzes mit taky napalenej moturek sahar a bude to brat zase o neco vic...

podle tacháčem téměř 250 000 ale kdoví.... nekdy to nejede nejlíp a nekdy táhne jak divej... ale zas tak velkej rozdil v tom neni spíš chybí akcelerace jinak si toho člověk nevšimne

dělá to jak jeden tak druhej, stim že jak je to stupnovity tak by jeden mel bejt zachovalejsi ten se pousti az pri teplotě vyssi kdyz to neuchladi jeden...

[upravil dne 16.3.2008 aaischa]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MatrixChose

A co baterka, neni slabsi uz? Ja bych to zkusil s jinou a nebo v jakym stavu je altik

v altiku mi viz vlakno o pokutach \"došli\" uhlíky tak mam nový.

baterku mam 72AH nevim jak starou ale i v zimě startovala několikráteš i po tejdnu a bez problému sice to neni nijak zvlastni zatez ale nektera by neobstala ani timhle bejt spatna...

altik sem mel sundanej a vule v loziskach ani nejaka zatuhlost se nezdála, kdyby byl v haji diodovej mustek tak nedobíjí vůbec

[upravil dne 16.3.2008 aaischa]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasny chapu, ale tohle podobny jsem mel ve favoritu, pusteny radio, topeni, svetla a jak se pustili blinkry k tomu tak na volnobeh to pekne houpalo. Nejak vyresit jsem to nesthl. Jo a baterku jsem vlastne koupil novou a altiku na komplet repasi. Takze jsem taky nevedel :nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi zase v zime, kdyz je v aute zaplych moc veci na elektriku, tak chvili po startu (cca 3 minuty) pri rozsviceni brzdovych svetel, nebo sepnuti blinkru se vypne a zapne radio.. asi pokles napeti a radio to neni schopne ustat. Jinak baterka je pul roku stara (40Ah), altik ma uhliky a vsechno v poradku. No a je pravda, ze kdyz zapnu vetrak z niceho nic na plne otacky, nebo zapnu mlhovky nebo tak, tak slysim snizeni otacek motoru.. co s tim delat nevim, nejak to neresim, v lete neni problem a v zime jen to radio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

napětí se zdá že funguje jenom altík dělá velkou zátěž, pri obou saharach musim trošku přidat naplynu jinak začne jít ke chcípnutí jako pri nastartovani bez sytiče... tak použivam jenom jednu ta to uchladí taky...

jak psal kolega matrix..je teda špatně že se takhle rychle zahřejvá nebo je to normoš... ? ostatni auta spínaj sami a ani si toho nevsimnu tak nemam tušení...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.