t.rozhon Odesláno 15. březen 2008 Sdílet Odesláno 15. březen 2008 ahoj, mám zvláštní problém. na mém P 306 break 1.4 rv99 mám digi tachometr. Pokud mám zapnutá světla je vše OK. Pokud světla vypnu a jedu ( mám tam i světla pro denní svícení), tak přestává pracovat denní počítadlo, resp se neustále resetuje na 000,0. A aby toho nebylo málo, tak pokud vyřadím a jedu z kopce bez rychlosti, tak zase normálně načítá. Podotýkám že hlavní počítadlo funguje v pořádku. Kdyby někdo věděl co s tím, tak se ozvěte, díky tom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
t.rozhon Odesláno 20. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 20. březen 2008 neříkejte mi,že se někdo s podobným problémem nesetkal nebo nevíte co s tím. jak sleduji toto fórum, tak na každou bolístku máte nějaký lék Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeterG Odesláno 20. březen 2008 Sdílet Odesláno 20. březen 2008 asi ne. ale keby si chcel mam funkcne budiky na predaj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gura Odesláno 21. březen 2008 Sdílet Odesláno 21. březen 2008 kolik za budíky budeš chtít?? nemáš schema zapojení, mám podezčení na kabeláž, ale je tam tolik drátků, bez schematu to nedám dohromady,nebo poradit kde by se dalo sehnat díky mám 306 1.6 benzin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 22. březen 2008 Sdílet Odesláno 22. březen 2008 Zkus prostříknout něčím na kontakty připojené kontakty na přístrojovku, podle toho co píšeš to vypadá na špatný kontakt nebo nějaké špatné ukostření. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 22. březen 2008 Sdílet Odesláno 22. březen 2008 k přístrojům jsou vedeny 3 kostřící kabely pin 13 26 modrý konektor a 16 žlutý konektor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
t.rozhon Odesláno 22. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 22. březen 2008 ok zkusím, ještě se zeptám, jestli musím vyndat přístrojovku nebo se k těm kabelům dostanu ze spodu jenom mě zaráží ta souvislost, že pokud jedu bez světel a vyřadím, tak to načítá - jestli to nemá souvislost s převodovkou a kde to vůbec přepočítává- v tachografu, v řídící jednotce...? ozvěte se, dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 22. březen 2008 Sdílet Odesláno 22. březen 2008 vyndat přistroje jinak ty 3 kablíky jsou spojeny v jeden a je to ukostřeno zelenožlutým kablíkem na bod E4 asi pod palubkou, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
t.rozhon Odesláno 27. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2008 tak kostrou to nebylo, odpojil jsem jí a přístroje fungovaly normálně až seženu nářadí na tapecírunk volantu tak sundám přístrojovku a uvidíme [upravil dne 7.4.2008 t.rozhon] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
t.rozhon Odesláno 7. duben 2008 Autor Sdílet Odesláno 7. duben 2008 tak jsem dnes tu přístrojovku rozebral, kontakty prostříkal a ... nic:mad: po nadějných čtyřech kilometrech došlo opět k vynulování denního počítadla:grr pokud vyřadím nebo rozsvítím světla tak počítá normálně zřějmě po přepočítává v řídící jednotce, takže s tím dál už asi nehnu, jedině si od někoho na zkoušku půjčit \"budíky\" a vyzkoušet to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.