Sign in to follow this  
Followers 0
LK7R

Sportovni vyfuk / ladeny zadni tlumic vyfuku

22 posts in this topic

Hola hola. Z Pazouta mi kouka takova ohavnost trubkoviteho tvaru vzadu pod tretima dverma ... ani se mi nechce vyslovit to slovo ... rikaji tomu vyfuk ale spis to vypada jak roura od kamen ale zredukovana na cca 1/10 velikosti. No proste je to hnusss a chci tam neco jineho a koncovku nema smysl. Timto se konecne dostavam k tomu co chci ;) (no obcas mi rikaj ze mam problemy s vyjadrovanim). Chci tam soupnout zadni dil vejfuku. Mam nabidku od Bervidu na Supersprint za 9500,- Kc a nebo Remus za 8500,- Kc. Tak nevim co je lepsi a jestli se to nekde neda sehnat lepe a levneji. Hodte mi kdyztak info na maila plzzz lktr@barrysworld.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoj chlape. Na veci od Bervida se vykasli, maji to vsechno drahy jak ******

Koukni na vyrobky Laityng, sidlo maji v Chlumci, ale posilaji i na dobirku, nebo mam pocit, ze je ma nekdo v Praze i v nabidce. http://laityng.hyperlink.cz

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ovsem zase remus ma homologaci coz tyhle chlapici asi mit nebudou co ... ja bych nerad pak nekde v desti lezl pod auto a odmontovaval vejfuk kvuli nejakymu *****

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakou homologaci????? K cemu to potrebujes???? Jeste mi teda nikdo nekontroloval, jestli mam homologovanej vejfuk :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

To souhlasim, ja mam uplně předělaný výfuky, řve to jak ďas a žádnej policajt mi nikdy nelez pod auto. To až u technicke prohlidky, tam si to nedovolim a davam tam seriovy vyfuk i s katem kvuli emisím. S tim Supersprintem kluci. Jsou to báječný výfuky, ta cena je teda vyšší ale ten zvuk nemá chybu. Hlavně pokud je zadní díl dvoutrubkovej jako můj. Pak se i osmiválce můžou stydět.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja mam celej vejfuk delanej od ProBullu a stalo me to cely 9.000,-. Uznavam je to na starou 205 bez stradniho tlumice a katalyzatoru, ale zvuk to ma jako svina a pri tech 170km/h s 1.4GT se myslim vyplati. A pod auto mi taky nikdo zatim nelez, ani mi nikdo (policajti) nic nerikal :).

Makovice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na homolagaci se vykaslete. Jde o to ze Laityng je univerzal, kdezto supersprint je ladenej primo na tvuj motor. Rozdil v konicich tam bude..

martin106S16: dvoutrubkovej = duplex? - na kazde strane jeden lauf? Na kolik te ta sranda prisla, planuju to stejny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nene. To nemyslim, to by se mi fakt libilo, Milltek.co.uk to dela. Nevyhoda je ale že musíš vyhodit rezervu. Ja myslim dvě trubky v jednom laufu, většinou to maj všechny výfuky, kt jsou zakončený dvoukoncovkou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasne, rozumim. No ja do duplexu urcite pujdu, rezervy se stejne chci zbavit v ramci odlehcovani auta. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co uděláš až píchneš? Mimochodem ty stříbrný plasty ti musim pochválit. Tvoje saxo má už nový čumák? Odkud jsi?

[Editováno 8/16/02 martin106S16]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dik za pochvalu. :) Cumak mam ten nejstarsi (1996-7) a jsem z Brna.

K tomu duplexu: co vim, tak primo ladenej na Saxo(P106) dela milltek a supersprint. Mozna i jini, nevim. Ale spis si to necham udelat na zakazku tady u nas. Jinak da se koupit sprej, kterej striknes do pneumatiky, prifouknes ji a muzes v pohode dojet (i stovky km), jenom to pak v pneuservisu musis rict a oni tu gumu musi trochu ocistit od toho spreje. Stejne to ted budu snizovat a az tam prdnu zadni difuzer, tak se uz asi k rezerve ani nedostanu. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jo, to jde použít (pokud ovšem nerozšleháš gumu na dálnici na maděru). Co vim tak v Praze dělaj velmi dobrý výfuky na zakázku u Pro Bull. Mimochodem asi budeš znát auto mojeho kámoše z Brna, bílá oplastovaná 106 rallye, snížená na 15" TSW kolech s červenýma matkama uprostřed. Moc pěkné auto.

Doufám že budeš na podzimnim tuningu v Brně, připrav nějaké šlupky gumy a? je necháš na okruhu, bude nás tam víc. Kámoš má saxo vts nabarvený na tovární barvy xsary wrc, to je taky moc pěkný.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo jeste Musketier dela ty double exit vyfuky na Pazouty i Citrony.

Ja mam taky 15"TSW :) s cervenou centralni matkou (jiny nez na obrazku vlevo), ale pristi rok jdu do 16" nebo 17" Jinac to VTS by mohlo byt tohle:

saxo1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak ja asi pujdu do Remuse. Maj nejhezci zpracovani. Nechci zadnej OEM vejfuk pasujici na vsechny motory od - do KW. Radsi si priplatim a vim ze je to pro ten muj motor delany = minimalne neztratim zadnej vykon :). Supersprint ma dodaci lhutu asi 3 tejdny a to je celkem dost. Takze asi ten Remus. Nevim ale proste vejfukum delanych na kolene nejak neverim. Layting nebo jak se jmenujou me nejak nepresvedcili ... vypadaj nejak divne ty obrazky na webu ... ruzne to couha ze spodku tech aut atd ... bleeee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale v realu vypadaj pekne. Necham si od nich delat cely potruby ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja bych docela rad sel do neceho jako je Remus, ale vyplaznout cca 15-20 tis. za full system (komplet potrubi od svodu po koncovku) se me zda kapanek moc. Takze bud nechat to udelat komplet na zakazku od nekoho jako je ProBull s tim, ze z toho urcite nevyzdimaji maximum kobylek, nebo koupit znackovej backbox (ladenej koncovej tlumic) a nechat ProBullem dodelat potrubi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přesně tak, slyšel jsem, že v Pro bullu ti dokonce udělaj na zakázku i zvuk, jestli chceš "duňáka", nebo řvouna a tak...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.