Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Přemýšlím o koupi P 407 - poraďte


Laďa

Recommended Posts

Přemýšlím o koupi Peugeot 407 buďto sedan nebo SW. Jen nevím jestli 1.8 benzín nebo 1.6HDI. Prosím poraďte. Roční nájezd kilometrů v tomto případě pro mě nehraje roli. Spíše mě zajímá spolehlivost jednotlivých motorů, údržba a spotřeba. Předem děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Laďa

Přemýšlím o koupi Peugeot 407 buďto sedan nebo SW. Jen nevím jestli 1.8 benzín nebo 1.6HDI. Prosím poraďte. Roční nájezd kilometrů v tomto případě pro mě nehraje roli. Spíše mě zajímá spolehlivost jednotlivých motorů, údržba a spotřeba. Předem děkuji.

Naftový motor bude mať časom vyššie náklady na údržbu (doliatie aditíva, výmena FAP filtra) ale zas bude mať o tretinu až polovicu nižšiu spotrebu ako 1.8 benzín (nie je problém jazdiť za 10-12 litrov/100km).

O spoľahlivosť by som sa veľmi nebál, 1.6 HDi aj 1.8 benzín sú vydarené motory akurát pri 1.6 HDi je turbo veľmi citlivé na štýl jazdy a na kvalitu a interval výmeny oleja (pokiaľ s tým človek jazdí ako prasa nech sa nečuduje, že mu odíde na 60 tis. km.).

Voľba je len na Tebe čo preferuješ, nebál by som sa však ani jedného motora :super

I keď radšej by som vzal asi 1.6 HDi kvôli spotrebe :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam toto HDi v 307 a naprostá spokojenost.Teť záleží jak jezdíš pokud poklidně tak toto HDi ťi i na tak velké auto postačí ale v opačném případě bych bral větší 100kw HDi.1.8 benzín GUT ale musíš počítat s velkou spotřebou.U takových aut se vyplatí zainvestovat do HDi jinak benzíny tě sežerou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Laďa

Já jsem taky pro, že plyn patří do zapalovače, nafta do traktoru a benzin do auta, ale jak píše \"sekaj\" takový auto by mě mohlo sežrat.

Auto zožerie toľko, koľko mu dáš. Ak niekoho trápi vysoká spotreba nech si dá špalek pod plyn. Môj Jean Lui (P405 1,9 SRi) sa uspokojí s 9 litrami a má výhodu že keď chcem predbiehať tak podradím, pridám a ide ako malá raketa. :papa Na nafťáku s turbom som sa pred každým predbiehaním prežehnával. :o:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: pastorek

Původně zaslal: Laďa

Já jsem taky pro, že plyn patří do zapalovače, nafta do traktoru a benzin do auta, ale jak píše \"sekaj\" takový auto by mě mohlo sežrat.

Auto zožerie toľko, koľko mu dáš. Ak niekoho trápi vysoká spotreba nech si dá špalek pod plyn. Môj Jean Lui (P405 1,9 SRi) sa uspokojí s 9 litrami a má výhodu že keď chcem predbiehať tak podradím, pridám a ide ako malá raketa. :papa Na nafťáku s turbom som sa pred každým predbiehaním prežehnával. :o:D

Ty podřazuješ já ne :D.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jsme zase u obehraného songu - každé palivo má své příznivce a odpůrce, je to každého věc, co mu vyhovuje - tak nějak nechápu tu věčnou a zbytečnou averzi některých vůči sobě navzájem. Já třeba jezdím v naftě a další auto bych ani s jiným než dieselovým motorem nechtěl - prostě mě vyhovuje a zvykl jsem si s ním jezdit, tak proč bych to měl opouštět???

Když jsem jel z Prahy na Šebetov, jel za mnou Pe.Tr se stejným autem - ale 1,8 16V a v žádném případě jsem si nepřipadal, že bych ho s HDIčkem nějak brzdil - jen mám pocit, že mi v nádrži po příjezdu na místo podstatně víc šplouchalo (rozuměj - zbylo mi víc paliva) než v jeho benzínku.

Co vůbec nechápu je přestavba benzíňáků na LPG - já si myslím, že ten motor konstruktéři počítali na palivo benzínové, které má určitě jinou teplotu hoření, při spalování LPG se v motoru mohou usazovat různé nepatřičné s*ačky, ale pokud někdo LPG v autě má, určitě ho nijak nepeskuju, neshazuju - prostě to beru jako fakt a jsem s tím smířenej.

VELICE BYCH SE PŘIMLOUVAL ZA UKONČENÍ TÉ NESMYSLNÉ VÁLKY MEZI BENZÍŇÁKY A ROPÁKY - JEN JAK TO VYMYSLET??? JAK DONUTIT TAKOVÉ MILITANTNÍ ZASTÁNCE JEDNOHO ČI DRUHÉHO PALIVA K ZAKOPÁNÍ VÁLEČNÉ SEKERY???

Sorry za off-topic, prostě to ze mě už muselo ven

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Medvěd

A jsme zase u obehraného songu - každé palivo má své příznivce a odpůrce, je to každého věc, co mu vyhovuje - tak nějak nechápu tu věčnou a zbytečnou averzi některých vůči sobě navzájem. Já třeba jezdím v naftě a další auto bych ani s jiným než dieselovým motorem nechtěl - prostě mě vyhovuje a zvykl jsem si s ním jezdit, tak proč bych to měl opouštět???

Když jsem jel z Prahy na Šebetov, jel za mnou Pe.Tr se stejným autem - ale 1,8 16V a v žádném případě jsem si nepřipadal, že bych ho s HDIčkem nějak brzdil - jen mám pocit, že mi v nádrži po příjezdu na místo podstatně víc šplouchalo (rozuměj - zbylo mi víc paliva) než v jeho benzínku.

Co vůbec nechápu je přestavba benzíňáků na LPG - já si myslím, že ten motor konstruktéři počítali na palivo benzínové, které má určitě jinou teplotu hoření, při spalování LPG se v motoru mohou usazovat různé nepatřičné s*ačky, ale pokud někdo LPG v autě má, určitě ho nijak nepeskuju, neshazuju - prostě to beru jako fakt a jsem s tím smířenej.

VELICE BYCH SE PŘIMLOUVAL ZA UKONČENÍ TÉ NESMYSLNÉ VÁLKY MEZI BENZÍŇÁKY A ROPÁKY - JEN JAK TO VYMYSLET??? JAK DONUTIT TAKOVÉ MILITANTNÍ ZASTÁNCE JEDNOHO ČI DRUHÉHO PALIVA K ZAKOPÁNÍ VÁLEČNÉ SEKERY???

Sorry za off-topic, prostě to ze mě už muselo ven

Máš recht :mad:.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Laďa

Tak už jsem rozhodnut pro 1.6HDI. To pro nás stačí. Teď ještě prodat své auto a najít slušnou 407.

Myslím si, že 1,6 HDI je na tak těžký auto slabota - nejde mi o nějaký závodnický móresy, spíš o to, že ten motor podle mě nemůže tolik vydržet jako třeba 2,0 HDI, protože s ním budeš jezdit převážně na horní mezi výkonu. Podle mě je prostě cesta snižování obsahů při současném zvedání výkonů cesta špatným směrem, motor pak určitě nemůže vydržet tolik, co bychom si přáli (u klasických komůrkových dieselů nebyl problém na motoru najet i milion km, když začaly HDIčka, tak se průměrný dojezd přiblížil nějakým 500 000 km, ale co nová HDI s nízkýma obsahama??? Odhaduju to tak na 300 000 km a pak se něco podělá - a když se v servisu dozvíš cenu opravy, auto tam raději necháš na protiúčet a záhy odjedeš s leasovaným jiným)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: sekaj

Původně zaslal: pastorek

Původně zaslal: Laďa

Já jsem taky pro, že plyn patří do zapalovače, nafta do traktoru a benzin do auta, ale jak píše \"sekaj\" takový auto by mě mohlo sežrat.

Auto zožerie toľko, koľko mu dáš. Ak niekoho trápi vysoká spotreba nech si dá špalek pod plyn. Môj Jean Lui (P405 1,9 SRi) sa uspokojí s 9 litrami a má výhodu že keď chcem predbiehať tak podradím, pridám a ide ako malá raketa. :papa Na nafťáku s turbom som sa pred každým predbiehaním prežehnával. :o:D

Ty podřazuješ já ne :D.

:D Tiež by ti to podradenie na 1,6 HDI veľmi nepomohlo :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pastorek toť si myslím mluví za vše.Citace s článku na http://magazin.auto.cz/testy/citron-c5-1-6-hdi-vs-peugeot-407-1-6-hdi-dva-z-jednoho-testa.html Se základním vznětovým motorem 1.6 HDI dokáží oba (Citroen C5 a Peugeot 407) držet krok se současnou motorovou špičkou nejen v oblasti techniky ale i v provozu. Jejich úspěchu může stát v cestě konzervativní přístup zákazníků, kteří přece chtějí „pořádný motor“. Prodejcům tedy chceme poradit toto: nechte je svézt a pak se uvidí.:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: sekaj

Pastorek toť si myslím mluví za vše.Citace s článku na http://magazin.auto.cz/testy/citron-c5-1-6-hdi-vs-peugeot-407-1-6-hdi-dva-z-jednoho-testa.html Se základním vznětovým motorem 1.6 HDI dokáží oba (Citroen C5 a Peugeot 407) držet krok se současnou motorovou špičkou nejen v oblasti techniky ale i v provozu. Jejich úspěchu může stát v cestě konzervativní přístup zákazníků, kteří přece chtějí „pořádný motor“. Prodejcům tedy chceme poradit toto: nechte je svézt a pak se uvidí.:papa

Ja som netvdil že je to zlé auto. Pre bežného užívateľa a ako úsporné rodinné auto nemá chybu. Ja pamätám doby keď 1,6 diesel mal maximálne 50 koní. Dnešné motory sú technicky úplne inde. To všetko viem a i tak som zástancom výkonných motorov. Jazdí sa mi oveľa kľudnejšie keď viem že mám k dispozícii dostatok výkonu. Je to súčasť aktívnej bezpečnosti. Radšej si priplatím na vyššej spotrebe. Zároveň s výkonným motorom sa dávajú aj výkonnejšie brzdy, širšie pneumatiky a to všetko je len k dobru bezpečnosti. Keď sa jedná o porovnanie motorov, záleží v čom sú namontované a tam je objektívne napríklad porovnanie výkonovej hmotnosti. (pohotovostná hmotnosť vozidla/výkon motora) Pri porovnávaní samotných motorov by išlo hlavne o priebeh krútiaceho momentu. Diesel má lepší krútiaci moment už v nízkych otáčkach a nieje ho treba výtáčať na dosiahnutie požadovanej dynamiky. Zase na druhú stranu je ťažší a nákladnejší na údržbu. Všetko má svoje výhody a nevýhody. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...