peco Odesláno 14. březen 2008 Sdílet Odesláno 14. březen 2008 vsetko dolezite zacina okolo 3:35 sek. tam mavaju ale snehu! Ota, ten podnaraznik by sa ti zisiel, co? Ja by som bral zase ten 2,2Turbo injection. [upravil dne 14/3/08 peco] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ota Odesláno 15. březen 2008 Sdílet Odesláno 15. březen 2008 Pěkně si s ní pohráli.. jen se u toho asi víc bavili ti maníci co to točili.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 15. březen 2008 Sdílet Odesláno 15. březen 2008 No jo, s Turbem se to lítá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ota Odesláno 16. březen 2008 Sdílet Odesláno 16. březen 2008 Ani V6ka není k zahození.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 16. březen 2008 Sdílet Odesláno 16. březen 2008 Původně zaslal: Ota Ani V6ka není k zahození.. Ale půjde do pangejtu zahodit snadněji než nějaká řadový benzín... [upravil dne 16/3/2008 Marcel505] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peco Odesláno 18. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 18. březen 2008 No jo, je to trochu blbe videjko a hlavne je skoda tych podnaraznikov. Niekde som sa docital ze tie 2,2T mali az 160hp?? Marcel a co bude z toho motora, co si bral od Lubosa? To bol tiez 2,2T ak sa nemylim? Chystas ho do neakeho letadla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 20. březen 2008 Sdílet Odesláno 20. březen 2008 Původně zaslal: peco No jo, je to trochu blbe videjko a hlavne je skoda tych podnaraznikov. Niekde som sa docital ze tie 2,2T mali az 160hp?? Marcel a co bude z toho motora, co si bral od Lubosa? To bol tiez 2,2T ak sa nemylim? Chystas ho do neakeho letadla? Byl to obyč.podnárazník, kdyby to byl ten na mlhovky tak bych brečel... 160hp no jo, ale to byli s N9TEA Ten od Luba půjde do 505 starého modelu Turbo Inj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalTalbot Odesláno 21. březen 2008 Sdílet Odesláno 21. březen 2008 No jo, se samosvorným diferákem se to jezdí... jsem si ho měl z toho Turba možná nechat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Netopýrka Odesláno 21. březen 2008 Sdílet Odesláno 21. březen 2008 kromě 406ek se mi 505ka líbí ze všech Pažíků nejvíc.... by k ní sakra práce mohli být trochu něžnější ...ale to vytahování ze sněhu mi připomíná moji skákací jízdu s mojí 405kou nahoru na Paseky nad Jizerou ..... :D:D Pežoti vydrží prostě skoro všechno ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalTalbot Odesláno 21. březen 2008 Sdílet Odesláno 21. březen 2008 No, tak kde je problém? 505 V6 505 TI 180PS 505 TI 150PS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ota Odesláno 22. březen 2008 Sdílet Odesláno 22. březen 2008 Ta V6ka s tou kilometráží je fakt za slušnou cenu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 Původně zaslal: Ota Ta V6ka s tou kilometráží je fakt za slušnou cenu... Takhle pojato ano. Ale ty kola mi tam neseděj, určitě tam jsou podložky, kapota mi přijde jinačí a vpředu narezlá. Ulomená anténa, LZ bok mi nepřijde zrovna košér a neseřízený světla... Snad jsem to nepřehnal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ota Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 zas takhle do podrobna jsem to podle obrázků nezkoumal... musíš zase vzít v potaz, že je to 20 let staré auto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peco Odesláno 23. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2008 Původně zaslal: Netopýrka kromě 406ek se mi 505ka líbí ze všech Pažíků nejvíc.... by k ní sakra práce mohli být trochu něžnější ...ale to vytahování ze sněhu mi připomíná moji skákací jízdu s mojí 405kou nahoru na Paseky nad Jizerou ..... :D:D Pežoti vydrží prostě skoro všechno ... To vis ze 505 je nej.. 505 proste vyhovuje mojmu vkusu. pre inspiraciu: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peco Odesláno 23. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2008 Původně zaslal: MichalTalbot No, tak kde je problém? 505 V6 505 TI 180PS 505 TI 150PS Tie vykony su mooc lakave, benzin je benzin. Ale i brachov turbodizl vie pekne zatlacit do sedanky... Treba mat vse na motore v najlepsom poriadku a potom to ide. Papierovo ma mat ten diesel 88kW ale myslim ze i viac a to je obyc. dizl!-obycajny tym myslim ziadne upravy.. Mna z tych vsetkych najviac zaujala ten TI 180hp, ktora je pri Parizi ale uz bude asi dost zhumplovana... Ale zase ma sedanky s vyhrievanim-vlastne full vybava. [upravil dne 23/3/08 peco] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peco Odesláno 23. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2008 Takhle pojato ano. Ale ty kola mi tam neseděj, určitě tam jsou podložky, kapota mi přijde jinačí a vpředu narezlá. Ulomená anténa, LZ bok mi nepřijde zrovna košér a neseřízený světla... Snad jsem to nepřehnal... Mne sa to auto ako celkovym vzhladom lubi, bolo by urcite nutne ho dat do \"pucu\" ale ked to ma len 80tis. km... Som zvedavy aky by mala skutocny vykon, niektori \"ludia\"-neviem ci ich mam tak nazvat, vedia znicit motor aj po 50tis. km:nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peco Odesláno 23. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2008 Původně zaslal: MichalTalbot No jo, se samosvorným diferákem se to jezdí... jsem si ho měl z toho Turba možná nechat Sory za blbu otazku(neni som vseved:D ) co je to samosvorny diferak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 Původně zaslal: Ota zas takhle do podrobna jsem to podle obrázků nezkoumal... musíš zase vzít v potaz, že je to 20 let staré auto... Ano, ale ta V6 co se do ČR nedávno dovezla vypadá prostě líp. Takže bych pochyboval že tohle má najeto jen 80 tisíc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalTalbot Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 Původně zaslal: peco Původně zaslal: MichalTalbot No jo, se samosvorným diferákem se to jezdí... jsem si ho měl z toho Turba možná nechat Sory za blbu otazku(neni som vseved:D ) co je to samosvorny diferak? No, jak funguje diferák asi víš ne? Pokud ne, tak jde o to, že při průjezdu zatáčkou se vnější kolo točí o dost rychleji než vnitřní a diferák, zjednodušeně řečeno, přestane pohánět jedno kolo. Takže obě kola jsou poháněna vlastně nezávisle na sobě, ale podmínkou je, aby ty kola byly na pevným povrchu. Když máš auto ve vzduchu, třeba na heveru, a máš tam kvalt, tak se bude každý kolo točit na opačnou stranu. Když Ti (třeba na sněhu) proklouzne jedno kolo, tak v tu ránu se to druhý přestane točit a jsi v háji Samosvor funguje tak, že když jedno kolo proklouzne, tak se obě poloosy jakoby sepnou \"natvrdo\" a záběr trvá, navíc na obou stranách, takže se dostaneš skoro ze všeho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 23. březen 2008 Sdílet Odesláno 23. březen 2008 Samosvor: Slyšel jsem že na 505 to funguje tak do 8km/h... : A neměli ho jen Turbobenzíny, ale i GTD ITC, některý GTIčka... a i V6. A dokonce, a to jsem ještě nerozluštil, měli některý hlídání hladiny oleje v diferáku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.