Sign in to follow this  
Followers 0
peco

Ako vo Finsku vytahuju 505... Ved stava sa aj lepsim soferom!

28 posts in this topic

vsetko dolezite zacina okolo 3:35 sek. tam mavaju ale snehu!;)

Ota, ten podnaraznik by sa ti zisiel, co?

Ja by som bral zase ten 2,2Turbo injection.:D

[upravil dne 14/3/08 peco]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pěkně si s ní pohráli.. jen se u toho asi víc bavili ti maníci co to točili..

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jo, s Turbem se to lítá...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ota

Ani V6ka není k zahození..

Ale půjde do pangejtu zahodit snadněji než nějaká řadový benzín... ;)

[upravil dne 16/3/2008 Marcel505]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jo, je to trochu blbe videjko a hlavne je skoda tych podnaraznikov. Niekde som sa docital ze tie 2,2T mali az 160hp?? Marcel a co bude z toho motora, co si bral od Lubosa? To bol tiez 2,2T ak sa nemylim? Chystas ho do neakeho letadla?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: peco

No jo, je to trochu blbe videjko a hlavne je skoda tych podnaraznikov. Niekde som sa docital ze tie 2,2T mali az 160hp?? Marcel a co bude z toho motora, co si bral od Lubosa? To bol tiez 2,2T ak sa nemylim? Chystas ho do neakeho letadla?

Byl to obyč.podnárazník, kdyby to byl ten na mlhovky tak bych brečel... :D

160hp no jo, ale to byli s N9TEA

Ten od Luba půjde do 505 starého modelu Turbo Inj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) kromě 406ek se mi 505ka líbí ze všech Pažíků nejvíc.... by k ní sakra práce mohli být trochu něžnější :)

...ale to vytahování ze sněhu mi připomíná moji skákací jízdu s mojí 405kou nahoru na Paseky nad Jizerou ..... :D:D:D

Pežoti vydrží prostě skoro všechno ...:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta V6ka s tou kilometráží je fakt za slušnou cenu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ota

Ta V6ka s tou kilometráží je fakt za slušnou cenu...

Takhle pojato ano.

Ale ty kola mi tam neseděj, určitě tam jsou podložky, kapota mi přijde jinačí a vpředu narezlá.

Ulomená anténa, LZ bok mi nepřijde zrovna košér a neseřízený světla...

Snad jsem to nepřehnal...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zas takhle do podrobna jsem to podle obrázků nezkoumal... musíš zase vzít v potaz, že je to 20 let staré auto...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Netopýrka

:) kromě 406ek se mi 505ka líbí ze všech Pažíků nejvíc.... by k ní sakra práce mohli být trochu něžnější :)

...ale to vytahování ze sněhu mi připomíná moji skákací jízdu s mojí 405kou nahoru na Paseky nad Jizerou ..... :D:D:D

Pežoti vydrží prostě skoro všechno ...:cool:

To vis ze 505 je nej.. ;)

505 proste vyhovuje mojmu vkusu.

pre inspiraciu:

post-0-14109599610835_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MichalTalbot

No, tak kde je problém? ;)

505 V6

505 TI 180PS

505 TI 150PS

Tie vykony su mooc lakave, benzin je benzin. Ale i brachov turbodizl vie pekne zatlacit do sedanky... Treba mat vse na motore v najlepsom poriadku a potom to ide. Papierovo ma mat ten diesel 88kW ale myslim ze i viac a to je obyc. dizl!-obycajny tym myslim ziadne upravy..

Mna z tych vsetkych najviac zaujala ten TI 180hp, ktora je pri Parizi ale uz bude asi dost zhumplovana...:grr

Ale zase ma sedanky s vyhrievanim-vlastne full vybava.

[upravil dne 23/3/08 peco]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takhle pojato ano.

Ale ty kola mi tam neseděj, určitě tam jsou podložky, kapota mi přijde jinačí a vpředu narezlá.

Ulomená anténa, LZ bok mi nepřijde zrovna košér a neseřízený světla...

Snad jsem to nepřehnal...

Mne sa to auto ako celkovym vzhladom lubi, bolo by urcite nutne ho dat do \"pucu\" ale ked to ma len 80tis. km... Som zvedavy aky by mala skutocny vykon, niektori \"ludia\"-neviem ci ich mam tak nazvat, vedia znicit motor aj po 50tis. km:nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MichalTalbot

No jo, se samosvorným diferákem se to jezdí... :super jsem si ho měl z toho Turba možná nechat :myslim

Sory za blbu otazku(neni som vseved:D ) co je to samosvorny diferak?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ota

zas takhle do podrobna jsem to podle obrázků nezkoumal... musíš zase vzít v potaz, že je to 20 let staré auto...

Ano, ale ta V6 co se do ČR nedávno dovezla vypadá prostě líp.

Takže bych pochyboval že tohle má najeto jen 80 tisíc...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: peco

Původně zaslal: MichalTalbot

No jo, se samosvorným diferákem se to jezdí... :super jsem si ho měl z toho Turba možná nechat :myslim

Sory za blbu otazku(neni som vseved:D ) co je to samosvorny diferak?

No, jak funguje diferák asi víš ne? Pokud ne, tak jde o to, že při průjezdu zatáčkou se vnější kolo točí o dost rychleji než vnitřní a diferák, zjednodušeně řečeno, přestane pohánět jedno kolo. Takže obě kola jsou poháněna vlastně nezávisle na sobě, ale podmínkou je, aby ty kola byly na pevným povrchu. Když máš auto ve vzduchu, třeba na heveru, a máš tam kvalt, tak se bude každý kolo točit na opačnou stranu. Když Ti (třeba na sněhu) proklouzne jedno kolo, tak v tu ránu se to druhý přestane točit a jsi v háji :) Samosvor funguje tak, že když jedno kolo proklouzne, tak se obě poloosy jakoby sepnou \"natvrdo\" a záběr trvá, navíc na obou stranách, takže se dostaneš skoro ze všeho.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samosvor: Slyšel jsem že na 505 to funguje tak do 8km/h... ::nevim

A neměli ho jen Turbobenzíny, ale i GTD ITC, některý GTIčka... a i V6.

A dokonce, a to jsem ještě nerozluštil, měli některý hlídání hladiny oleje v diferáku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.