Sign in to follow this  
Followers 0
qity3

Pradte prosim chcem kupit 406, ale aku?

20 posts in this topic

Chcel by som kupit peugeot 406 neaky starsi model tak cca 96, 97, neviem ci 1.9 TD abo 1.8 benzin popripade plyn. Mozete my povedat, zhruba co taka 1.8 zere, ake maju najcastejsie chyby a na co si mam davat pozor? Oplati sa do toho plyn? nie je s tym problem? Dik za kazdu radu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zalezi kolik km najedes rocne... Pokud od 25 000 km uz bych rek ze by se ti spis vyplatil diesel jinak ne... a o plynu tezko rict, nekdo si ho pochvaluje a nekdo by si ho do auta nedal ani za nic..... Ja bych rek ze by byl dobrej asi ten benzin 1.8 16v.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 1.8 16v platis este tu nizsi castku..... Jinak s udrzbou no na diesla budou asi vetsi porizovaci naklady.... To je malo asi bych bejt tebou sel do toho benzinu no

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: qity3

Pozeram, ze mas tiez tu 1.8 kolko ti to zere?

někdo to má v podpisu i se spotřebou já mám break okolo 9-10 l město,u sedana jsem měl pruměr do 8 l taky 1,8 16V.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam v podpisu spotrebu za 7 let provozu , staci kliknout a podivat se ;)

Jinak k tem plynovym zarizenim, nevim jakej rocnik chces kupovat ,ale vyhnul bych se starsim zarizenim, jednak se po 10 letech musi menit nadrz LPG, zadruhe ty systemy starnou, byva pak problem s nahradnimi dily ( napriklad u systemu Vialle - primy vstrik kapalneho LPG, dnes uz i napriklad u systemu DGi od AG systems, ktery se zacal montovat kolem roku 2000-2001 ) je treba pocitat, ze auto ktery melo neco takoveho namontovane, nebylo k tomu aby stalo v garazi, ale naopak melo dost vysoke najezdy km ( hlavne auta z holandska, belgie, odkud se LPG prestavby prevazne dovazi do CR ) takze klidne i 200 000km za 5 let a prodavaj se s tim ze v horizontu dvou tri let neco podstatneho na tom systemu odejde a bude treba do nich investovat.

[upravil dne 14/3/08 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: qity3

Pozeram, ze mas tiez tu 1.8 kolko ti to zere?

Ja mam sice 306ku ale sem se spotrebou kolem 8.5 litru

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: qity3

Chcel by som kupit peugeot 406 neaky starsi model tak cca 96, 97, neviem ci 1.9 TD abo 1.8 benzin popripade plyn. Mozete my povedat, zhruba co taka 1.8 zere, ake maju najcastejsie chyby a na co si mam davat pozor? Oplati sa do toho plyn? nie je s tym problem? Dik za kazdu radu

Pokud by jsi se rozhodl pro 1.8, tak prodávám - Peugeot 406, 1.8 16V, r.v. 1996, najeto 165000km, zelená metalíza, ABS, servo, senzor deště, 2x airbag, el. přední okna, centrál na DO, el. šíbr. cena 78000,-Kč. Tel. 607909960, e-mail: ladislav.1@centrum.cz

Bližší info v případě zájmu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám 1,8 16V a žere to těch 7,5-8l. Dá se s tím jezdit i kolem 7,2. Jediná závada co jsem měl tak byl vysokej volnoběh. Vyměnil jsem krokáč a čidlo klepání a zatim je to v pohodě.

[upravil dne 15.3.2008 čakom]

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co 2.1Td chtěl bych si ji koupit ale každy říka jak je to na hovno motor jenže to říkají lidí co ho ani neměli tak bych chtěl slyšet ty co jej mají.Možna největší pruser je čerpadlo Lucas asi že?:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No dobře ja vím že moc jich není ale aspoň trochu obecně:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Mišak

A co 2.1Td chtěl bych si ji koupit ale každy říka jak je to na hovno motor jenže to říkají lidí co ho ani neměli tak bych chtěl slyšet ty co jej mají.Možna největší pruser je čerpadlo Lucas asi že?:D

2.1TD je nahovno?? Dovol abych se zasmal... :D

ale zpet k tematu qity3, pokud najedes tech 15 000km rocne, tak kup benzin. Stejne je ta nafta draha... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam viz podpis , spotřeba 9 , ale davam tomu na krk, auto mam rok , a krom rozvodu a spotřebaku jsem jako čakom menil jen krokač :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pe.Tr

mam viz podpis , spotřeba 9 , ale davam tomu na krk, auto mam rok , a krom rozvodu a spotřebaku jsem jako čakom menil jen krokač :papa

Zdar sousede :papa Co tak brzo?

Čoveče, asi bych vzal nafťáka. Ale opravdu žáleží, kolik toho najedeš. Jo a bacha na původ vozu a s tím spojené věci ( vlastní zkušenost :bacha)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: f3Rd@

Původně zaslal: Mišak

A co 2.1Td chtěl bych si ji koupit ale každy říka jak je to na hovno motor jenže to říkají lidí co ho ani neměli tak bych chtěl slyšet ty co jej mají.Možna největší pruser je čerpadlo Lucas asi že?:D

2.1TD je nahovno?? Dovol abych se zasmal... :D

ale zpet k tematu qity3, pokud najedes tech 15 000km rocne, tak kup benzin. Stejne je ta nafta draha... ;)

Klidně se zasměj ale todle neříkam já ale ti kterych sem se ptal.Proto se vyptavám zde na foru:roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám 2.0i 16V r.v.1996 najeto přes 267000km a v pořádku. spotřeba na delší cesty pod 8l/100km (7,2-7,5l/100km). Hodně záleží na stylu jízdy , provozu apod. Do mětského provozu to není = spotřeba!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim, pokud nejste ridic ve stylu plyn & brzda a jezdite aspon 20.000 rocne , tak bych rekl, ze 1.9 TD je lepsi volba. Jinak mate-li radi rychlou jizdu, tak bych doporucil benzinovy motor alespon 1.8 16V. Dieselovy motor s 66 KW je hodne liny pri rozjezdu. Vlastnim Peugeota 406 1.9 TD s 66KW a s vykonem zadna slava, ale jinak jsem s nim hodne spokojeny. Je spolehlivy a pohodlny. Mam nejake vytky, ze pokazdy na D1 z Humpolce do Prahy musel jsem asi 3x podradit na 4.rychlost, abych udrzel stale 130 km/h. (minimalne 4x jedete do vetsiho kopce na D1). Po rovine s 5.rychlosti a jet 160 neni zadny problem. Vzhledem hmotnosti auta ma rozumnou spotrebu. To je muj nazor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.