Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

zapojenie alarmu


lukas666

Recommended Posts

zdravim na fore som nenasiel nic podobne, tak by somsa chcel popytat ak mi budete niekto vediet poradit... pri montáži alarmu som zistil ze na spustenie alarmu mam kostrový signálový kábel lenze neviem kam ho pripojit, na dverách som hladal aj vypínače alebo signalizáciu na osvetlenie. nenasiel som nic, alarm spusti len mínusový signál otvorenia dverí,, dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Ak si nenašiel na dverách klasické dverné kontakty tak sú v zámku. Pd každého ide kábel cez prechodku do stĺpika dverí a tam sa dá nájsť. Na prednej a zadnej kapote nebývajú a musia sa dorábať. Najčastejšie som používal spínač dverí alebo ručnej brzdy z Favorita. Tie predné bývajú spojené do jedného uzla, preto sa stačí napichnúť na ľavý predný. Zapojenie zásadne cez diódu. To je preto aby ti ten inpulz neovplyvňoval oneskorovač osvetlenia alebo inpulz od centrálu ktorý na niektorých autách rozsvieti osvetlenie pri odomknutí.

Vidím že si z Trnavy, tak ak by si mal s tým problém napíšmi email, dohodneme sa a môžem ti to pozrieť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Nakonec jsem udělal nové dveřní spínače. Do BSI jednotky jde totiž signál od dveřních kontaktů každý zvlášť - od každých dveří. Jestliže bych provedl pospojení a napojení na alarm, tak by mi střední displej ukazoval při otevření jakýchkoli dveří otevřené všechny vč. kufru :-(

Teď řesím spíše, kde na BSI vzít z kterého vodiče vstupy mínus - pro ovládání centrálu. Alarm mi pouští do jednoho drátu - při odemčení a do druhého při zamykání. le kam to napojit?

Odzkoušel jsem zamykání funguje na oranžovém drátu na konektoru BSI dlouhém v barvě BE. Asi 4 nebo pátý drát... Ještě nevím kde vzít odemykání :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co jsem koukal do schemat zapojeni centralu u noveho modelu, tak bych to pripojil na draty co vedou od koncovych spinacu v zamcich ( podle nich pozna jednotka v ktere poloze se zamek nachazi - cili jako bys odemykal a zamykal klicem v zamku ) jsou do draty 623 (sedy drat ) a 625 ( modry drat ) na pozicich 2 a 3 modreho konektoru na BSI, kterej je zamykaci a kterej odemykaci si snadno zjistis sam, kdyz jeden z nich ukostris, tak se auto bud zamkne nebo odemkne

[upravil dne 8/7/08 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Georginho_cz406

Nakonec jsem udělal nové dveřní spínače. Do BSI jednotky jde totiž signál od dveřních kontaktů každý zvlášť - od každých dveří. Jestliže bych provedl pospojení a napojení na alarm, tak by mi střední displej ukazoval při otevření jakýchkoli dveří otevřené všechny vč. kufru :-(

Práve preto sa tam dávajú tie diódy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Georginho_cz406

A diody propouštějí jedním směrem i na větvi záporné resp. mínus?

To jsem měl tedy asi vadné diody :-)

no zalezi preci jakym smerem ji pripojis ;) v tomto pripade by byly ctyri diody, zaverny smer ( znaceny na diode prouzkem ) by byl smerem ke spinacim ve dverich a tim druhym koncem by prisly spojit dohromady a vyvest z nich jeden drat k alarmu, v te chvili kdyz otevres jedny dvere, objevi se kostra na tom spolecnem dratu, ale uz nepujde na ostatni draty co jsou od ostatnich dvernich kontaktu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Georginho_cz406

...Jen ještě nevím, kde vezmu přípoj na BSI pro zavírání a otvírání centrálu :-)

uz jsem to psal o par prispevku nahore, jak to mas zapojit

co jsem koukal do schemat zapojeni centralu u noveho modelu, tak bych to pripojil na draty co vedou od koncovych spinacu v zamcich ( podle nich pozna jednotka v ktere poloze se zamek nachazi - cili jako bys odemykal a zamykal klicem v zamku ) jsou do draty 623 (sedy drat ) a 625 ( modry drat ) na pozicich 2 a 3 modreho konektoru na BSI, kterej je zamykaci a kterej odemykaci si snadno zjistis sam, kdyz jeden z nich ukostris, tak se auto bud zamkne nebo odemkne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Tak jsem zjistil, že motoky centrálu jsou ovládány z BSI tak, že je na dráty motoku vedeno trvalé zem a při otevení či zavření se na konkrétním vodiči oběví místo - +12V. Už to mám zapojeno, jen jsem musel na alarmu nastavit spínání + a použít dvě relátka s rozpínacím i spínacím kontaktem mezi vodiče z BSI tak, abych odfiltroval trvalé - na motoky.

Bohužel má můj alarm tu funkci, že při vypnutí spínačky se snaží otevřít dveře a v motokách tak nepříjemě zabuší...to mi dost vadí, ale výrobcealarmu Maxicar.pl tvrdí že je to stálá funkce a nelze vypnout. Asi se podívám do jednotky alarmu :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...