aaischa

házející kotouče \"závažný\" / \"nezávažný\" ?

házející kotouče "závažný" / "nezávažný" ?  

  1. 1. házející kotouče "závažný" / "nezávažný" ?


Please sign in or register to vote in this poll.

23 posts in this topic

Ahoj,

konečně se dostavil výsledek vyměnejch manžet a pravidelnýho čištění a snahy odmaštění kotoučů kerý dostaly dosti zabrat od tuku / vazelíny co tam byla páč sem s tim auto koupil a celkově kdoví co na tom najezdilo.. brždění bylo celkem slabý, teď je to znatelně lepší, ale taky se projevilo že při dojíždění semaforu a podobně když člověk dobržďuje intenzivnějc tak cca od 30kmh níž ne že bych něco cejtil ve volantu to spíš ne ale brzdí to stylem víc míň víc míň, intenzita se zdá bvejt dostatečná, brzdí to značně víc než donedávna, je nutný kotouče nechat stočit, nebo měnit, nebo to ničemu nijak zavazne nevadí a když to neni nijak extremní tak se to dá používat... nebo je zakopanej pes uplně někde jinde.. ? třmen na straně řidiče je \"pevnější\" ten u spolujezdce má malinko vůli nebo jak to nazvat... kotouče sou bez rejh, bez rzi

dík ;)

[upravil dne 13.3.2008 aaischa]

Share this post


Link to post
Share on other sites

o házejících kotoučích mne povídej,z ničeho nic velké zhoršení při 100 se nedal držet pomalu volant.Dostal jsem zadarmo kotouče byly podle změření skoro fungl jako nové dal jsem jej na auto ,nove destičky a to samé.Tak jsem se nasr.. koupil fungl nové dal na auto a jel jse, se projet.To byla paráda při 100 a brzdění se volant ani nepohne.

takže oboje staré a darované kotouče šly k polenicím pro bezdomovce :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: sarkomi

o házejících kotoučích mne povídej,z ničeho nic velké zhoršení při 100 se nedal držet pomalu volant.Dostal jsem zadarmo kotouče byly podle změření skoro fungl jako nové dal jsem jej na auto ,nove destičky a to samé.Tak jsem se nasr.. koupil fungl nové dal na auto a jel jse, se projet.To byla paráda při 100 a brzdění se volant ani nepohne.

takže oboje staré a darované kotouče šly k polenicím pro bezdomovce :D

kupodivu při vyšší rychlosti je to prakticky neznatelný, věčinou dobržduju intenzivne az v mensich rychlostech páč, sem se nepřijemne presvedcil ze jinak ma zadek velkou snahu ulítávat pri intezivnejsim brzdeni v zatackach, nebo mi připadá že je to celkem brzo takovej nepříjemnej pocit ( eště mi bylo řečeno že když zadní náprava je vytuhlá tak to na tom bejvá eště hůř... ) po cestach kam jezdim ja zpravidla IIItřídy se nad 70-80 zas tak často nedostanu.. a kdyz tak se to zdalo bejt celkem v pohode

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D:D:D:D no nechaj zarovnat na sustruhu a ked to bude zle tak kup news auto :D:D:D nie news kotouče to je preklep to vedla :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

bez rejh, bez rzi, no jo, ale jak vypadají? Jsou sjeté? Jak bych to napsal, když jsou nové kotouče, tak mají ( kdybys je rozřezal ) profil obdélníku a když se sjíždí, tak pouze krajní \" obruč rovnoběžná s osou kola je širší a brusná plocha je ztenčená. Ono taky aby bylo co ztočit, donekonečna to nejde a mohl by si potom třebas nabít.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Zila

vau prečo je toto tema dvakrat

:myslim:myslim:myslim:myslim:myslim

zrecyklovano a dana zadost na smazani , bohuzel nekdy zlobí moje připojení UMTS/HSDPA... :roll:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Hadra

bez rejh, bez rzi, no jo, ale jak vypadají? Jsou sjeté? Jak bych to napsal, když jsou nové kotouče, tak mají ( kdybys je rozřezal ) profil obdélníku a když se sjíždí, tak pouze krajní \" obruč rovnoběžná s osou kola je širší a brusná plocha je ztenčená. Ono taky aby bylo co ztočit, donekonečna to nejde a mohl by si potom třebas nabít.

na první pohled je tloušťka všade stejná, šuplerou to změřit můžu ale ne dneska, případně na to vlítnu zejtra nebo o výkendu... taky de o to jak moc to právě škodí nebo jestli s tim že auto nehodlám mít dalších 10let tak se to dá přežít nebo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Počkej, šuplerou, já myslel viditelnej rozdíl. U mně to bylo znatelný očima a hmatem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Hadra

Počkej, šuplerou, já myslel viditelnej rozdíl. U mně to bylo znatelný očima a hmatem.

tak to vůbec... rukou kolem dokola a prave nepoznám nic :( do volantu to neni prakticky vůbec cejtit, akorát cejtim že to brzdi vic min vicmin, jakoby s otočením kola úměrně...

nebo to muze bejt tim ze se mi to porad nepodarilo 100% odmastit..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zajed si na STK na valce a uvidis, jak moc budou chodit rucicky :super

jinak ja bych je vymenil, vzdyt to stoji par korun ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pata

zajed si na STK na valce a uvidis, jak moc budou chodit rucicky :super

jinak ja bych je vymenil, vzdyt to stoji par korun ;)

až ted sem koukal, neni to zas tak hrozný, čekal sem že bude hůř

post-0-14109599449459_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vix

a hadičky máš nový, nebo ne ?

hadicky uz maj neco zasebou, ale na prvni pohled zachovalý

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak začni u těch hadiček - zase tolik nestojí a vevnitř mohou být zpuchřelý a pak ti to může taky takhle házet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No kdybych to řešil já, tak nechám u takhle starý paštiky hned po koupi udělat komplet brzdy a řízení (samozřejmě k tomu i rozvoďák, oleje a veškeré filtry) - sice bych asi násobně zvedl cenu auta, ale prostě mám sebe i ty, co vozím v autě moc rád a určitě mám někde podprahově uloženo, že na brzdy a řízení je potřeba se kdykoli 100% spolehnout.

[upravil dne 13/3/2008 Medvěd]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Medvěd: ale my se u aaischy bavíme o \"starý plečce na dojetí\" - něco jako je \"Křápola\" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

No kdybych to řešil já, tak nechám u takhle starý paštiky hned po koupi udělat komplet brzdy a řízení (samozřejmě k tomu i rozvoďák, oleje a veškeré filtry) - sice bych asi násobně zvedl cenu auta, ale prostě mám sebe i ty, co vozím v autě moc rád a určitě mám někde podprahově uloženo, že na brzdy a řízení je potřeba se kdykoli 100% spolehnout.

[upravil dne 13/3/2008 Medvěd]

V tom nic jiného než souhlasit, brzdy člověk chtě nechtě potřebuje k zastavení a je potřeba je mít v pořádku, stejně tak řízení, vůli vůbec nepřipouštím, jak je vůle, je to nebezpečné, to mě těch pár korun za ten novej kloubek nezabije, ale když ho nechám, tak mě to možná právě zabije..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jarajarda

Původně zaslal: Medvěd

No kdybych to řešil já, tak nechám u takhle starý paštiky hned po koupi udělat komplet brzdy a řízení (samozřejmě k tomu i rozvoďák, oleje a veškeré filtry) - sice bych asi násobně zvedl cenu auta, ale prostě mám sebe i ty, co vozím v autě moc rád a určitě mám někde podprahově uloženo, že na brzdy a řízení je potřeba se kdykoli 100% spolehnout.

[upravil dne 13/3/2008 Medvěd]

V tom nic jiného než souhlasit, brzdy člověk chtě nechtě potřebuje k zastavení a je potřeba je mít v pořádku, stejně tak řízení, vůli vůbec nepřipouštím, jak je vůle, je to nebezpečné, to mě těch pár korun za ten novej kloubek nezabije, ale když ho nechám, tak mě to možná právě zabije..

počkat o vůli tu neni řeč, řízení je už v pořádku , celej problém byl v protlučenejch silemblokách na stabilizatoru, vymeneni ramena ( dák oddiemu ) nepomohlo az pak nakonec ejhle ty gumy na stabiliziatoru byli deravy, tak po vymene, zadny tluceni pri projetí děr, žádný ulítávání řízení, kola točej okaždej cm co otočim volant, jen tohle bržedění... brzdí dostatečně, kotouče maj cenu slušnou, to by už šlo asi společně s hadičkama... holt je to dilema, původně sem měl vyhlídlí pěkný garaážovaný fiat tip, něco kolem 20Ti, po staršim pánovy ale to padlo pac mu dali protiuctem auto co chtel... a oběvil sem 205 ku kerou sem chtěl v naftě taky ale vždycky byli prodaný hned a pak se našla tahle \" za pár \" tak sem se jel juknout.. a za tu cenu sem si rikal ze i kdybych odjezdil rok tak na naučení to stojí zato.. a ted s novym rozvodakem kladkama, už prakticky desítkama hodin práce a drobností se mi to najednu stranu nechce dávat jentak hned pryč jak sem chtěl ale zas dycky to bude flekáč, aktuálně mě nejvíc štvou tlumiče kerý maj taky svý zasebou, ne že by byly vyteklý ale sou tvrdý, cejtim sebemenší díru a je to jak kostitřas :D zas levný díly, no přemejšlim o tom po přítelkyni hned na druhym místě :roll

[upravil dne 13.3.2008 aaischa]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: aaischa

Původně zaslal: jarajarda

Původně zaslal: Medvěd

No kdybych to řešil já, tak nechám u takhle starý paštiky hned po koupi udělat komplet brzdy a řízení (samozřejmě k tomu i rozvoďák, oleje a veškeré filtry) - sice bych asi násobně zvedl cenu auta, ale prostě mám sebe i ty, co vozím v autě moc rád a určitě mám někde podprahově uloženo, že na brzdy a řízení je potřeba se kdykoli 100% spolehnout.

[upravil dne 13/3/2008 Medvěd]

V tom nic jiného než souhlasit, brzdy člověk chtě nechtě potřebuje k zastavení a je potřeba je mít v pořádku, stejně tak řízení, vůli vůbec nepřipouštím, jak je vůle, je to nebezpečné, to mě těch pár korun za ten novej kloubek nezabije, ale když ho nechám, tak mě to možná právě zabije..

počkat o vůli tu neni řeč, řízení je už v pořádku , celej problém byl v protlučenejch silemblokách na stabilizatoru, vymeneni ramena ( dák oddiemu ) nepomohlo az pak nakonec ejhle ty gumy na stabiliziatoru byli deravy, tak po vymene, zadny tluceni pri projetí děr, žádný ulítávání řízení, kola točej okaždej cm co otočim volant, jen tohle bržedění... brzdí dostatečně, kotouče maj cenu slušnou, to by už šlo asi společně s hadičkama... holt je to dilema, původně sem měl vyhlídlí pěkný garaážovaný fiat tip, něco kolem 20Ti, po staršim pánovy ale to padlo pac mu dali protiuctem auto co chtel... a oběvil sem 205 ku kerou sem chtěl v naftě taky ale vždycky byli prodaný hned a pak se našla tahle \" za pár \" tak sem se jel juknout.. a za tu cenu sem si rikal ze i kdybych odjezdil rok tak na naučení to stojí zato.. a ted s novym rozvodakem kladkama, už prakticky desítkama hodin práce a drobností se mi to najednu stranu nechce dávat jentak hned pryč jak sem chtěl ale zas dycky to bude flekáč, aktuálně mě nejvíc štvou tlumiče kerý maj taky svý zasebou, ne že by byly vyteklý ale sou tvrdý, cejtim sebemenší díru a je to jak kostitřas :D zas levný díly, no přemejšlim o tom po přítelkyni hned na druhym místě :roll

[upravil dne 13.3.2008 aaischa]

No já to nemyslel na Tebe, já to myslel obecně s tím řízením.

P.S. Zvláštní, když mám přítelkyni, auto se přesune na 2. místo. Ale když ne, tak se přesune vždy až na to 1. :D Čím to je.. :D No teď je na prvním a jsme tak nějak spokojený oba..aspoň zatím oddech asi.. Ale zas dostává nadstandartní péči:D Každejch 14 dní koupel a leštěnka:D:D:D

[upravil dne 13/3/08 jarajarda]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.