Sign in to follow this  
Followers 0
LaHab

Elektrické ovládání v zimě?

11 posts in this topic

Nevíte někdo jak fungují elektricky ovládané věci v průběhu zimy, např takovýchto mrazů jak byly nedávno?

Mám na mysli např. centrál, okna atd. - kdyz to zmrzne a já zkusím otevřít - odvařím motorky, nebo to má nějakou ochranu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám centrál už asi v 5 autě a vždycky bez problému odemkl, jediný problém je pokud Ti přimrzne guma u dveří, ale s tím se vyblbneš i u normálních zámků. Spíš se s centrálem pochechtávám těm, kteří zapalovačem a jinými legráckami nahřívají ráno klíčky a doufají, že je při odmykání nezlomí. No a s oknama v elektrice (ty mám teda jenom ve VW) sem taky neměl žádnej problém - mám ho už 3tí rok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S centrálem taky nemám v zimě žádné problémy, maximálně mi přimrznou okýnka ke gumě, tak je nechám bejt .... kdo by je taky v takovým mrazu stahoval :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ne každý má to štěstí. Mě se na nový rok podařilo oddělat el. okno u řidiče. Na první pokus o stáhnutí zareagoval motor temným zvukem a okno se ani nehlo. Už jsem ho netrápil, ale ani po nějaký době jízdy už stáhnout nešlo. Pak najednou jo, ale už nešlo nahoru. To jsme si pak vyndali z kufru bundu a já si nasadil \"frajerskou\" čepici jak děda Lebeda :cool: . Restart auta nepomoh, až asi po půl hodině to šlo nahoru. Tím to ale neskončilo. V 11 ráno na mě zvoní sousedka, že mám stažený okno, ale rádio tam pořád je. Milej pažout si chtěl zřejmě přes noc vyvětrat... No od tý doby na to radši vůbec nesaham.

Další veselá příhoda se mi stala se střešnim oknem. Klasicky přijedu k zebře a nevidim na světla. vysunu ten vnitřní kryt a protože je na hornim skle nějaká mlha, tak chci i odsunout elektricky. Najednou rána jak když praskne trubka a okno se skoro nepohnulo. Tak jsem to chtěl vrátit zpátky druhym čudlíkem a do klína mi spadnul nějakej kus kovu asi 3x4cm, z tý posuvný lišty... Od týhle doby je okno trvale zasunutý a při pohledu zvenku je pravej zadní roh posazenej asi o 5mm dolejc, než ostatní. No ještě jednou zamrzly zadní dveře,ale ty stejně nepoužívam a ani jsem se je nějak nepokoušel podruhý otvírat... Jinak to auto mam 2 měsíce, takže ty závady nemusely bejt způsobený přímo mrazem, jenom se to možná urychlilo... Každopádně to nejsou nebezpečný závady, tak ještě čekám až mi přijde karta p-clubu a hurá do servisu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak já jsem s tím měl taky trochu problémy. Mám centrál a el. okna. Jednou mi centrál při otevření vyskočil a hned zase zaskočil. Měl jsem přimrzlý dveře spolujezdce. BYla obleva a asi mi to tam nateklo nebo kdo ví co ale teď už ok. A ty okna jako se psalo výše přimrznou ke gumě a le při delší cestě to potom povolí a zase ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S každým el. motorem v autě můžeš mít problémy, zejména v mrazech. Mimořádně náchylný jsou zejména el. motory stěračú a stahování oken. Když vydrží motor, nemusí vydržet převody u těchto zařízení. Samozřejmě mluvím o případech, kdy jsou okna nebo stěrače totálně přimrzlý.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak tak, netrapit a vyhrivat, az pak stahovat. No a gumy u dveri potrit glycerinem, nebo necim podobnym, trochu to pomuze.

Jinak elektrice zima vadit nemuze, naopak vodice lepe vodi :) :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napsán autorem Dydzej

Jinak elektrice zima vadit nemuze, naopak vodice lepe vodi :) :) :)

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

A pri -273,15 stupnu Celsia vedou uplne nejlip. :):):):)

[Editován dne 15/1/04 Petr605]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podobny problem asi dvakrat za zimu sem dalkou otevrel a ono se to znovu zavrelo ale na druhy pokus dobry :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napsán autorem Petr605

Napsán autorem Dydzej

Jinak elektrice zima vadit nemuze, naopak vodice lepe vodi :) :) :)

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

A pri -273,15 stupnu Celsia vedou uplne nejlip. :):):):)

[Editován dne 15/1/04 Petr605]

Ale při takovém mínus už zase nevodím já...

:D:D:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

vodice sice mozna vodi lip, ale baterka umira pri poklesu teploty rychlejc :) takze si s tou supravodivou kostkou ledu co byla tvoje auto moc nepomuzes :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.