Micky

Klepaní podvozku, špatný palivoměr u 406.

6 posts in this topic

Ahoj, mám Peugeot 406, 2.0Hdi sedan, r.v.2000 a trápí mne, že při přejezdu příčných nerovností mi něco vzadu klepe. Je to slyšet zejména ze zadní pravé strany. Byl jsem už na STK, tam to proklepávali a protřásali ze všech stran a nic nenašli. Na testech tlumicčů mi řekli, že jsou v pořádku. Co by to mohlo být? Že by nějaké silentbloky stabilizátorů? Dá se to nějak poznat? Netrpí na něco typického tyto auta v tomto směru? No a dlaším problémem je to, že mi špatně ukazuje palivoměr. Prý je tam asi špatný plovák s čerpadlem, což stojí 7.300Kč.:-( Nevíte, zda se to dá někde obstarat laciněji? Moc děkuji za rady a nápady.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No pokad ti něco tluče na zadní napravě tak to budou určitě silenbloky nebo stabilizatory ramen.To je totiž nejčastější zavada peugeotu.No a zjistíš to jedině tak že tam kde ti to tluče tak vem za kolo a jestli to bude mít vuli a bude se vyklat tak to je ono:superJá jsem měl taky vuli na kole a měl sem silenbloky v prdely.:super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Micky

Ahoj, mám Peugeot 406, 2.0Hdi sedan, r.v.2000 a trápí mne, že při přejezdu příčných nerovností mi něco vzadu klepe. Je to slyšet zejména ze zadní pravé strany. Byl jsem už na STK, tam to proklepávali a protřásali ze všech stran a nic nenašli. Na testech tlumicčů mi řekli, že jsou v pořádku. Co by to mohlo být? Že by nějaké silentbloky stabilizátorů? Dá se to nějak poznat? Netrpí na něco typického tyto auta v tomto směru? No a dlaším problémem je to, že mi špatně ukazuje palivoměr. Prý je tam asi špatný plovák s čerpadlem, což stojí 7.300Kč.:-( Nevíte, zda se to dá někde obstarat laciněji? Moc děkuji za rady a nápady.

406 trpí na časté vyměny tzv kosti neboli stabilizačnich tyček , jsou bud svisle , kratší , cena neorigo okolo 700 , a pak jsou vodorovne co maji na starosti nataceni kol do zatacky , ty vydrzi vic stoji neorigo okolo litru a kdyz jsou spatne tak nejenze jsou slyset ,kovove klepani ,ale navic to odsere i pneu a geometrie jako takova , tase musi delat po jejich vymene , pokud meli auto na heveru je to spatne zjistitelny nejlepsi je kdyz je auto na rampe pak s tyckama lehce zacloumas a zjistis ktera klepe-plati pro vsechny 4 .

Co se tyka palivomeru ,kluci tady hodne stim bojovali a nakonec nejcastejsi přičinou je studeny spoj na tištaku v budikach pristrojovky nebo problemovy konektor u palivoveho čerpadla v nadrži.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Zdenda-406

No pokad ti něco tluče na zadní napravě tak to budou určitě silenbloky nebo stabilizatory ramen.To je totiž nejčastější zavada peugeotu.No a zjistíš to jedině tak že tam kde ti to tluče tak vem za kolo a jestli to bude mít vuli a bude se vyklat tak to je ono:superJá jsem měl taky vuli na kole a měl sem silenbloky v prdely.:super

v neděli a v pr..li se piše v měkke i ! aspon neco mě v te škole naučili :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pe.Tr

Původně zaslal: Micky

Ahoj, mám Peugeot 406, 2.0Hdi sedan, r.v.2000 a trápí mne, že při přejezdu příčných nerovností mi něco vzadu klepe. Je to slyšet zejména ze zadní pravé strany. Byl jsem už na STK, tam to proklepávali a protřásali ze všech stran a nic nenašli. Na testech tlumicčů mi řekli, že jsou v pořádku. Co by to mohlo být? Že by nějaké silentbloky stabilizátorů? Dá se to nějak poznat? Netrpí na něco typického tyto auta v tomto směru? No a dlaším problémem je to, že mi špatně ukazuje palivoměr. Prý je tam asi špatný plovák s čerpadlem, což stojí 7.300Kč.:-( Nevíte, zda se to dá někde obstarat laciněji? Moc děkuji za rady a nápady.

406 trpí na časté vyměny tzv kosti neboli stabilizačnich tyček , jsou bud svisle , kratší , cena neorigo okolo 700 , a pak jsou vodorovne co maji na starosti nataceni kol do zatacky , ty vydrzi vic stoji neorigo okolo litru a kdyz jsou spatne tak nejenze jsou slyset ,kovove klepani ,ale navic to odsere i pneu a geometrie jako takova , tase musi delat po jejich vymene , pokud meli auto na heveru je to spatne zjistitelny nejlepsi je kdyz je auto na rampe pak s tyckama lehce zacloumas a zjistis ktera klepe-plati pro vsechny 4 .

Co se tyka palivomeru ,kluci tady hodne stim bojovali a nakonec nejcastejsi přičinou je studeny spoj na tištaku v budikach pristrojovky nebo problemovy konektor u palivoveho čerpadla v nadrži.

jj pe.tr ma pravdu akorat zacloumas a nic neuvidis na stk taky nic, a byly to tycky sbihavosti /pekna svinarna/

Share this post


Link to post
Share on other sites

K tomu palivoměru: měl jsem problém, že palivoměr rychle klesal a ukazoval skoro nulu, když bylo v nádrži ještě 20 litrů. Potom jsem musel vyměnit čerpadlo i s plovákem a zatím to vypadá s ukazováním dobře. Záleží na tom jaké máš problémy, jinak mimo ostatní může být špatně ohnutý plovák nebo špatně měnit odpor při své dráze.

Čerpadlo i s košem a plovákem se dá sehnat kolem 4000,- nebo za 1500,- v Polsku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.