sana

srvisne intervaly HDI

23 posts in this topic

No nie je to pre mna fotrik kupil auti od PSA (konkretne citroen berlingo)2 HDi bez servisnej knizky a manualu a pod. a teraz nevie po kolkich km menit olej, filtre,a rozvodak skuste poradi Niecom som nasiel aj v strsich ale neak sa z toho nevieme vyblaznit

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: sana

No nie je to pre mna fotrik kupil auti od PSA (konkretne citroen berlingo)2 HDi bez servisnej knizky a manualu a pod. a teraz nevie po kolkich km menit olej, filtre,a rozvodak skuste poradi Niecom som nasiel aj v strsich ale neak sa z toho nevieme vyblaznit

Normalně po koupi auta (ne noveho) se rozvody a naplně měni automaticky , hlavně pro klid duše.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to tu zminováno celkem často.Motorový olej po 20000 km nejlíp Total Q9000 rozvody po 160000km a filtry pokud nepletu po 60000km.Rozvody je nejlíp udělat hned pokud nevíš 100% kolik má auto najeto.Těch čachrů s počítadlem se dělá moc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kluci rozvody u 307 motor 1,6i 16V stačí vyměnit až po 160 tis km? někdo píše po 120,jiný zas po....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ričrd 307

kluci rozvody u 307 motor 1,6i 16V stačí vyměnit až po 160 tis km? někdo píše po 120,jiný zas po....

Já mám teda 2 HDI a v papírech je psáno po 160000 ale tím,že se vymění po 120000 se mu určitě neublíží.Pak je tu ještě údaj po 5 letech ale to většina těchto aut najezdí dřív kilometry.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ričrd 307

kluci rozvody u 307 motor 1,6i 16V stačí vyměnit až po 160 tis km? někdo píše po 120,jiný zas po....

1,6 benzin pri 120

1,6 HDI pri 240

2,0 HDI pri 160

co motor to jina vydrz .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ričrd 307

Petře ty poznáš podle VIN kodu,jestli v servisu byl měněný rozvod?

pokud to bylo delane v autorizaku a ten to zapsal do service boxu tak ano . klidne sem dej poslednich 8 cisel z VINu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pe.Tr

Původně zaslal: ričrd 307

Petře ty poznáš podle VIN kodu,jestli v servisu byl měněný rozvod?

pokud to bylo delane v autorizaku a ten to zapsal do service boxu tak ano . klidne sem dej poslednich 8 cisel z VINu.

Výmena rozvodového remeňa sa do ServiceBoxu nezapisuje, v ňom si cez záručné opravy vieš pozrieť len to, čo bolo menené v garancii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: hnusoba

Původně zaslal: Pe.Tr

Původně zaslal: ričrd 307

Petře ty poznáš podle VIN kodu,jestli v servisu byl měněný rozvod?

pokud to bylo delane v autorizaku a ten to zapsal do service boxu tak ano . klidne sem dej poslednich 8 cisel z VINu.

Výmena rozvodového remeňa sa do ServiceBoxu nezapisuje, v ňom si cez záručné opravy vieš pozrieť len to, čo bolo menené v garancii.

To je povinne to máš pravdu ale spousta servisu zapisuje i zbytek , viz kolonka jiné závady, sou tam běžně opravy i při 240 tisicich km a to je jaksi už dost mimo garanci. Ale je fakt že ne všichni se stim piplaji , ale spravně by měli , nejlepší na to jsou holandani a dočlandaci .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ričrd 307

když už jsme u toho,nevíte na kolik taková výměna přijde?

měni se i vodni pumpa , neautorizak počitej okolo sedmičky i s praci autorizak tak okolo 9 i s praci. ale je to dost orientačni

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ričrd 307

když už jsme u toho,nevíte na kolik taková výměna přijde?

jinak podle tveho motoru Ti radim zvol autorizak , dost neautorizovanych servisu se na nas obraci že maji problem u techto motoru vymenit rozvody , ten nejvetsi problem jim dela ozubene kolo na rozvod remen , co je schovan za řemenici naklice , dotahuje se totiž za pomoci řemenice ,neni tam zadny klinek a je na to spesl vercajk co neautorizak stpero nema , , blbe to dotahnou a pak remen povoli a preskoci a pruser je na svete , viz jedna 307 dnes u nas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe.Tr neaut. serv. to nevedia urobit, ale dost casto citam tu na fore, ze to ludia menia v beznych servisoch. Som pred preventivnou vymenou rozvodov, ale do aut. servisu sa mi ist nechce. Urcite to dodrbu, alebo je to len na sikovnosti mechanika? A aku znacku rozvodov by si doporucil. Dakujem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: tomike

Pe.Tr neaut. serv. to nevedia urobit, ale dost casto citam tu na fore, ze to ludia menia v beznych servisoch. Som pred preventivnou vymenou rozvodov, ale do aut. servisu sa mi ist nechce. Urcite to dodrbu, alebo je to len na sikovnosti mechanika? A aku znacku rozvodov by si doporucil. Dakujem

u tvého motoru je to pohoda , tohle zvladnou i běžné servisy , co se tyče značky SKF je na pohodu , jen doporučim porovnat ceny druhovýroby a originalu , ja se třeba vymlel na tom že jsem na svoje auto koupil skf sadu za 4tisice a origo by me vyšlo na 3tisice , ale je to jen příklad , pumpa na HDI stoji origo cca 1300 což taky neni moc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sice mam 2003, ale kod motora je RHZ a ten co som zistoval je bez fap filtra a vraj sa vyrabal len do 2001 tak teraz neviem. Robi to P. bezne, ze montuje starsie verzie motorov do novsich rocnikov?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: tomike

Sice mam 2003, ale kod motora je RHZ a ten co som zistoval je bez fap filtra a vraj sa vyrabal len do 2001 tak teraz neviem. Robi to P. bezne, ze montuje starsie verzie motorov do novsich rocnikov?

to neni pravda třeba můj tchan ma rok výroby 8/2002 a má taky RHZ , pravdou je že posledni ročnik 406 měl těch motorizací spousty , dokonce i 407 čkový motor 2,0 HDI 16v 100Kw !:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo, jaky je servisny interval na 1.6 HDi 90koni?

mame rozpor mezi manualem a tim co ukazujou budiky....

budiky ukazuji po 30 000 a manual rika po 20 000 tak nevim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jednomu z klubu jsem dohodil servisáka a komplet rozvody s pumpou i řemenicí na klice a prací 8300,-Kč. Jen z dobrých dílů, žádnej STARLINE a podobnej ****, to nebere.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pe.Tr

Původně zaslal: tomike

Sice mam 2003, ale kod motora je RHZ a ten co som zistoval je bez fap filtra a vraj sa vyrabal len do 2001 tak teraz neviem. Robi to P. bezne, ze montuje starsie verzie motorov do novsich rocnikov?

to neni pravda třeba můj tchan ma rok výroby 8/2002 a má taky RHZ , pravdou je že posledni ročnik 406 měl těch motorizací spousty , dokonce i 407 čkový motor 2,0 HDI 16v 100Kw !:mrk

406 nikdy nemala 100kW 2.0 HDi 16V RHR (RHL) DW10BTED4 motor. Najvýkonnejší HDi motor v 406ke bol 4HX DW12TED4 98kW 2.0 HDi FAP. :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.