Tomášik Odesláno 11. březen 2008 Sdílet Odesláno 11. březen 2008 Čafte všetci, mám problém, ktorý sa tu riešil už x-krát, ale nikde som nenašiel nič, čo by mi pomohlo. Takže: Koncom roka mi auto začalo trhať na 4. rých. stupni pri 1.700-1.800ot.. Keď som ho v lete kupoval, nebolo cítiť nič a začalo to postupne, až to bolo viac ako neznesiteľné. Preštudoval som fórum a našiel dlhý príspevok, ako odpojiť EGR ventil, ktorý toto spôsobuje. Ventil som teda odpojil podľa podrobného popisu. Hneď po odpojení som sa bol previezť, auto ešte zo 2x trhlo a bol pokoj. Lepšie sa bralo od nízkych otáčok a po trhaní ani stopy. Tak som bol šťastný ako blcha... chvíľu... Asi mesiac som spokojne jazdil a trhanie začalo postupne znovu, presne ako na začiatku. Najprv len jemnúčko, že to ani spolujazdci necítili a teraz to zasa šklbe ako predtým!!! Samozrejme, že EGR je stále odpojený, už som čistil aj váhu vzduchu, skúšal som zmeniť pumpu (tankujem len OMV alebo Shell) ale nič nepomáha. Niekedy sa mi zdá, že to trhá menej, niekedy viac, ale neprišiel som na to, čo má na to vplyv. Čo by som mal ešte čeknúť, aby to zasa chodilo ako má? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GhostBoxer Odesláno 12. březen 2008 Sdílet Odesláno 12. březen 2008 Řeším podobný problém s jiným motorem. Dal jsem si tu práci a prohlédl na netu kde co s podobnou tématikou a můžu zodpovědně říct, že daný problém vzniká asi ve všem, bráno podle vyjádření lidí na netu. Nejčastějším verdiktem bývá přisávání vzduchu prasklinou v sání, nebo v odvodu spalin či EGR. Nějak nemám zájem postupovat systémem nakupováním a vyměňováním váhy vzduchu atd. , abych po pár tisících utracených Kč zjistil, že to poškubkává dál. Vzhledem k tomu, že se to projevuje jen při určitém rychl.stupni a v určitých otáčkách, nevylučuji i problém v poloosách, silenblocích atd. , protože při neutrálu se motor vytáčí naprosto bez problémů. Každopádně tohle se řeší u všech značek motorů a často bez úspěchu. Pokud to vyřešíš, dej vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomášik Odesláno 12. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 12. březen 2008 Původně zaslal: GhostBoxer Řeším podobný problém s jiným motorem. Dal jsem si tu práci a prohlédl na netu kde co s podobnou tématikou a můžu zodpovědně říct, že daný problém vzniká asi ve všem, bráno podle vyjádření lidí na netu. Nejčastějším verdiktem bývá přisávání vzduchu prasklinou v sání, nebo v odvodu spalin či EGR. Nějak nemám zájem postupovat systémem nakupováním a vyměňováním váhy vzduchu atd. , abych po pár tisících utracených Kč zjistil, že to poškubkává dál. Vzhledem k tomu, že se to projevuje jen při určitém rychl.stupni a v určitých otáčkách, nevylučuji i problém v poloosách, silenblocích atd. , protože při neutrálu se motor vytáčí naprosto bez problémů. Každopádně tohle se řeší u všech značek motorů a často bez úspěchu. Pokud to vyřešíš, dej vědět. No fasa! Tak to mám radosť! A plne súhlasím s tým, že meniť všetko ako kretén a neprísť na nič s by bola fakt utópia... Práve preto vyzvedám u skúsenejších a zručnejších... Najväčšia prdel na tom celom je, že odpojením EGR ventilu sa to u mňa vyriešilo, ale asi len na mesiac. A potom znovu to isté... A čo diagnostika? Myslíte, že by stálo za to dať to čeknúť? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajven Odesláno 12. březen 2008 Sdílet Odesláno 12. březen 2008 diagnostika moze vyhodit zopar chyb od motora,napr, vcera som bol u jedneho doma co ma akusi diagnositku aj doma. Vyhodilo zopar chyb a aj co sa tyka EGR ventilu. Potom, dnes som bol v origo peugeote v Pov. Bystrici, tam som mal na diagnostike tiez chyby, ale este som ich detailne nepozeral. Ja som tam kvoli vybijaniu. Aj tak na nic neprisli. Takze vycaloval som cca 1500SK za dve hodiny roboty a jedine co urobili, ze vyhodili mi autoradio. Vraj mam jazdit bez neho a skusit ci to nebude vybijat. P.S. s autoradiom mam odber 0,2A a bateriu mi vybije raz za cas nieco za 5-6 hodin, co pripisujem niecomu uplne inemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomášik Odesláno 12. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 12. březen 2008 Původně zaslal: ajven diagnostika moze vyhodit zopar chyb od motora,napr, vcera som bol u jedneho doma co ma akusi diagnositku aj doma. Vyhodilo zopar chyb a aj co sa tyka EGR ventilu. Potom, dnes som bol v origo peugeote v Pov. Bystrici, tam som mal na diagnostike tiez chyby, ale este som ich detailne nepozeral. Ja som tam kvoli vybijaniu. Aj tak na nic neprisli. Takze vycaloval som cca 1500SK za dve hodiny roboty a jedine co urobili, ze vyhodili mi autoradio. Vraj mam jazdit bez neho a skusit ci to nebude vybijat. P.S. s autoradiom mam odber 0,2A a bateriu mi vybije raz za cas nieco za 5-6 hodin, co pripisujem niecomu uplne inemu. No proste auto plné nápadov!!! :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malypeto Odesláno 13. březen 2008 Sdílet Odesláno 13. březen 2008 Původně zaslal: ajven bateriu mi vybije raz za cas nieco za 5-6 hodin, co pripisujem niecomu uplne inemu. Raz sme sa takto trapili na jednom auti,405ke, a blbol spinac svetla v kufri.Trapili sme sa,sral tak raz z desiatich otvoreni kufru,nakoniec sme to zistili zavreim maleho do kufru a otazkami:svieti?nesvieti svieti? svieti na to prisli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado-.m Odesláno 14. červenec 2009 Sdílet Odesláno 14. červenec 2009 Původně zaslal: Tomášik Čafte všetci, mám problém, ktorý sa tu riešil už x-krát, ale nikde som nenašiel nič, čo by mi pomohlo. Takže: Koncom roka mi auto začalo trhať na 4. rých. stupni pri 1.700-1.800ot.. Keď som ho v lete kupoval, nebolo cítiť nič a začalo to postupne, až to bolo viac ako neznesiteľné. Preštudoval som fórum a našiel dlhý príspevok, ako odpojiť EGR ventil, ktorý toto spôsobuje. Ventil som teda odpojil podľa podrobného popisu. Hneď po odpojení som sa bol previezť, auto ešte zo 2x trhlo a bol pokoj. Lepšie sa bralo od nízkych otáčok a po trhaní ani stopy. Tak som bol šťastný ako blcha... chvíľu... Asi mesiac som spokojne jazdil a trhanie začalo postupne znovu, presne ako na začiatku. Najprv len jemnúčko, že to ani spolujazdci necítili a teraz to zasa šklbe ako predtým!!! Samozrejme, že EGR je stále odpojený, už som čistil aj váhu vzduchu, skúšal som zmeniť pumpu (tankujem len OMV alebo Shell) ale nič nepomáha. Niekedy sa mi zdá, že to trhá menej, niekedy viac, ale neprišiel som na to, čo má na to vplyv. Čo by som mal ešte čeknúť, aby to zasa chodilo ako má? Ozivim temu, mam uplne identicke priznaky a neviem si rady. Podarilo sa ti prist na to co to sposobuje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bedeka Odesláno 11. srpen 2009 Sdílet Odesláno 11. srpen 2009 Tak ja se taky pridam, mam stejny problem... 307 hdi 2.0 100kw 2005... Jeste nikdo nic? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SisakT Odesláno 15. únor 2014 Sdílet Odesláno 15. únor 2014 mam taky isty problem vyriesil to niekto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.