kaprik Odesláno 10. březen 2008 Sdílet Odesláno 10. březen 2008 Ahoj všem, prosím o radu - za jízdy mi něco někde \"luplo\" a zasmrdelo,tak jsem otevřel okno v domněni, že venku někdo topí plastem a vyvětrám, no pak jsem zjistil, že mám v autě i přes rádio moc ticho a začla mi být zima - odešel mi větrák na topení. Autoelektrikář mi zjistil, že na koncovnky k ventilátoru již nejde vůbec proud, nemá někdo tušení, co se mi rozbilo, děkuji moc za brzkou odpověď má se opět ochlazovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 10. březen 2008 Sdílet Odesláno 10. březen 2008 Ostáva skontrolovať prepínač, výkonový odpor a kabeláž. Najskôr to bude elektronika priamo pod motorčekom. Na ktorých koncovkách to meral? Ak sa nemýlim tak regulácia výkonu je cez mínus pól. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kaprik Odesláno 10. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 10. březen 2008 bohužel,nejsem elektrikář, netuším co konkrétně změřil,ale byl s měřákem přímo u ventilátorových koncovek dole pod schránkou, taky mi je divný, že ventilátor topení fungoval pouze se spuštěným motorem - je to normální? zatím jsem to srovnával s ostatními vozy, co jsem měl, škodovky atd ale tam šel ventilátor spustit již jen se zapnutými klíčky, tak nevím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 11. březen 2008 Sdílet Odesláno 11. březen 2008 Elektronika přímo ve větráku, klasika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kaprik Odesláno 11. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 11. březen 2008 tzn. vymena celeho ventilatoru? na kolik ta sranda vubec asi prijde, pripadne za kolik +- se to da sehnat nekde pouzity, dikas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kaprik Odesláno 11. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 11. březen 2008 ještě ten jeden dotaz - ventilátor topení funguje pouze se spuštěným motorem ci mam neco sapatne ja? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 11. březen 2008 Sdílet Odesláno 11. březen 2008 Neviem ako P 806 ale všetkým autám čo poznám ide ventilátor kúrenia už pri zapnutom kľúčiku. Vymienať celý sa neoplatí, stačí tá elektronika. Odporúčam to dať najprv nejakému šikulovi na opravu. Stará a funkčá sa zháňa ťažko ale často ide opraviť. Je tam taký veľký spínací tyrystor, ten zvykne odísť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubor Odesláno 11. březen 2008 Sdílet Odesláno 11. březen 2008 Ventilator i s ridici jednotkou pod motorkem se prodava komplet, zvalst to nikdo nechce prodat. Loni jsem oba (mam dvouventilatorovou verzi) kupoval za cenu á 2kkc - jeden z Kladna, jeden z Prahy. Pozor byva pravy a levy kvuli dvouventilatorovym verzim. Jinak jsem zkousel trochu odloupat pryskyrici (jde to velmi spatne) na tom kontrolnim segmentu v domeni, ze to nebude slozite a opravim to - kdyz jsem to uvidel, vyhodil jsem to do kose. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kaprik Odesláno 11. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 11. březen 2008 fakt dobry vyhllidky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubor Odesláno 11. březen 2008 Sdílet Odesláno 11. březen 2008 pro predstavu: tady jsem tenkrat dal fotku regulatoru v tom vlaknu je i cislo na Kladno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 11. březen 2008 Sdílet Odesláno 11. březen 2008 V té elektronice občas stačí vyměnit ty výkonové tranzistory, už to tu někdo popisoval. Jinak nevím přesně, co je tam za ventilátory, vyndané jsem to nikdy neměl, ale mám tu nějaké starší kousky ze 405 anglických verzí, co do normální 405 nepasují (mají opačnou vrtuli a točí se na druhou stranu), takže jako jeden z těch dvou by možná šly použít. Ale to by někdo musel přivézt vyndaný z 806 pro porovnání, a vyzkoušet na místě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kaprik Odesláno 11. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 11. březen 2008 budu to muset teda nějak rozebrat - bez šajnu jak a pak uvidim,ale zatím všem moc děkuji za rady a ochotu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kaprik Odesláno 13. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 13. březen 2008 tak jsem byl sice uspesny v rozebirani,ale vubec to neni ventilatorem a myslim, ze ani tim regulatorem otacek primo na motorku, pac po zapojeni primo na baterii mi malem vetrak ulitl z ruky...proste do koncovek k moturku nejde proud - respektive do cerveneho nic (to je asi na 12V) do prostředního jdou max 4V podle pridani na palubce a posledni je predpokladam kostra...nema nekdo tuseni, kde mohlo co este odejit? rozebral jsem panel s ovladanim ventilatoru topeni atd a nic uplne ocouzenyho na nem neni,jen trosku je to divny u tech propojeniviz obrazek, tak ja uz fakt nevim bo je mozny, ze na to ma vliv tenhle panylek s rezistorem? dik za reakce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kaprik Odesláno 17. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 17. březen 2008 tak jsem nakonec hodil 12v ze zapalovace na koncovku do vetraku a topeni funguje uplne stejne jako driv i s regulaci otacek,takze jediny problem je nekde v tom cervenym kabelu-nema stavu a ja sajnu, proc neni pod proudem,pojistky jsou v poradku a pokud mezi vetrakem a pojistkama jeste je nejaky rele ci co ja vim,tak netusim kde... nemate nekdo radu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajda Odesláno 17. březen 2008 Sdílet Odesláno 17. březen 2008 Taky jsem zažil. Proud se přivedl odjinud, problém je v některé části desky s pojistkama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kaprik Odesláno 20. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 20. březen 2008 aha a tzn, ze to mas stale napojene odjinud bo uz se na to prislo?? se docela bojim,aby mi to me vozitko nekde neblaflo cele... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajda Odesláno 21. březen 2008 Sdílet Odesláno 21. březen 2008 Už rok a půl je to napojené odjinud a původní přívod je bez proudu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kaprik Odesláno 22. březen 2008 Autor Sdílet Odesláno 22. březen 2008 ok, tak to flaknu asi na ten zapalovac a nebudu to resit,pripadne si poridim jinou 806, kdyz tahle ohori... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajda Odesláno 22. březen 2008 Sdílet Odesláno 22. březen 2008 Já to mám napojený v pojistkový skříňce k jiné pojistce. Stejné hodnoty jako byla původní a nebyla obsazená. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hudloun Odesláno 28. březen 2008 Sdílet Odesláno 28. březen 2008 a pojistky v motor. prostoru jsi kontroloval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.