dizzi

Hlaska Antipoluttion fault

81 posts in this topic

Co to znamena?Je to nefunkcny-upchaty FAP?Zaroven s tou hlaskou sa zobrazi aj hlaska ASR/ESP not function.Ako to suvisi???HELP.:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hlaska Antipoluttion fault je všeobecné označení poruchy-můžou bejt špatné snímače ABS/ESP.Nejlepší jít na diagnostiku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já měl úplně stejný problém, hláška Antipoluttion fault a hned potom ASR/ESP not function, auto jelo v nouzovém režimu. Každej mi řikal že je ucpaný FAP, a já přišel na to že je upadlá hadice od FAPU.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mně třeba vyskočí hláška ESP not funcion když mám málo benzínu. Ale jen někdy. Co má společného benzín s ESP netuším... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tam mě se zase ten Antipoluttion fault nejčastěji rozsvítí pokud je venku vlhko nebo mokro. Při dalším nastartování ihned zmizí....

Share this post


Link to post
Share on other sites

No,mě se naposledy rosvítilo Antipoluttion fault:myslim.............no vlastně nikdy...?!...................co to je :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mám tiež túto hlášku a bol som teraz na počítači. Vyhodilo mi to osem závad, napr. vadná primárna cievka na prvom valci, zlý diferenčný tlak na turbe a okrem toho ešte nejaký snímač atd. Ale okrem toho vyhodilo závadu na EGR ventile. Mechanik mi radil najskôr vyčistiť EGR vraj to môže mať vplyv na všetky ostatné hlásené závady. Mne sa tiež nezdá že by sa zrazu rozsvietila kontrolka a hneď tam vzniklo osem takých závad.:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Cingo

Ja mám tiež túto hlášku a bol som teraz na počítači. Vyhodilo mi to osem závad, napr. vadná primárna cievka na prvom valci, zlý diferenčný tlak na turbe a okrem toho ešte nejaký snímač atd. Ale okrem toho vyhodilo závadu na EGR ventile. Mechanik mi radil najskôr vyčistiť EGR vraj to môže mať vplyv na všetky ostatné hlásené závady. Mne sa tiež nezdá že by sa zrazu rozsvietila kontrolka a hneď tam vzniklo osem takých závad.:myslim

Zly tlak na turbe? To by si snad na vykone mal citit. Popozeraj si podtlakove hadicky co vedu k elm.ventilom ovladania turba, egr,.... El.mag. ventily ak nie su poskodene cievky alebo prasknute membrany sa daju pri troche sikovnosti vycistit. Niekde to tu je aj vyfotene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No s tým výkonom sa to zdá v poriadku, jedine možno pri nižších otáčkach na dvojke alebo trojke sa mi zdá ako keby bol slabší spodok. Ja ho mám ešte len krátko a tá diagnostika mi svieti od začiatku takže to neviem posúdiť či to tak má byť.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: podebradak

Já měl úplně stejný problém, hláška Antipoluttion fault a hned potom ASR/ESP not function, auto jelo v nouzovém režimu. Každej mi řikal že je ucpaný FAP, a já přišel na to že je upadlá hadice od FAPU.

Ktora hadica???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: dizzi

?

Podla mna nie hadica ale hadicka, resp. hadicky. Su napojene na prednej casti kompletu FAP. Su gumove vyvedene na snimac tlaku, umiestneny pod nadrzkou na brzd. kvapalinu. Normalne ho nie je vidiet. Ja ho mam tiez posraty a jazdim nan, sice v slabsom rezime ale jazdim. Inak AF je hlaska vseobecna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslušně hlásím, že mi tam dneska taky vyskočila tahle báječná hláška a při chodu motoru trvale svítí kontrolka autodiagnostiky motoru (FAP nemám) :D. Zatím jsem nezaznamenal, že by vozítko hůře táhlo, nešel vytočit motor nad 3000 ot/min, zvětšila se spotřeba, nebo motor dokonce přešel do nouzového režimu. Jediným vodítkem by mohlo snad být to, že již cca 2 měsíce pozuruji, že když auto 2-3 dny stojí, tak při startování motor nenaskočí ihned, ale až tak za 3-5 sec., jakoby do něho ze začátku nešla ropa nebo co. Jinak žádné další projevy. Takže jsem se taky dostal do této klubové sekce. :bojim:bojim:bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Můj soukromý mechanik (nikoli ti autorizovaní) zjistil, že tam byla hláška (nepamatuji si to přesně) něco jako neadekvátní teplota oleje vůči výkonu motoru ???. Nejde mi do hlavy, jakou by to mělo mít souvislost se zvýšenou úrovní znečištění spalin. Nicméně shodil kontrolku autodiagnostiky motoru, ale ona hláška o teplotě oleje tam uvnitř pořád je. Ujel jsem asi 20 km a nic na mne nejuklo, takže uvidíme. :mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja len nechapem preco mi hodi naraz hlasku Antipolution fault a ASR/ESP not function a nasledne prepne na usporny rezim.A zlaty klinec je to,ze diagnostikovali zly snimac tlaku paliva v palivovom cerpadle.Co s tym ma ESP/ASR ???????????????????:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jóóóóóóóóóóó, máme holt tak sofistikovaný auta, že se v tom už asi nikdo pořádně nevyzná. :super:roker:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

čaute všetci!!!dnes sa mi na palubnom počítači taktiež zobrazila hláška antipoluttion fault spolu s ASR/ESP not function, kontrolkou diagnostiky a kontrolkou ESP, následne ma preplo do núdzového režimu kedy motor nešlo vytočiť nad 2800ot/min, stalo sa mi to pri predbiehaní kedy som motor vytočil nad 3000ot/min a zrazu vyskočila tato hláška:o po následnom zastavení som počkal asi 3min a naštartoval, hláška ASR/ESP not function spolu s kontrolkou ESP sa stratila ale hláška antipoluttion fault zostala spolu s kontrolkou diagnostiky,pravdepodobne preto lebo si to zapamätalo chybu,pokračoval som v jazde a po chvíli zase naskočila hláška ASR/ESP not function s kontrolkou ESP, opäť som zastavil a vypol motor, počkal cca 3min a naštartoval motor hláška ASR/ESP not function sa stratila spolu s kontrolkou ESP, potom som na mieste pri zaradenom neutrale pridával plyn a po chvíli zase naskočila hláška ASR/ESP not function s kontrolkou ESP.Toľko môj podrobný opis toho čo sa mi prihodilo:).Viete mi poradiť v čom je problém???Za odpovede Vám Ďakujem!!!

Auto: P307, 2.0 HDi, 110K - 2001

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahojte vsetci!problem je odstraneny, hlaska antipoluttion fault spolu s ASR/ESP not function je odstranena dufam, ze mi uz nikdy nenaskoci tato hlaska;), a ze auto bude slapat bez problemov....problem bol v prasknutej hadici v nasavacom trakte neviem, ktora presne hadica to bola,poruchu mi odstranili v origo peugeotackom servise v pp,trochu im to trvalo nevedeli prist na chybu, ale nakoniec sa im to podarilo.:super:potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.