Sign in to follow this  
Followers 0
Mirradh

Kotouče zadek P 306

18 posts in this topic

Dávaly se na nějaké modely 306 kotouče i dozadu?Konkrétně mně zajímá auto s 1,6 motorem a starý model..

Share this post


Link to post
Share on other sites

případně mi stačí vědět co na to řeknou pánové na STK když ve velkém techničáku nemám ani čárku o tom co jsou tam vzadu za brzdy..dík za odpovědi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: sarkomi

a k čemu tam se píše jen ABS

[upravil dne 10/3/08 sarkomi]

jde mi jen o to aby mně pak při technické neposlal na párek že mám vzadu kotouče místo bubnů

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám dojem že cabrio 1.6 72kW měla kotouče vzadu. Jinak nikde v techničáku jsem o typu brzd nic nevypátral. Myslím že pokud bude výměna dobře provedená a bude to brzdit rovnoměrně tak by s tím nemusel být u STK problém.

Share this post


Link to post
Share on other sites

problem mit nebudes , jen poradim kup to na vrku jako celou napravu , vyjde to levneji , pocitej tak 5litru i tlumičema ,jen si pohlidej at to ma abs , jinak nesmis zapomenout ze jsou tam jine lanovody ručni brzdy .jinak je to zamenitelne v pohode.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kotouče vzadu měly až nejsilnější verze 306ek, takže 1.8 16V, 2.0 16V XSi, 2.0 16V GTi-6 a nakonec taky 2.0 HDi. Kdybys chtěl, tak ještě mam kompletní zadní nápravu s kotoučema, torzkama ze svýho XSička a samozřejmě, že ABS to mělo. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdybys chtěl, tak ještě mam kompletní zadní nápravu s kotoučema, torzkama ze svýho XSička a samozřejmě, že ABS to mělo. ;)

Kolik by jsi chtěl za celou nápravu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Mirradh

Původně zaslal: Stifler

Kdybys chtěl, tak ještě mam kompletní zadní nápravu s kotoučema, torzkama ze svýho XSička a samozřejmě, že ABS to mělo. ;)

Kolik by jsi chtěl za celou nápravu?

Už jsem psal do vlákna, kde prodávám díly ze svý 306ky, že ji nechám za 5.000,- Kč. Zrepasovaná takováhle zesílená náprava se prodává za 8.000,- Kč. Ta moje teda zrepasovaná neni, ale zase ani repasi nepotřebuje, takže cenovka je, si myslim, dobrá. ;)

[upravil dne 14/3/08 Stifler]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Stifler

Původně zaslal: Mirradh

Kdybys chtěl, tak ještě mam kompletní zadní nápravu s kotoučema, torzkama ze svýho XSička a samozřejmě, že ABS to mělo. ;)

Kolik by jsi chtěl za celou nápravu?

Už jsem psal do vlákna, kde prodávám díly ze svý 306ky, že ji nechám za 5.000,- Kč. Zrepasovaná takováhle zesílená náprava se prodává za 8.000,- Kč. Ta moje teda zrepasovaná neni, ale zase ani repasi nepotřebuje, takže cenovka je, si myslim, dobrá. ;)

ta cenovka je velmi dobrá:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

JJ jen za repas dával 6500,-kč a to jsem měl v pořádku to uležení té nápravy pokud je KO i tohle tak kolem 10ky repase

Share this post


Link to post
Share on other sites

nazdar ja by som chcel tiež prehodiť taku nápravu ale ja zhánam celého peugeota 306 2,0 16v sedana

ale ja by som chcel vedieť či nestačí pozhadzovať komplet bubny a dokupiť zadne kotuče aj s brzdičamy a nahodiť to

a nemáte nejaku dokumentáciu alebo nejaký návod na výmenu nápravy???

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ešte chcem vedieť či by mi to paslo z hatchbacka na sedana a či aj z 3dv. alebo 5dv. alebo len zo sedana na nsedan

Share this post


Link to post
Share on other sites

na technické v pohodě projdeš. když dimenzuješ bezpečnostní prvek nahoru tak to nevadí. spíš je to +

Share this post


Link to post
Share on other sites

mohol by mi niekto odpovedať na predošlú otázku???

:bacha:bacha:bacha:bacha

[upravil dne 11/5/08 miukoslav306]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: miukoslav306

mohol by mi niekto odpovedať na predošlú otázku???

:bacha:bacha:bacha:bacha

[upravil dne 11/5/08 miukoslav306]

Asi nemohl, protože pochybuju, že by to tady někdo v Clubu zkoušel přehazovat z hatchbacka na sedana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uchycení náprav bude stejný,ale sedan má tužší torzku,myslím,že to bude shodný s kombikem,myslím tu tuhost nápravy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

takže teoria hovorí že torzku tam nechám z mojho a nápravu z hatchbacka a bude to konečne brzdit ako dábel a šlo by vymeniť bez výmeny nápravy iba kotuče z lanovodmy ????

:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.