Sign in to follow this  
Followers 0
podebradak

Výměna převodovky na HDI

21 posts in this topic

Ahoj všem, asi před dvouma rokama mi odešel na 2.0 HDIčku 79Kw setrvačník, tak jsem koupil z 66KW 307 HDIčka novej setrvák, spojkovou sadu a i převodovku, protože jsem nevěděl jestli ta převodovka bude pasovat na spojku z 66 KW Hdička. Jde mi o to, že něco z toho před půl rokem začlo hučet a pořád se to zhoršovalo, tak jem vyměnil spojkovou sadu a gufera. Jenže to hučí ještě víc než to hučelo, takže musim vyměnit převodovku. Je divný proč začla hučet, má najeto asi 150 000 km. Ptal jsem se na vrakáči co za převodovku, a oni řikali že musim vědět typ. Tak vás prosím jestli někdo nevíte jaký výrobní označení je na 66KW a na 79KW, popřípadě jestli tam pasuje převodovka origo na 79KW když tam je spojka a setrvák z 66KW. Nevíte jestli tam pasuje ze 406 HDI? Vůbec nevim co tam mam dát aby to tam pasovalo a nechci tam dávat co tam bylo aby zase nazačla hučet. Děkuji všem za rady.:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: podebradak

To ještě nikdo neměnil převodovku?

Keby som zohnal 6stupnovu aj s ovladanim za rozumny peniaz, tak menim:roker. Co stoji taka prevodovka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tak já jsem taky jako ty jezdila takového půl roku s řinčící převodovkou,pak to bylo čím dál tím víc hlučnější a bum ho! se mě v jízdě sekla a ten za mnou měl co dělat ty jo:o Tím chci říct-fakt už to neodkládej:bojim a nech to spravit..

Share this post


Link to post
Share on other sites

no chtěj za ní od 6.000 - 10.000 docela velký rozpětí, ale na 406 chtěj do 4.000, podle mě to je stejný

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono jde o to, kolik ta oprava bude stát, já si myslim že ta oprava bude dražší. Ani nevim kde to opravujou a jak jim to dlouho bude trvat. Když koupim z vrakáče, ještě ten den jezdim (když nekoupim něco podobnýho co teď v autě mam). Auto potřebuju každý den.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opravit by to měli umět v každý autodílně, která se zabývá opravami mechanických částí. Pokud hučí ložiska, tak by to nemělo bejt žádný drama....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koukal jsem se kolik stojí opravná sada na převodovku asi-12.000. To pořád výjde líp výměna za jinou převodovku. A navíc se muže stát, že zaplatim za montáž a bude to hučet pořád. Opravám převodovek prostě moc nevěřim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Převodovky na 66kW a 80kW (79kW s FAPem) nejsou stejný, maj jinej převodovej poměr. Podívej se na public. peugeot a hned budeš vědět jakou přesně tam máš mít. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To já právě vím že maj jinej převod. poměr, mam na autě převodovku, setrvák a spojku z 66KW, ale chci tam dát tu převodovku co tam má být originál. Ale nevím jestli mi to tam pujde když tam je 66KW spojka a setrvák. Tohle mi nikdo není schopen říct. Ono by to podle obrázků asi šlo, ale jestli bude fungovat spojka ?Potřeboval bych vědět jestli jsou ty převodovky stejný z venku(díry, počet zubů na hřídeli,rozměry)? Někdo něco podobnýho to tu už řešil a musel něco někde navařovat, to se mi teda moc nechce.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: podebradak

Koukal jsem se kolik stojí opravná sada na převodovku asi-12.000. To pořád výjde líp výměna za jinou převodovku. A navíc se muže stát, že zaplatim za montáž a bude to hučet pořád. Opravám převodovek prostě moc nevěřim.

Jenom dotaz: ty uz jsi nejake opravoval?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snažili jsme se opravit z P205 GTI asi před 5 rokama, ale byl tam jinej problém než že něco hučelo. Proč?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: podebradak

Hafity: myslím že obsahuje asi 4 ložiska a ňáký gufera.

No ložiska i gufera se dají koupit i samostatně. Pokud mají normalizované TPRM, tak všude, kde prodávají ložiska. Občas se vyskytne i rozměr, pro který je nutno zajet do Peugeota, ale 12000,-? Nejsou tam i synchrony? Takovou pálku to nestojí ani na šmikmooký apíška....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spojka na 66kW a 79kW je podle mě rozdílná hlavně ve velikosti lamely, kvůli přenosu síly. Aspoň tak je to u Xantií, 406tek atd... Takže podle mě to tak bude i u 307čky, čili podle mě to tam dát nemůžeš, asi to nebude pasovat bude menší ta spojka z 66kW.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Xantik

Spojka na 66kW a 79kW je podle mě rozdílná hlavně ve velikosti lamely, kvůli přenosu síly. Aspoň tak je to u Xantií, 406tek atd... Takže podle mě to tak bude i u 307čky, čili podle mě to tam dát nemůžeš, asi to nebude pasovat bude menší ta spojka z 66kW.

Převodovka - spojka.... Dvě spolu související, a přesto rozdílné věcičky....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím, dneska jsem vypustil olej a rozdělal boční víčko u převodovky, a byla uplně povolená matka držící hřídel. Tu matku jsme dotáhli na předepsaný moment a je z 95% po hučení. Takže dá se říct že problém jsem vyřešil, malinko je sice občas slyšet, ale s rámusem do teďka se to nedá srovnat. Zatim nic měnit nebudu. Tenhle problém se prý vyskytuje u felícií . Všem díky za rady:super.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.